AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har den! Lest de første 200 sidene eller noe sånt nå. Skal snart legge meg og kose med den. Er det ikke bedre å lese den da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Neinei, jeg får vel gå og sende avgårde de to spillene.Hvilke spill? Batman og Fallout 3. Jeg har den! Lest de første 200 sidene eller noe sånt nå. Skal snart legge meg og kose med den. Er det ikke bedre å lese den da? Joa, men det er ikke så farlig med de sidene jeg har lest.. if you catch my drift Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Atsjonas: Pocket-utgaven eller selve boka? Har sjekket diverse bokhandlere online, men ingen har visst pocket-utgaven tilgjengelig ATM. Vil helst bestille hos adlibris. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Pocketutgaver pleier å komme en stund etter den vanlige utgivelsen om jeg har forstått det riktig. Men du burde skaffe deg den ASAP, den er helt konge! Endret 24. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 I catch it! Og jeg syns det fort kan bli litt ekkelt fordi enkelte bøker har så hardt papir. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer på en ting, skal jeg gå fra Donald til Pondus? Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Dr. Atsjonas: Har bursdag snart, så kanskje det lar seg gjøre. Vi får se. Hvis ikke, så får jeg vel bare vente til pocket-versjonen kommer. Gleder meg til å lese boka. <3 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Neinei, jeg får vel gå og sende avgårde de to spillene.Hvilke spill? Batman og Fallout 3. SEND DEM TIL MEG!!!!!!!!1111111 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer på en ting, skal jeg gå fra Donald til Pondus? Du spør om meninger, og meninger skal du få: Don Rosa, Carl Barks og til og med Fleming Andersens (tror det var det han hette) tegninger og historier -> alt av Frode Øverli. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) The 'tsjonas lukter Champions Online, tror ikke han sender dem til deg sånn uten videre. Jeg vil ha! Endret 24. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer på en ting, skal jeg gå fra Donald til Pondus? Donald er konge, men Pondus er Norges ukronede kongeblad. De to mest solgte seriebladene i landet faktisk. Jeg leste Donald ukentlig til jeg byttet til Pondus i 7. klasse. Litt tidlig føler jeg, men det var awesome. Ordforrådet mitt skjerpet seg veldig fort ^_^ Du spør om meninger, og meninger skal du få: Don Rosa, Carl Barks og til og med Fleming Andersens (tror det var det han hette) tegninger og historier -> alt av Frode Øverli. Du har evig rett. Men det er plass til to blader i hyllen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg snakker om hvis han må velge, DET ER IKKE ALLE SOM KAN FÅ BÅDE KAKE OG SEKK VETTU! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer på en ting, skal jeg gå fra Donald til Pondus? Liste: 1. Herman Hedning 2. Eon 3. M 4. Pondus 5. Nemi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Nja.. man blir etterhvert litt lei av Sigurd Nik som badguy. Da kommer Turid-Laila to the rescue ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 M er kongen over alle nordiske komi-striper, uten tvil. På en sterk andreplass kommer syrekongen selv. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Snakker vi Eon Snurreleif? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hvilke andre syretripp konger har vi? :| Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Vi har jo Knut Jørgen Røed Ødegård. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Fy faen, søskenbarnet mitt minner meg så jævlig om han. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Herman Hedning er oppstått fra en blanding av syre, innvoller og eldgamle redsler... Endret 24. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå