Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
hmm, kan du ikke laste ned på skolen?

eller ta med daten til macdonalds, bibliotekt elns.. et sted med åpent trådløst nett

Fikk en i klassen til å laste ned for meg nå, så får det sikkert iløpet av morgendagen, hvis ikke tyr jeg til noe sånt. :p

Lenke til kommentar
Er det sånn netcom surf abonemang du har? Men bor du i Oslo atsjonas?

Ettellerannet mobilt bredbånd. Bor i Oslo ja :)

Jeg lasta ned WOTLK via mobilt bredbånd, 2 ganger, så det burde jo gå greit bare man er tålmodig.

er ikke bare farten som setter en stopper tror jeg, vist jeg husker riktig så kan du bare laste ned 20gb før de setter ned farten/setter opp prisen

Lenke til kommentar

Har vært nede på Gamestop og byttet inn NHL2k7 og Beowulf kjøpt fra Cdon mot Uncharted 2 for 1 kr som jeg henter 14. oktober. Først påstod de at jeg ikke kunne bytte inn NHL, men etter noen kraftige argumenter fra meg ga de seg. Han sa at Limited Edition ikke var med i forhåndsbestillingstilbudet, men jeg håper jeg kan kapre det 14. oktober likevel.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det sånn netcom surf abonemang du har? Men bor du i Oslo atsjonas?

Ettellerannet mobilt bredbånd. Bor i Oslo ja :)

Jeg lasta ned WOTLK via mobilt bredbånd, 2 ganger, så det burde jo gå greit bare man er tålmodig.

Har ingenting med hastigheten å gjøre, hvis vi laster ned så tar de og stenger nettet vårt, siden jeg har lastet ned ganske mye for ikke så altfor lengesiden.

Sånn i sentrum av Oslo eller langt utafor?

ca 10 min inn til sentrum med t-bane.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Noen som har skaffet seg "Panserhjerte" allerede? Det er altså den nyeste boka til Jo Nesbø. Er det normalt at paperback-versjonen utgis senere?

Jeg har den! Lest de første 200 sidene eller noe sånt nå. Skal snart legge meg og kose med den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...