Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Ikke lenge du var der nede 4 dager vel ? Skulle til polen på klassetur men så ble det heller sverige. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hvor lenge holder Gamestop oppe på hverdager og lørdager? EDIT: Og hei på dere forresten, da var jeg hjemme fra klassetur i Polen. Hoooolld kjeeeft! Gledet meg til den turen i månedvis før vi noen uker før avgang fikk vite at det ikke ble noe av den Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg skal lage gulrot kake Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Nam, lykke til! Elsker gulrotkake jeg men da må det være sånn ferdig greier tdu kun trenger å tilsette vann og sånn. Det er den beste! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hvor lenge holder Gamestop oppe på hverdager og lørdager? EDIT: Og hei på dere forresten, da var jeg hjemme fra klassetur i Polen. Hoooolld kjeeeft! Gledet meg til den turen i månedvis før vi noen uker før avgang fikk vite at det ikke ble noe av den Ahahahahaahahahahahahahahaaaaahhaahahhahahahhahahahha....! B) Neida, synd det ikke ble noe av for dere, var jo ganske fin tur. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Neinei, jeg får vel gå og sende avgårde de to spillene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hvor lenge holder Gamestop oppe på hverdager og lørdager? Kan noen svare meg, pleys? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hvor lenge holder Gamestop oppe på hverdager og lørdager? Kan noen svare meg, pleys? www.google.com Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Her you go Hverdager 10:00 - 20:00 Lørdag: 09.00 - 18:00 Endret 24. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Nei. www.gamestop.no Her har du tider til de fleste butikker i Norden. Det burde holde. Endret 24. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Her you go Hverdager 10:00 - 20:00 Lørdag: 09.00 - 18:00 Takker og bukker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Tror dere sjangsen er stor for at jeg kan få låne med meg CO hjem fra gamestop for å innstallere det? Tror sjangsen er minimal, men vil bare vite hva dere tror.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Sjansen er vel ganske liten, men du kan sikkert prøve Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Nam, lykke til! Elsker gulrotkake jeg men da må det være sånn ferdig greier tdu kun trenger å tilsette vann og sånn. Det er den beste! Det er overaskende enkelt å lage sånn uansett i grunn :-) Tror dere sjangsen er stor for at jeg kan få låne med meg CO hjem fra gamestop for å innstallere det? Tror sjangsen er minimal, men vil bare vite hva dere tror.. Ehhh jeg vil tro det er relativt døfødt i grunn... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 "Hei du! Kan jeg låne et spill av dere? du vet, en dere aldri har møtt før og som ingen av dere kjenner?!" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Tror dere sjangsen er stor for at jeg kan få låne med meg CO hjem fra gamestop for å innstallere det? Tror sjangsen er minimal, men vil bare vite hva dere tror.. Ehhh jeg vil tro det er relativt døfødt i grunn... Sant det, jo mer jeg tenker over det, jo dummere virker spørsmålet mitt.. Men det tar veien opp til mine neste spørsmål, jeg er fornøyd et ja på et av de; Har noen Champions Online disken som jeg kan låne frem til jeg har innstallert? Og kan noen som vet hvordan jeg kommer meg inn på naboens nettverk, forklare meg hvordan? Pick your poison. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Skal prøve å høres så lite slem ut som mulig men; Er du allergisk mot å kjøpe ting? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Har du ikke noen venner som har bedre nett da ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Skal prøve å høres så lite slem ut som mulig men; Er du allergisk mot å kjøpe ting? Jeg har jo fått en account, men jeg får ikke lastet ned klienten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå