Filmvenn Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg ble i motsetning til deg positivt overrasket av sesongstarten. Men er for trøtt akkurat nå for å greie ut om hvorfor. -_- Er gangske overrasket av sesongstarten selv. Men jeg har den oppfattningen etter sesongstarten at alt utenom Samuel og "Darth Maul"-scenene er veldig mye søppel. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Skjul Er jeg den eneste som faktisk elsket scenene hvor Sylar manipulerer Matt fra innsiden av hans eget hode? Synes det var ganske genialt. Føler også karakteren til Peter er på vei opp igjen på et nivå jeg faktisk liker. ^_^ Noe av det jeg ikke liker er forsåvidt Tracy, og Claire sine storylines. Ganske kjedelige karakterer begge to, og Hiro kunne godt trengt en realitycheck. Likte forsåvid disse nye karakterene også. Gleder meg til å se videre. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Nøtte, da. Det der var usexy. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg bare måtte Klarte ikke å la være! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 En time til med skole, så fri for i dag ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Et kvarter til nå, så stikker jeg hjem.. Har vært småkjedelig på jobb i dag.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Ferdig på skole Fri imorgen Ny skjerm igår Batman: Arkham asylum idag Villanden er en lykkelig and idag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 http://www.thatguywiththeglasses.com/video...tic/11343-alone Hysterisk. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Well.. Jeg ser vi begynner å nærme oss den 3000. sida :o Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 http://www.thatguywiththeglasses.com/video...tic/11343-alone Hysterisk. ^_^ http://www.giantbomb.com/tang-alone-in-the-dark/17-1292/ Den også B) Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 http://www.thatguywiththeglasses.com/video...tic/11343-alone Hysterisk. ^_^ Haha Genialt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg er hjemme fra jobb i dag. Har sinnsvakt vondt i høyre ankel, og jobben min innebærer en arbeidsvei med 400 trapper, og i tillegg er jeg småsyk (hodepine, feber, halsvondt) etter en fin tur ute i isregnet på tirsdag (har sikkert pådratt meg hals- og ørebetennelse, hadde vært typisk). Da jeg var på vei hjem fra skolen begynte foten min å gjøre skikkelig vondt, og ikke bare litt forsiktig dunking. Jeg vet at jeg ikke hadde hatt godt av å gå på jobb, og at det mest sannsynlig bare ville medført at jeg ble enda verre og helt ødelagt i helgen. Og jeg vet at jeg har lavere sykefravær enn veldig mange andre i bedriften. Allikevel sitter jeg her med dårlig samvittighet for at ankelen min er fucked i lag med resten av kroppen min. Flink pike-syndrom suger. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Knock, knock, knocking on heave- "Hello, this is Roberta from Spot-" "-Excuse me?" "Hnh?" *KA-BLAM* -ns dooooooooor Ønskedrøm Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk endelig se innsiden av en ambulanse o_0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg venter på gjensynsfest med unga som begynte på skolen i vår. Gleder meg litt, ser mindre fram til å være hjemme halv 8 Villanden: Mener du å si at du skal spille Batman: AA på PC i dag? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 4 Innleveringer til i morgen, og en framføring har jeg mye å gjøre? Nei får ta fatt på beina så jeg får tatt de siste fotografiene til digital innleveringen og den analoge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Dette har vært en rar dag.. Først fant jeg ut at i stedet for ODST, så lå det en inkassoregning på 1,5tusen i postboksen min. Så hyperventilerte jeg på jobb og måtte ha hjelp fra sykebil. og nå finner jeg ut at Brütal Legend demoen ikke kommer før 1 Oktober.. 1 Oktober... 1 OKTOBER! KHAAAAAAAAAN! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Of course! (TGWTG intern-humor på gang?) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) http://www.thatguywiththeglasses.com/video...tic/11343-alone Hysterisk. ^_^ Gleee! Spoony har jeg ikke sett på en stund. Endret 24. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hvor lenge holder Gamestop oppe på hverdager og lørdager? EDIT: Og hei på dere forresten, da var jeg hjemme fra klassetur i Polen. Endret 24. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå