Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjul
Er jeg den eneste som faktisk elsket scenene hvor Sylar manipulerer Matt fra innsiden av hans eget hode? Synes det var ganske genialt. Føler også karakteren til Peter er på vei opp igjen på et nivå jeg faktisk liker. ^_^ Noe av det jeg ikke liker er forsåvidt Tracy, og Claire sine storylines. Ganske kjedelige karakterer begge to, og Hiro kunne godt trengt en realitycheck. Likte forsåvid disse nye karakterene også. Gleder meg til å se videre.
Lenke til kommentar

Jeg er hjemme fra jobb i dag. Har sinnsvakt vondt i høyre ankel, og jobben min innebærer en arbeidsvei med 400 trapper, og i tillegg er jeg småsyk (hodepine, feber, halsvondt) etter en fin tur ute i isregnet på tirsdag (har sikkert pådratt meg hals- og ørebetennelse, hadde vært typisk). Da jeg var på vei hjem fra skolen begynte foten min å gjøre skikkelig vondt, og ikke bare litt forsiktig dunking. Jeg vet at jeg ikke hadde hatt godt av å gå på jobb, og at det mest sannsynlig bare ville medført at jeg ble enda verre og helt ødelagt i helgen. Og jeg vet at jeg har lavere sykefravær enn veldig mange andre i bedriften. Allikevel sitter jeg her med dårlig samvittighet for at ankelen min er fucked i lag med resten av kroppen min. Flink pike-syndrom suger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...