Kiro Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg ble i motsetning til deg positivt overrasket av sesongstarten. Men er for trøtt akkurat nå for å greie ut om hvorfor. -_- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg mistet bussen. Emo! Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Regner fælt her - glemte låsen til landeveisykkelen min Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 stakars, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg sitter på jobb, har god stol, appelsinjuice og spotify. Og lite å gjøre på jobben i dag. Diggbart. Og det beste er at jeg får betalt for det ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hva slags jobber har folk her ? To dager til høstferie, men før det må jeg skrive en gymplan. Skal vistnok trene i ferien... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Kjeldelig timer nå, jeg skal bli maskinist ikke lære om dekk arbeid Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Kjeldelig timer nå, jeg skal bli maskinist ikke lære om dekk arbeid Koser meg med historie. VIKINGAR!!! B) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Professoren min foreslo at bacheloroppgaven min kunne ta for seg de arkeologiske elementene av Black Athena-tesen. Den mannen blir mer og mer awesome for hver dag som går. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) *gjeeeeeesp* Sov til halv 11, våkna med vondt i hodet. Første jeg gjør etter jeg har kledd på meg er å tusle inn på kjøkkenet, finne frem pillekuren min, ta en pille som skylles ned med blåbærsmoothiedrikk. Etter det rusler jeg stillferdig bort til pcn min som for tiden er kobla opp med to skjermer og putter en aldri så liten skruf porsjon under overleppa før jeg setter meg ned og skriver et par linjer i SO. ^_^ Endret 24. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Ingen som tilfeldighvis vet hvordan jeg kan hacke meg innpå naboens nettverk? Skal ikke gjøre noe kødd der. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Bruker du windows er det så og si umulig, hvis jeg husker rett fra å ha lest et par guider rundt om forbi Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Med hacke så mener du å kunne bruke nettet? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 går ut.. ringer på døra og spør om du kan låne ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Bruker du windows er det så og si umulig, hvis jeg husker rett fra å ha lest et par guider rundt om forbi Har både windows og mac, men må ha nettet på windows pcen. Med hacke så mener du å kunne bruke nettet? Oh yeah. går ut.. ringer på døra og spør om du kan låne ? Han ene som bor der er et år yngre enn meg og jeg har relativt greit forhold til han.. Men jeg foretrekker å bruke nettet uten at de vet det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hva slags jobber har folk her ? To dager til høstferie, men før det må jeg skrive en gymplan. Skal vistnok trene i ferien... Jeg er spilldesigner og stortingskandidat. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg pleier å åpne nettet for uvedkommende en gang i blandt bare for å messe med pcene dems Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk pc. Endelig. Jeg gikk inn og sa at jeg egentlig ga faen i hvilken pc jeg fikk, og at jeg godt kunne ta en av ThinkPad-greiene, så lenge jeg slapp ENDA en norsktime der jeg må si at "mnei. Jeg har ikke pc, så jeg må skrive for hånd og ødelegge håndlddet mitt litt mer enn det det allerede er.". Og jaggu hadde de ikke plutselig "eeen ledig pc...". Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Damn it. Jeg videresendte en kjede-email til TST. <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hahaha er ikke det ganske dumt? Btw jeg og gjorde kanskje noe dumt Jeg er den personen som har skrevet komentaren nederst... Endret 24. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå