Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow.. TBBT episoden brukte ganske nøyaktig 4 minutter på å bli sendt ifra amerika til den havnet i postkassen min :o wooaa Time for funfunfun

Den episoden var genial! :D

Jeg synes egentlig den var ganske middelmådig.

Ganske enig men liker at ja du vet gjorde ja du vet da ble jeg ganske glad inni meg :D

En bergenser uten humor er som en nordlending uten ei sjarkhore.

Ikke-eksisterende.

Huh <_<

Jeg har møtt nordlendinger uten sjarkhore?

Betyr det at de ikke er ekte nordlendinger?

Eller er de nordlendingene defekte?

:(

Har du ikke sjarkhore?

Da kan jeg like gjerne slette deg på Facebook.

Jeg har heller ingen sjark eller hore... Men jeg har en dame i hver havn da... :cry:

Lenke til kommentar

Fy faen... nå tok faen meg den 3dje xboxen min kvelden også...

Edit:

Klarte visst å få kontrollerne til å funke igjen ved å ta ut stikk-kontakten, men kjenner jeg konsollen rett er det vel bare et spørsmål om tid før den nekter å la meg spille.

Det er jo faen meg ingen heller som svarer på hva faen det er som gjør at lysene på konsollen ikke lyser, eller hva jeg kan gjøre for å fikse det.

Men svaret blir vel å sende dritten til Tyskland tenker jeg.

Helvetes møkk.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Enten er det forferdelig kvalitet på de XBoxene eller så bruker du dem for hardt. Hørtes uansett kjipt ut. Har aldri hatt problemer med noen av konsollene mine jeg. ^_^

Bruker dem for hardt?

Om noe så er jeg for myk, jeg maltrakterer jo alt som måtte være i nærheten med fett-fingrer o.l.

Sukk.. er vel bare min utrolige uflaks som slår til igjen..

Nattinatt små-engler.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg så Heroes i går og må si jeg var veldig skuffet. Denne serien har godt fra et merkelig og dårlig plot til et annet. Spoilers nedenfor.

Skjul

Jeg er forbanna lei av Claire og hennes nye liv på en ny skole der hun møter en vennine som helt sikkert har krefter og hu greier alltid å tabbe seg ut at noen for vite om kreftene hennes. Blir rett og slett irritert.

Hiro er jeg grusom lei av. Han vokser aldri opp og fortsetter å være barnslig i hver eneste sesong. Plottet i denne er det samme som alltid. Reise tilbake til fortiden for å forandre fremtiden til det bedre. Been there done that. Han er døende, flott, vi trenger han virkelig ikke mer.

Sylar er jeg så sykt lei av. Han er ikke den skurken han var i de første sesongene. Nå er han bare Sylar og ikke noe mer.

Tracy liker jeg ikke i det hele tatt alt fra karakteren til skuespiller og spesielt Samuel da som liksom skal være den nye og fremmede helten/skurken falt ikke i smak i det hele tatt.

Dette er nok siste episode jeg ser av heroes.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...