AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ro ro ro din båt, ta din åre fatt! Nå skal jeg tømme oppvaskmaskinen og belønne meg selv med Smash! Kiwikake og kaffe. Hvordan frarøvelse av nattesøvn kan være belønning snakker vi ikke om. Endret 23. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Har sett alle episodene fram til episode 9. Utrolig artig serie som sagt. Edit: @ Altf4: For det første. Ro ro ro din båt er en direkte dårlig barnesang. Skal man synge barnesanger om båter skal man selvsagt synge "Hvem kan segla forutan vind". For det andre, jeg ville ikke brukt årer. De er alt for ineffektive. Påhengsmotor er tingen. Endret 23. september 2009 av Snorre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Men ikke like artig som å innrømme skrivefeil? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Har sett alle episodene fram til episode 9. Utrolig artig serie som sagt. oh... da har du sett fram til der hvor Kamina dør ;_: *manly tears* Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Skjul @ ALTF4: De som har fått det for seg at jeg er språknazi har dessverre missforstått. Men for all del. Forsterk gjerne ryktet slik at enda fler tror jeg er språknazi, og ikke minst sykelig opptatt av grammatikk og rettskrivning. Når det er sagt.Når jeg skrev "alternative" var det selvfølgelig det engelske begrepet på alternativ musikk jeg brukte, ikke det norske. Så kan man jo selvsagt mene at jeg da burde brukt anførselstegn, noe som i og for seg er rett bruk av grammatikk og tegnsetting. Vel, som jeg skrev over er jeg ikke språk-nasjonalsosialist, og dermed er jeg heller ikke sykelig opptatt av korrekt bruk av tegnsetting i profilen min. Takk for meg. B) Alternative musikk? Men vi er inne på norsk-engelsk, skal vi ikke fortsette å snakke om min unusual smak i spill? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Skjul @ ALTF4: De som har fått det for seg at jeg er språknazi har dessverre missforstått. Men for all del. Forsterk gjerne ryktet slik at enda fler tror jeg er språknazi, og ikke minst sykelig opptatt av grammatikk og rettskrivning. Når det er sagt. Når jeg skrev "alternative" var det selvfølgelig det engelske begrepet på alternativ musikk jeg brukte, ikke det norske. Så kan man jo selvsagt mene at jeg da burde brukt anførselstegn, noe som i og for seg er rett bruk av grammatikk og tegnsetting. Vel, som jeg skrev over er jeg ikke språk-nasjonalsosialist, og dermed er jeg heller ikke sykelig opptatt av korrekt bruk av tegnsetting i profilen min. Takk for meg. B) Alternative musikk? Men vi er inne på norsk-engelsk, skal vi ikke fortsette å snakke om min unusual smak i spill? Ah - a brother in arms. På tide å beleire denne bebrillede bergenseren! (Du har humor, ikke sant Snorre?) For det første. Ro ro ro din båt er en direkte dårlig barnesang. Skal man synge barnesanger om båter skal man selvsagt synge "Hvem kan segla forutan vind". For det andre, jeg ville ikke brukt årer. De er alt for ineffektive. Påhengsmotor er tingen. De er ikke "ineffective" altså? Endret 23. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 En bergenser uten humor er som en nordlending uten ei sjarkhore. Ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har møtt nordlendinger uten sjarkhore? Betyr det at de ikke er ekte nordlendinger? Eller er de nordlendingene defekte? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg blant andre maybe ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Har du ikke sjarkhore? Da kan jeg like gjerne slette deg på Facebook. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 God natt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 God natt HCG. Sov godt! (og mest sannsynlig lenge) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hmm kanskje, jeg har det gjemt bort kjelleren hjemme ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har møtt nordlendinger uten sjarkhore? Betyr det at de ikke er ekte nordlendinger? Eller er de nordlendingene defekte? *veive med hånda* Men.... det var jo bare en drøm. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) oh... da har du sett fram til der hvor Kamina dør ;_: *manly tears* Indeed. Det er en ufattelig trist episode. Jeg var på gråten i den episoden, og er ikke redd for å innrømme det. @ AltF4: Humor? Nei, det har jeg ikke. Beklager. B) Endret 23. september 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 RASKE MENN VAR SÅ AWESOME AT JEG IKKE GIDDER Å SKRU AV CAPSLOCK FORDI DET VIRKER SOM JEG SKRIKER DET UT! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Russeutstyr er stress. Hvorfor er det så mye rart der? Vil jeg ha en genser? Jeg tror egentlig ikke det. Holder med grunnpakken, noen trykk og en hvit tekstiltusj. Mhm. Og det er ikke fordi jeg er gniten, det fordi de greiene skal brukes i 20-21 dager og så er det ferdig for alltid, gidder ikke bruke flerfoldige tusenlapper på det da. Forøvrig er russedress bedre enn russeservice. Russeservice flyter enda på at de lenge var den eneste aktøren, og det er ikke godt nok når russedress faktisk tar seg bryet med å dra rundt og snakke med folk i stedet for å sende en pakke med prøveklær. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Lagde graffiti i dag, er drit sliten. Lasta også ned HL2 beta weps til GMod, det var morsomt. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Lagde graffiti i dag, er drit sliten. Stop right there, criminal scum! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Nå skal jeg til å teste Oblivion uten noen patcher eller modder what so ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå