Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett alle episodene fram til episode 9. Utrolig artig serie som sagt.

Edit: @ Altf4:

For det første. Ro ro ro din båt er en direkte dårlig barnesang. Skal man synge barnesanger om båter skal man selvsagt synge "Hvem kan segla forutan vind". For det andre, jeg ville ikke brukt årer. De er alt for ineffektive. Påhengsmotor er tingen. :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Skjul
@ ALTF4: De som har fått det for seg at jeg er språknazi har dessverre missforstått. Men for all del. Forsterk gjerne ryktet slik at enda fler tror jeg er språknazi, og ikke minst sykelig opptatt av grammatikk og rettskrivning. Når det er sagt.

Når jeg skrev "alternative" var det selvfølgelig det engelske begrepet på alternativ musikk jeg brukte, ikke det norske. Så kan man jo selvsagt mene at jeg da burde brukt anførselstegn, noe som i og for seg er rett bruk av grammatikk og tegnsetting. Vel, som jeg skrev over er jeg ikke språk-nasjonalsosialist, og dermed er jeg heller ikke sykelig opptatt av korrekt bruk av tegnsetting i profilen min. Takk for meg. B)

Alternative musikk? Men vi er inne på norsk-engelsk, skal vi ikke fortsette å snakke om min unusual smak i spill?
Lenke til kommentar
Skjul
@ ALTF4: De som har fått det for seg at jeg er språknazi har dessverre missforstått. Men for all del. Forsterk gjerne ryktet slik at enda fler tror jeg er språknazi, og ikke minst sykelig opptatt av grammatikk og rettskrivning. Når det er sagt.

Når jeg skrev "alternative" var det selvfølgelig det engelske begrepet på alternativ musikk jeg brukte, ikke det norske. Så kan man jo selvsagt mene at jeg da burde brukt anførselstegn, noe som i og for seg er rett bruk av grammatikk og tegnsetting. Vel, som jeg skrev over er jeg ikke språk-nasjonalsosialist, og dermed er jeg heller ikke sykelig opptatt av korrekt bruk av tegnsetting i profilen min. Takk for meg. B)

Alternative musikk? Men vi er inne på norsk-engelsk, skal vi ikke fortsette å snakke om min unusual smak i spill?

Ah - a brother in arms. På tide å beleire denne bebrillede bergenseren!

(Du har humor, ikke sant Snorre?)

For det første. Ro ro ro din båt er en direkte dårlig barnesang. Skal man synge barnesanger om båter skal man selvsagt synge "Hvem kan segla forutan vind". For det andre, jeg ville ikke brukt årer. De er alt for ineffektive. Påhengsmotor er tingen.

De er ikke "ineffective" altså?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Russeutstyr er stress. Hvorfor er det så mye rart der? Vil jeg ha en genser? Jeg tror egentlig ikke det. Holder med grunnpakken, noen trykk og en hvit tekstiltusj. Mhm. Og det er ikke fordi jeg er gniten, det fordi de greiene skal brukes i 20-21 dager og så er det ferdig for alltid, gidder ikke bruke flerfoldige tusenlapper på det da.

Forøvrig er russedress bedre enn russeservice. Russeservice flyter enda på at de lenge var den eneste aktøren, og det er ikke godt nok når russedress faktisk tar seg bryet med å dra rundt og snakke med folk i stedet for å sende en pakke med prøveklær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...