Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Ah. Så du hopper bukk over å vente på meg Jaja, gleder meg til å høre hva du syns! Ja jeg synes du burde kjøpe det asap! Er jeg superheldig får jeg kanskje spilt litt ikveld. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Gjett hvem som skal spise lasagne i dag? ME BABY, YEAH! Gjett hvem som skal spise det samme som ShampooMacTavish i dag. Gjett hvem som har laget PAIDEIG. I'm on a roll! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Ah. Så du hopper bukk over å vente på meg Jaja, gleder meg til å høre hva du syns! Ja jeg synes du burde kjøpe det asap! Er jeg superheldig får jeg kanskje spilt litt ikveld. Har ikke råd. Får ikke lønn før oktober, og da prioriterer jeg Borderlands og Brütal Legend. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Ah. Så du hopper bukk over å vente på meg Jaja, gleder meg til å høre hva du syns! Ja jeg synes du burde kjøpe det asap! Er jeg superheldig får jeg kanskje spilt litt ikveld. Har ikke råd. Får ikke lønn før oktober, og da prioriterer jeg Borderlands og Brütal Legend. Så flink Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Liker at jeg har to betaer gående på PS3'n nå.. Uncharted 2 og MAG. Skal bli stas å prøve sistnevnte! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jepp, flink som få er jeg! Ny ZP ute. The Beatles Rock Band får stryk og GH 5 kommer unna så vidt det er. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Liker at jeg har to betaer gående på PS3'n nå.. Uncharted 2 og MAG. Skal bli stas å prøve sistnevnte!You and I, the same. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 slutten på Call of Juarez: Bound in blood er kanskje den dårligste slutten jeg har sett i et spill. Kan faktisk ikke huske å bli avspist med en slutt så kort og svak! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Stemmer, ble helt oppgitt selv. Samme med det siste "oppdraget" i Prototype, jeg kunne ikke skjønne at det skulle være slutten. Da kunne de mye heller ha sluttet ved den boss-fighten før, og lagt om historien. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Ah. Så du hopper bukk over å vente på meg Jaja, gleder meg til å høre hva du syns! Ja jeg synes du burde kjøpe det asap! Er jeg superheldig får jeg kanskje spilt litt ikveld. Har ikke råd. Får ikke lønn før oktober, og da prioriterer jeg Borderlands og Brütal Legend. Synes ikke du er så flink jeg. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Change of name Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Why Drizzit? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Yeah why? Neida bare ikke skift avatar i tilegg da vet jeg ikke hvem det er Endret 23. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Synes ikke du er så flink jeg. Beklager. Selv en mann av mitt kaliber can't win them all. Vi får håpe jeg vinner i konkurransen! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Har blitt hekta på en ny anime-serie nå. Tengen Toppan Gurren-Lagann for å være nøyaktig. Svært underholdende, men også veldig spennende. Den har alt jeg leter etter i en god anime. Masse action, store mechs, lettkledde kvinner og ikke minst likandes hovedpersoner. *Humrer* ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Så, alle vet at Snorre er nazi når det kommer til det norske språk, men vet dere at han har dette skrevet under "Mine interesser" på profilen sin? Piano, alternative musikk, spill og film. Jeg tok meg den frihet å heve ut en liten bit av teksten hans. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 BREEEEENN! Uansett, hvorfor i helvete tar ikke fotball-spillere var på tingene som de påstår blir kastet på de? Tar det med til sidelinja og legger det i en bevis-boks eller noe? Eller er bananer så jævlig fristende at man må spise den hel MED skall for så å spille videre? Noen fotballspillere skulle aldri sluppet ut av barnehage-området. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 @ ALTF4: De som har fått det for seg at jeg er språknazi har dessverre missforstått. Men for all del. Forsterk gjerne ryktet slik at enda fler tror jeg er språknazi, og ikke minst sykelig opptatt av grammatikk og rettskrivning. Når det er sagt. Når jeg skrev "alternative" var det selvfølgelig det engelske begrepet på alternativ musikk jeg brukte, ikke det norske. Så kan man jo selvsagt mene at jeg da burde brukt anførselstegn, noe som i og for seg er rett bruk av grammatikk og tegnsetting. Vel, som jeg skrev over er jeg ikke språk-nasjonalsosialist, og dermed er jeg heller ikke sykelig opptatt av korrekt bruk av tegnsetting i profilen min. Takk for meg. B) Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Da er jeg nede på PC'en igjen etter en liten, men herlig pause fra leksene. Ritz-kjeks og parmesan er farlig godt! Edit: Get 2900! o_O Endret 23. september 2009 av Error Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Har blitt hekta på en ny anime-serie nå. Tengen Toppan Gurren-Lagann for å være nøyaktig. Svært underholdende, men også veldig spennende. Den har alt jeg leter etter i en god anime. Masse action, store mechs, lettkledde kvinner og ikke minst likandes hovedpersoner. *Humrer* ^^ Næmmen gratulerer. Gurren Lagann er en av mine yndnlingsanimer^^ Langt er du kommet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå