Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Wow.. TBBT episoden brukte ganske nøyaktig 4 minutter på å bli sendt ifra amerika til den havnet i postkassen min :o wooaa Time for funfunfun
WTF, hvordan?
Jeg har kjøpt meg PS3 :D

Et kjapt spørsmål: Har fødselsdatoen man setter noen innvirkning på diverse ting? Tenker i forhold til at jeg er under 18.

Fødselsdatoen må du sette over 18, for å spille 18+-spill online. Enkel å huske: Din egen måned og dag, men sett år til 1990.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Wow.. TBBT episoden brukte ganske nøyaktig 4 minutter på å bli sendt ifra amerika til den havnet i postkassen min :o wooaa Time for funfunfun

Den episoden var genial! :D

Fikk bare sett halvparten før vi måtte dra :( Men forresten, er det mulig å skifte innloggingsnavn på CO accounten? :p

Lenke til kommentar

Fikk bare sett halvparten før vi måtte dra :( Men forresten, er det mulig å skifte innloggingsnavn på CO accounten? :p

Tror ikke det xD så du får leve med et litt rart navn der :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Tror ikke det xD så du får leve med et litt rart navn der :p

Det går nok bra med navnet, men passordet derrimot, det gleder jeg meg til å bli kvitt! :p

Navnet går nok

Har du kjøpt deg CO Atsjonas?

Drizzt får Fallout 3, Jonas får CO :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...