Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hah! Den lo jeg godt av Ehtram! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Pass deg nå Nøtte, hvis du ikke oppfører deg så kanskje de tar frem nøtteknekkeren. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Da har endelig jeg og madammen funnet oss en leilighet i Elverum, en riktig koselig sådan også Da blir iallefall førsteprioritetene mine å skaffe seg en dobbelt-seng og internett. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Gjett hvem som lo av Ehtram sitt innlegg? ME, BABY! ME! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Wow.. TBBT episoden brukte ganske nøyaktig 4 minutter på å bli sendt ifra amerika til den havnet i postkassen min :o wooaa Time for funfunfun Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har da ikke lyst til å komme hjem fra jobb og se masse innlegg som slutter med ja nettopp det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Gratulerer med ny leilighet Snurre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Takker Irriterte madammen skikkelig at vi ikke hadde funnet en da hun skal flytte hjemmefra for første gang, kjente meg selv igjen i frustrasjonen hennes dog fra da jeg selv lette etter min første hybel. Men "HVA VAR DET JEG SA!", slike ting kommer opp når man minst venter det, og heldigvis har man helt toppers svigerforeldre som hjelper til når vi virkelig trenger det Blir en leilighet i en tredje-etasje, ingen naboer, skråtak(OH YES), stor stue med kjøkkenløsning, stort soverom og bod inne i leiligheten. Vi får også hele trappeoppgangen til vår disposisjon og entrèn, så der skal min flotte svigerfar hjelpe oss med å pusse opp skikkelig når den tid kommer Nøkkelen får vi på Tirsdag, så da er det bare å begynne å pakke ned småting og klargjøre ting og tang med min nåværende huseier. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har en franskprøve å øve til, men får ikke revet meg fra forumet. Awesome. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Wow.. TBBT episoden brukte ganske nøyaktig 4 minutter på å bli sendt ifra amerika til den havnet i postkassen min :o wooaa Time for funfunfun Brukte 3 min og 50 sekunder :-) Reagerte på at den var så liten i utgangspunter.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Høres bra ut. Hadde kommet på innflyttingsfesten hadde det ikke vært så langt unna. ^_^ Men må bare spørre en ting. Siden du har svigerforeldre betyr det at dere allerede er gift? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg er trønder, jeg bare omtaler de slik Men jeg kan godt legge inn noen " " for deg neste gang, alt for deg vettu sukkerpews <3 Og du er hjertelig velkommen når enn det måtte være du kommer nedover Endret 23. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Gratulerer med leiligheten, Snurre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Ah da så. Hehe ble litt overrasket der, jeg så vel nogenlunde slik ut :o . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Takk takk Daffy Hehe ble litt overrasket der, jeg så vel nogenlunde slik ut Hadde selv blitt overrasket, jeg er egentlig imponert over at en slik som meg har kjæreste i det hele tatt (let the flaming commence!) så jeg skjønner deg veldig godt ^_^ Endret 23. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Er da ingenting å være overrasket over det. Du virker som en svært likanes kar (for å si det på godt nordnorsk). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Nawtå, takk takk. Meeeen da stikker jeg på jobb, tilbake om ca 2 timer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Au! Jeg frøs akkurat tungen min fast til en isbit og reiv den av.. det var lite godt. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har kjøpt meg PS3 Et kjapt spørsmål: Har fødselsdatoen man setter noen innvirkning på diverse ting? Tenker i forhold til at jeg er under 18. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg fikk ikke registrert den jeg, når jeg skrev ekte fødselsdatoen. Men jeg kjøpte den i sommerferien, kan godt hende jeg husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå