Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om jeg spiller WoW finner jeg det grenseløst irriterende når folk _kun_ snakker om WoW.

For all del, WoW er morsomt. Men å snakke om det hele tiden?

Det blir bare kjedelig.

Morsomste er folk som er helt "fy faen så dølle dere er som spiller på en lørdags kveld, nå skal jeg ut med dama og PARTAI!", så sitter de på fest med kompiser og snakker kun om WoW.

DET er kanskje enda mer tragisk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er det en måte å laste ned Champions Online her på skolen med mac? Går jeg på siden deres og laster ned en fil på 2 mb som laster ned selve spillet. Dette funker ikke på mac :(

Lenke til kommentar
Er det en måte å laste ned Champions Online her på skolen med mac? Går jeg på siden deres og laster ned en fil på 2 mb som laster ned selve spillet. Dette funker ikke på mac :(

Har du ingen venner med en linje uten nedlastingsbegrensning og en ledig ekstern harddisk til deg? Eventuelt ta med deg en laptop med Windows på skolen, hook up, og last ned.

Dayum, euro-steamprisen på Fallen Earth er faktisk lik dollarprisen - 49$ eller ~34€. Første gang på lenge det ikke lønner seg å kjøpe fra D2D. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har du ingen venner med en linje uten nedlastingsbegrensning og en ledig ekstern harddisk til deg? Eventuelt ta med deg en laptop med Windows på skolen, hook up, og last ned.

Joda, er en i klassen som skl laste det ned til meg imorgen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Selv om jeg spiller WoW finner jeg det grenseløst irriterende når folk _kun_ snakker om WoW.

For all del, WoW er morsomt. Men å snakke om det hele tiden?

Det blir bare kjedelig.

Morsomste er folk som er helt "fy faen så dølle dere er som spiller på en lørdags kveld, nå skal jeg ut med dama og PARTAI!", så sitter de på fest med kompiser og snakker kun om WoW.

DET er kanskje enda mer tragisk.

Å snakke om WoW på fester er bare..ja..

Finnes det faktisk folk som gjør det?

Eneste gangen jeg har navnt at jeg spiller WoW når jeg er ute på feks. utesteder og lignende var når jeg i Karlstad kom over en annen nordmann som også spilte.

Men det var ikke mer enn: "Oi, du spiller WoW du også? Tøft!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...