User5876321 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jeg vil ha the saboteur nå! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Her hendte det mye... Såeh...Hva holder folket på med, og hva er planene for dagen? Noen som vet hvorfor avatarene blir så uklare i FF i forhold til IE? Endret 23. september 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg vil ha The Elder Scrolls V. Nå. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er jo ikke annonsert engang, er det? :| Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei, men jeg vet at de lager det. Det må de. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er litt bekymret for at de velger å melke Fallout-kuen i det uendelige - på den annen side, etter Oblivion burde det være få økonomiske argumenter mot et eventuelt TESV, så... Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg vil ha The Elder Scrolls V. Nå. Jeg også! Ryktene går på at det vil enten hete shadow realm eller nexus :3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Selv om jeg spiller WoW finner jeg det grenseløst irriterende når folk _kun_ snakker om WoW. For all del, WoW er morsomt. Men å snakke om det hele tiden? Det blir bare kjedelig. Morsomste er folk som er helt "fy faen så dølle dere er som spiller på en lørdags kveld, nå skal jeg ut med dama og PARTAI!", så sitter de på fest med kompiser og snakker kun om WoW. DET er kanskje enda mer tragisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det en måte å laste ned Champions Online her på skolen med mac? Går jeg på siden deres og laster ned en fil på 2 mb som laster ned selve spillet. Dette funker ikke på mac Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tøseguri nå kommer jeg snart for å plage deg. Neida trenger hjelp med å få opp Q: på pcen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Er det en måte å laste ned Champions Online her på skolen med mac? Går jeg på siden deres og laster ned en fil på 2 mb som laster ned selve spillet. Dette funker ikke på mac Har du ingen venner med en linje uten nedlastingsbegrensning og en ledig ekstern harddisk til deg? Eventuelt ta med deg en laptop med Windows på skolen, hook up, og last ned. Dayum, euro-steamprisen på Fallen Earth er faktisk lik dollarprisen - 49$ eller ~34€. Første gang på lenge det ikke lønner seg å kjøpe fra D2D. Endret 23. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg vil ha The Elder Scrolls V. Nå. Ikke si sånnt da, nå begynner jeg også å utålmodig vente på den. Endret 23. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det en måte å laste ned Champions Online her på skolen med mac? Går jeg på siden deres og laster ned en fil på 2 mb som laster ned selve spillet. Dette funker ikke på mac Har du ingen venner med en linje uten nedlastingsbegrensning og en ledig ekstern harddisk til deg? Eventuelt ta med deg en laptop med Windows på skolen, hook up, og last ned. Joda, er en i klassen som skl laste det ned til meg imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tøseguri nå kommer jeg snart for å plage deg. Neida trenger hjelp med å få opp Q: på pcen. Enda ikke sett noe til deg... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Noen som klarer å gjøre kontrolleren på dette bildet større uten å ødelegge kvaliteten? Skal bruke kontrolleren som sjablong, så trenger ikke bakgrunden. Edit: Nevermind, den var jo ti ganger større en jeg trodde Endret 23. september 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Selv om jeg spiller WoW finner jeg det grenseløst irriterende når folk _kun_ snakker om WoW. For all del, WoW er morsomt. Men å snakke om det hele tiden? Det blir bare kjedelig. Morsomste er folk som er helt "fy faen så dølle dere er som spiller på en lørdags kveld, nå skal jeg ut med dama og PARTAI!", så sitter de på fest med kompiser og snakker kun om WoW. DET er kanskje enda mer tragisk. Å snakke om WoW på fester er bare..ja.. Finnes det faktisk folk som gjør det? Eneste gangen jeg har navnt at jeg spiller WoW når jeg er ute på feks. utesteder og lignende var når jeg i Karlstad kom over en annen nordmann som også spilte. Men det var ikke mer enn: "Oi, du spiller WoW du også? Tøft!" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 TESV er nok i utvikling, ja. Håper vagt på en utgivelse i 2011, i så fall har jeg noe å leve etter et par år til. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) I dag møtte jeg en tidligere klassekammerat av Laland og Erik. Traff han tilfeldigvis i en gruppe til ToC hc. Han avslørte seg selv ved å rope "Kragerø". I WoW altså. Endret 23. september 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjedeligste time siden går nuuhh.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er utrolig skuffet over Elkjøp, og angrer vannvittig på å ha bestilt Halo 3: ODST hos dem. Det har ikke kommet enda! Er jeg riktig "heldig" er det bare postbudet som ikke har vært her enda, men det er fortsatt for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå