Erik Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Uansett; Jeg har vært på fotballtrening idag, og treneren kjefta på meg som faen på begynnelsen. Da vart jeg sinna og komme med kommentarer som; ''Jadda!'', ''Ikke faen heller!''. På slutten, spillte vi ''kamp'', jeg fikk ballen, spurtet fram med den, og skjøt innlegg, jeg datt, og han spurte ''Ka du grin ette?''. Jeg svarte ikke og gikk tilbake til der jeg sto. Pip. ''Trening er over''. Han begynte, så jeg kan ikke forstå at alle andre sier at det var min feil. Har jeg rett til å være sur? Begynte du å grine? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Er ingen grunn til å banne til lagets autoritet. Hvis kjeften var fortjent har du ikke noe å klage på, hvis det var uprovosert har du en sak. At han kommenterer fallet ditt på den måten er derimot dårlig lederstil. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Nei, jeg grein ikke. Jonas, jeg ga ikke 100%. <_< Natta. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Åeh, det er kjedelig å spille alene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) G'natt all you wakers Prøv i hvert fall å sove godt. And you, stop multiplying. Endret 22. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Åeh, det er kjedelig å spille alene. Det er ofte det, men det hjelper alltid med litt god musikk i bakgrunnen Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 God Natt. Jeg burde kanskje komme meg i seng selv, for å kanskje bli litt mer frisk ^^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 God Natt. Jeg burde kanskje komme meg i seng selv, for å kanskje bli litt mer frisk ^^ Bacon-sykdom? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Nei har vært forkjølet i 3 dager nå. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Etter å ha kjeda meg lenge på LOTRO fekk eg rollespelt litt. Det er alltid artig, men no orker eg ikkje meir Det er litt slitsamt... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Nei har vært forkjølet i 3 dager nå. Det er det du tror det er, bare vent å se. Hvis jeg overlevde kan du^^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Ikke noe problem det. Viss det er bacon-sykdom som er lite sannsynelig, får det bare være det ^^ Endret 22. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ikke noe problem det. Viss det er bacon-sykdom som er lite sannsynelig, får det bare være det ^^ Men du må huske å spise mye bacon, det er i tillegg bra for huden. NOT! Omg, I take a Borat^^ High Five! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Wuhu.. Der røyk nattesøvnen min.. Må slutte å lese skumle bøker når det er mørkt. Men skal ikke poste noe særlig mer om boka nå, dere skal jo få lov til å lese den selv ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hvilken bok er det snakk om? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Wuhu.. Der røyk nattesøvnen min.. Må slutte å lese skumle bøker når det er mørkt. Men skal ikke poste noe særlig mer om boka nå, dere skal jo få lov til å lese den selv ^_^ Hehe, husker da jeg så "The Grudge" (amerikanske versjonen), turte nesten ikke å sove på tre dager. Kan heldigvis se tilbake å le av det nå da.....ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hvilken bok er det snakk om? Panserhjerte, nye til Jo Nesbø. Har du sett 1 ubesvart anrop, Erik? Den holdt meg oppe ganske mange netter. Ble en refleks å sjekke alle skapdørene på rommet og sånt.. Uhhhrggg... *frysninger* Endret 22. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Da forsvinner Erik. Peace! Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Omg, Peace (is) out :o Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 God Natt til alle her Signing of Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå