Brusautomat Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Den var dritkjip Mammakamel. Jeg skal på trafikalt grunnkurs den 6 oktober. Gruer meg veldig. Jeg har inntrykk av at det er veldig strengt på oppkjøring. Bare noen små feil, også stryker du... Jeg tenkte "Åh nå har jeg lappen" når jeg kjørte inn på Vegvesenet, siden jeg hadde holdt fartsgrensa, ingen vikepliktfeil, kjørt etter §3 og ikke vært oppe i noen situasjoner. Men det var altså sporvalget som skulle være fellende, noe jeg mener jeg gjør riktig og han mener jeg gjør feil. Jeg legger meg ut mot den gule stripa før "blinde" høyresvinger for å se rundt svingen, jeg er fortsatt på eget kjørefelt omtrent i venstre hjulspor i eget felt. Jeg legger meg inn i svingen så fort den begynner for å gjøre plass til biler osv. Dette mente kjørelæreren min var meget lurt for å få oversikt inn i en sving, og jeg mente det også, vi øvde på dette før oppkjøring. Sensor mente dette var fail fail fail, siden and i qoute; "Det kan komme en lastebil". Merk dere at jeg ligger i venstre hjulspor av eget felt og jeg gjør dette før svingen, ikke midt i eller rett før. Så det i praksis sensoren min sier er at det kan komme lastebiler i eget felt hvis du prøver å se rundt svingen etter mulige hindringer. Et annet qoute fra samma karen "Ligg ved grøfta, den vet du alltid hvor er". Unnskyld for lang post og masse klaging, men jeg er så utrolig skuffa og sur. Er helt enig med deg - merkelig sensor :S Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Goodfellas var ein relativt god film Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Alle som var hos AltfF4 vet at jeg er helt sinnsyk med sniperen i L4D. Jeg husker du plukket den opp og jeg husker med glede at du la den fra deg igjen Og Left 4 Dead er topp med venner på mik. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Om noen kunne hjelpe meg med å lage en hjemmeside, altså forklare meg og lære meg litt så send meg en pm. Hadde satt veldig pris på dette, da jeg kan null og niks. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 http://w3schools.com/ Begynn med (X)HTML, fortsett med CSS. Dette er da ren koding, ikke grafisk design. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Panserhjerte Misunnelig nå. Det har du grunn til også, de første 100 sidene har levd opp til forhåpningene. Bare 521 sider igjen nå. Noen som forresten vet sånn ca hvor mye et MMO spill bruker i båndbredde? Hadde vært evig takknemlig hvis noen som hadde et MMO ala WoW, CO osv kunne testet det med Netmeter. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg gleder meg til Panserhjerte kommer i postkassa! Spent på om den forsvinner like fort som Snømannen gjorde - feis igjennom den på 3 kvelder. Som fort ble til netter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Tror jeg leste ut Snømannen iløpet av en dag jeg, om jeg husker riktig. Var iallefall i Kroatia jeg leste den ut fort som fy! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Wuhu, idag kom laseren jeg bestilte til meg, og den lyser like langt som den forrige. Innmari skøy ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Panserhjerte Misunnelig nå. Det har du grunn til også, de første 100 sidene har levd opp til forhåpningene. Bare 521 sider igjen nå. Noen som forresten vet sånn ca hvor mye et MMO spill bruker i båndbredde? Hadde vært evig takknemlig hvis noen som hadde et MMO ala WoW, CO osv kunne testet det med Netmeter. Svært lite, men det bruker naturlig nok linjen din både opp og ned samtidig. Det er imidlertid ofte sånn at pingen i MMO-er oppfører seg nokså sært hvis du har torrents eller andre ting gående som også laster både ned og opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Svært lite, men det bruker naturlig nok linjen din både opp og ned samtidig. Det er imidlertid ofte sånn at pingen i MMO-er oppfører seg nokså sært hvis du har torrents eller andre ting gående som også laster både ned og opp. Hva mener du med svært lite? Som i 50kb/s? +/-? Må vite ganske nøyaktig, lever nemlig på mobilt bredbånd her, betaling per mb er borte, men hvis de tror at vi laster ned noe, stenger de ned nettet vårt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Mmm.. litt deilig på skolen med brukket arm når alle tar seg av deg : D Betyr ikke det og at du skriver utrolig mye tregere på forumet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) FFFFFFFUUUUUU Jeg slo akkurat kneet i en metallstang Edit: But I lol'd. So it's aight. Endret 22. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hva mener du med svært lite? Som i 50kb/s? +/-? Må vite ganske nøyaktig, lever nemlig på mobilt bredbånd her, betaling per mb er borte, men hvis de tror at vi laster ned noe, stenger de ned nettet vårt.Laster ned noe i det HELE tatt, eller laster ned noe illegalt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Noe idet HELE tatt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 WTF? Hvordan det? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Det hørers litt vel rart ut, men det kan skje Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Uansett; Jeg har vært på fotballtrening idag, og treneren kjefta på meg som faen på begynnelsen. Da vart jeg sinna og komme med kommentarer som; ''Jadda!'', ''Ikke faen heller!''. På slutten, spillte vi ''kamp'', jeg fikk ballen, spurtet fram med den, og skjøt innlegg, jeg datt, og han spurte ''Ka du grin ette?''. Jeg svarte ikke og gikk tilbake til der jeg sto. Pip. ''Trening er over''. Han begynte, så jeg kan ikke forstå at alle andre sier at det var min feil. Har jeg rett til å være sur? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg har en kamerat på Facebook jeg var i militæret med som nettopp nå befinner seg på Tokyo Game Show på betalt tur. Kjenner misunnelsen kryper opp i rompa mi. Han jobber for Spillverket faktisk. Akkurat dèt visste jeg ikke. http://www.spillverket.no/artikler/tokyo_g...09_prolog/72136 Endret 22. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Uansett; Jeg har vært på fotballtrening idag, og treneren kjefta på meg som faen på begynnelsen. Da vart jeg sinna og komme med kommentarer som; ''Jadda!'', ''Ikke faen heller!''. På slutten, spillte vi ''kamp'', jeg fikk ballen, spurtet fram med den, og skjøt innlegg, jeg datt, og han spurte ''Ka du grin ette?''. Jeg svarte ikke og gikk tilbake til der jeg sto. Pip. ''Trening er over''. Han begynte, så jeg kan ikke forstå at alle andre sier at det var min feil. Har jeg rett til å være sur? Hvorfor kjeftet han på deg på starten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå