Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal gjerne ikke mer enn noen små feil til før du tar livet av både deg selv og andre, heller. Men nå er det grunnkurset du skal på, ikke oppkjøring. :p

Noen som har prøvd Fallen Earth, forresten? Vurderer sterkt et kjøp..

Og wow, mic for å spille L4D-campaign? Her er vi pretensiøse.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Den var dritkjip Mammakamel. Jeg skal på trafikalt grunnkurs den 6 oktober. Gruer meg veldig. Jeg har inntrykk av at det er veldig strengt på oppkjøring. Bare noen små feil, også stryker du...:(

Jeg tenkte "Åh nå har jeg lappen" når jeg kjørte inn på Vegvesenet, siden jeg hadde holdt fartsgrensa, ingen vikepliktfeil, kjørt etter §3 og ikke vært oppe i noen situasjoner. Men det var altså sporvalget som skulle være fellende, noe jeg mener jeg gjør riktig og han mener jeg gjør feil. Jeg legger meg ut mot den gule stripa før "blinde" høyresvinger for å se rundt svingen, jeg er fortsatt på eget kjørefelt omtrent i venstre hjulspor i eget felt. Jeg legger meg inn i svingen så fort den begynner for å gjøre plass til biler osv. Dette mente kjørelæreren min var meget lurt for å få oversikt inn i en sving, og jeg mente det også, vi øvde på dette før oppkjøring.

Sensor mente dette var fail fail fail, siden and i qoute; "Det kan komme en lastebil".

Merk dere at jeg ligger i venstre hjulspor av eget felt og jeg gjør dette før svingen, ikke midt i eller rett før. Så det i praksis sensoren min sier er at det kan komme lastebiler i eget felt hvis du prøver å se rundt svingen etter mulige hindringer. Et annet qoute fra samma karen "Ligg ved grøfta, den vet du alltid hvor er".

Unnskyld for lang post og masse klaging, men jeg er så utrolig skuffa og sur.

Lenke til kommentar
Og jeg kan se poenget med å hyle til folk jeg kjenner fra før av, ikke til random dudes på internetzen.

Jeg har hylt til mange random dudes fra det store Internett. En av dem leser i denne tråden nå for eksempel.

Edit: Der kom en til jeg har skreket med.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...