Bloodlines Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Nå skal jeg ha bakkstørn, selv om jeg er syk, jaja Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Det står så i profilen min.. Er det en fra Kragerø? In that case, ja. Kom plutselig inn på en på face ved navn Håkon Laland, og lurte på om det var deg Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg strøk på oppjøring idag, pappa sto med nøklene til en 2008 modell Suzuki Bandit i henda og smilte til meg og jeg måtte fortelle at jeg strøk. Jeg trodde jeg sto men som jeg ettterhvert forsto gjorde de småfeilene at jeg akkurat ikke klarte det. Neste oppkjøring er 1. mai. Dett er den verste dagen i mitt liv hittil, so close but oh so far. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Kjipt Mammakamel! Får trøste deg med at du slipper å kjøre 3 turer før du må vente i 6 måneder med å kjøre igjen. Jeg sitter på jobb og venter på bussen. Kjedelig! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Kjipt Mammakamel! Får trøste deg med at du slipper å kjøre 3 turer før du må vente i 6 måneder med å kjøre igjen. Jeg sitter på jobb og venter på bussen. Kjedelig! En god trøst, men var liksom "varm i trøya" sånn kjøremessig, må begynne litt pånytt igjen til våren. Skal du hjem? Det er da det beste som er spørru meg! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ouch! Den er kjip, Mammakamel Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Den var dritkjip Mammakamel. Jeg skal på trafikalt grunnkurs den 6 oktober. Gruer meg veldig. Jeg har inntrykk av at det er veldig strengt på oppkjøring. Bare noen små feil, også stryker du... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg og noen kompiser skal game L4D et par timer nå tenkte vi. Expert, campaign, starter med No Mercy så spiller vi så lenge vi gidder. Har en ledig spot atm, hvis noen er interessert. Mic er et must:3 Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 man kan forstå det da man skal ha en bitteliten kompetanse for og og kunne håndtere en metalklump som går i (over ) 100 noen steder Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Det skal gjerne ikke mer enn noen små feil til før du tar livet av både deg selv og andre, heller. Men nå er det grunnkurset du skal på, ikke oppkjøring. Noen som har prøvd Fallen Earth, forresten? Vurderer sterkt et kjøp.. Og wow, mic for å spille L4D-campaign? Her er vi pretensiøse. Endret 22. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Er drittkjedelig å spille L4D med mindre man kan hyle og skrike til hverandre da. Har ingenting med SRS business (eller hva faen du tenker på) å gjøre. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ser for meg masse hyling ja... "Jeg døøøøøøøøør for faen!!!" "Dreeeeep dem!" Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatan, reload!" osv Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Alle som var hos AltfF4 vet at jeg er helt sinnsyk med sniperen i L4D. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Panserhjerte, sveler og cola. Vi snakkes a (i Drugis style) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Panserhjerte Misunnelig nå. Og jeg kan se poenget med å hyle til folk jeg kjenner fra før av, ikke til random dudes på internetzen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Den var dritkjip Mammakamel. Jeg skal på trafikalt grunnkurs den 6 oktober. Gruer meg veldig. Jeg har inntrykk av at det er veldig strengt på oppkjøring. Bare noen små feil, også stryker du... Jeg tenkte "Åh nå har jeg lappen" når jeg kjørte inn på Vegvesenet, siden jeg hadde holdt fartsgrensa, ingen vikepliktfeil, kjørt etter §3 og ikke vært oppe i noen situasjoner. Men det var altså sporvalget som skulle være fellende, noe jeg mener jeg gjør riktig og han mener jeg gjør feil. Jeg legger meg ut mot den gule stripa før "blinde" høyresvinger for å se rundt svingen, jeg er fortsatt på eget kjørefelt omtrent i venstre hjulspor i eget felt. Jeg legger meg inn i svingen så fort den begynner for å gjøre plass til biler osv. Dette mente kjørelæreren min var meget lurt for å få oversikt inn i en sving, og jeg mente det også, vi øvde på dette før oppkjøring. Sensor mente dette var fail fail fail, siden and i qoute; "Det kan komme en lastebil". Merk dere at jeg ligger i venstre hjulspor av eget felt og jeg gjør dette før svingen, ikke midt i eller rett før. Så det i praksis sensoren min sier er at det kan komme lastebiler i eget felt hvis du prøver å se rundt svingen etter mulige hindringer. Et annet qoute fra samma karen "Ligg ved grøfta, den vet du alltid hvor er". Unnskyld for lang post og masse klaging, men jeg er så utrolig skuffa og sur. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ser for meg masse hyling ja... "Jeg døøøøøøøøør for faen!!!" "Dreeeeep dem!" Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatan, reload!" osv Det som er moro da! Sitte sammen med mange andre og hyle og skrik på hverandre. Jeg og fetteren min satt og spilte Timesplitters 2 på co-op, da satt vi sånn. Vi hadde det dritgøy. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ser for meg masse hyling ja... "Jeg døøøøøøøøør for faen!!!" "Dreeeeep dem!" Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatan, reload!" osv Blandt annet^^ Og jeg kan se poenget med å hyle til folk jeg kjenner fra før av, ikke til random dudes på internetzen. Fett =D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Og jeg kan se poenget med å hyle til folk jeg kjenner fra før av, ikke til random dudes på internetzen. Jeg har hylt til mange random dudes fra det store Internett. En av dem leser i denne tråden nå for eksempel. Edit: Der kom en til jeg har skreket med. Endret 22. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Mmm.. litt deilig på skolen med brukket arm når alle tar seg av deg : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå