Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det høres ut som om noen burde legge seg tidligere :V

Jeg la meg før midnatt faktisk, men tror det er natt til søndag, hvor jeg nesten klarte å ødelegge døgnrytmen som jeg merker nå..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ehtram, har du lagt merke til at Janme Formoe ligner på en vampyr buffy-style? La merke til det igår.

Kan ikke si jeg har lagt merke til det, nei. :p På hvilken måte mener du?

Den overgagen mellom øyenbrynpartiet og nesa. Litt vanskelig å forklare legger spesielt godt merke til det i Buddy

Lenke til kommentar
Lyst til å gi oss noen eksempler? :p

"så en reklame for litt siden. noe av d råeste jeg har sett! Halo i vill grafikk!"

"Er storfan av halo 3 (online delen) , men må si at ODST skuffer KRAFTIG. det er tydelig at de satser på kids her!! online delen er noe av d dårligste jeg har opplevd. man går sammen med andre spillere for å drepe boter!! ser ikke helt gleden i det. Og for de som ser gleden i dette, tror jeg denne er kortvarig. man spiller da online mot hverandre, ikke mot boter! samtlige jeg har pratet med anngående dette spillet missliker det. men sånn er det joh når noe er populært. man voldtar hele dritten for det den er verdt!"

Fra ODST-anmeldensen deres.

"Det og bare si at den er ni ganger kjeppere blir litt feil, veit at den starter kjapt..Kanskje det var dette du baserte den uttalelsen på??

Men uansett det er en del praktiske ting dem må fikse på hvis dette skal i større grad overta plass som min standard nettleser som f.eks zoom innstillings husk."

Fra nyheten om at Chrome er raskere enn IE

"Denne har ingenting på nye iPhone. Uansett hva konkurransen spyr opp vil ingenting kunne måle seg med Apple's telefon. Dette er noe alle vet, men enkelte vil bare spre møkk om Apple og deres produkter, pga fanboyism."

"Can you say patent infringement? Vedder på at Apple har patent på halvparten av disse funksjonene! Ikke at det er noe nytt at Microsoft stjeler fra Apple, men kom igjen! Dette er iPhone OS med ekstra animasjoner og dårligere respons!"

Fra nyhet om HTC Leo

Har du lest dine egne innlegg noen sider tilbake i tråden? :rolleyes:

Nøyaktig hva er det du sikter til?^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...