Vaenas Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skulle la det vokse fritt i 2-3 måneder, men det har gått en uke nå og det har blitt litt ubehagelig. Litt får bli igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Etter at jeg klipte meg har jeg fått mer og mer lyst til å fjerne alt av ansiktshår under øyebrynene. Rart med det.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg skal ha "langt" guttehår samt bukkeskjegg tenkte jeg. Bare for å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fjernet skjegget? :ojeg samler skjegg as we speak! Jeg tok mitt i dag Du kan få det evt... Siden du samler og greier... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tror jeg kjører kort skjegg jeg nå. Orker ikke langt. Morsomt å se at noen folk ikke har hårvekst i ansiktet selvom de har nådd 50-60 år, og her kommer jeg en liten tass og vokser ansiktet fullt på en uke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Den ene pusen vår har fått et ordentlig dypt sår over munnen. Er det vanlig at katter må sy sting? Såret kan jo bli infisert og greier (det er ikke noe lekesår, men en stor rift i overleppen.) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) @vaenas Fullt og full fru blom Ser for meg at det skal et par måneder til før det blir virkelig lengde på det x) Endret 21. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kjeder meg jeg! Noen som vil finne på noe? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 @vaenasFullt og full fru blom Ser for meg at det skal et par måneder til før det blir virkelig lengde på det x) Nå tenkte jeg ikke på 4+ cm med hår i trynet. Mer en 1-2 cm i hele ansiktet. Men stikker jeg snakkes en eller annen gang. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hva da eks. nøtte? Endret 21. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Vel jeg og tubbie hadde jo noe på gang med en spade Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Tror jeg kjører kort skjegg jeg nå. Orker ikke langt. Morsomt å se at noen folk ikke har hårvekst i ansiktet selvom de har nådd 50-60 år, og her kommer jeg en liten tass og vokser ansiktet fullt på en uke. Kom tilbake når det skjer på to dager så skal vi snakke. I'm game Nøtte, hva foreslår du? ^_^ Endret 21. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) En spade? P: Snakker vi Garrys mod eller noe? Endret 21. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hehehe:) vet ikke om du vil ha utdraget fra skype samtalen Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Wøy, skype? Jeg snakka med teletubbie når jeg var full over msn ved å sende stemmeklipp.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hehe selvom vi Nøtter vokser på trær så har vi teknologisk innsikt også Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Penger vokser vanligvis ikke på trær. Heldigvis har vi ett lønnetre i hagen. Nå har jeg lest om markedsplaner og markedsføring for entrepenørskap, og det virker uhorvelig stilig! En stor del av brukerne på dette forumet er faktisk en del av produktdemografien vår! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Å det minner meg på, jeg hadde en gang en 3 timer lang samtale hvor vi skrev beskjeder på lapper, scannet og sendte denm til hverandre. Det var morsomt, men litt slitsomt i lengden. ^_^ Edit: Haha Laland, kan du sende meg et sånnt tre? E2: Har spillt N4S Shift i flere timer nå. Er mye mer morsomt med ratt og pedaler. ^_^ Endret 21. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmmm Må nok ha et lønnetre for og få råd til ratt og pedaler.... både med og uten hjul... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå