Snurreleif Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Tror bowling blir den nye fysiske hobbien min o_0 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hvor er den banken med gifs og bilder du henter fra tubbie? Btw, hvis du sier meg din favoritttegnefilme som barn, og jeg sier jeg har link til furrystuff av det, er du en som ikke klarer å la være å se da? Ja jeg kan være oppspilt noen ganger drugiS : D !! Endret 21. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det var over 900 000 soldater (good guys) i Gulfkrigen, men likevel er det ikke ET eneste bilde der det står mer enn fem stykker samlet. Meh.. Her har du til og med 8 stykker Legger meg med det jeg. Godnatt furries! ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det hadde vært fett om sex hadde gitt deg memory-flashes av Prototype-typen som tilhørte personen du hadde deg med. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hvor er den banken med gifs og bilder du henter fra tubbie? Btw, hvis du sier meg din favoritttegnefilme som barn, og jeg sier jeg har link til furrystuff av det, er du en som ikke klarer å la være å se da? Banken med bilder er PC'en min. Jeg lagrer alt jeg minner lulzworthy, og laster det opp på photobucket når jeg trenger det;) Uhm... hvis du catcher meg off-guard; ja. Jeg oppsøker det ikke though. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Trykk HER :_D Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det hadde vært fett om sex hadde gitt deg memory-flashes av Prototype-typen som tilhørte personen du hadde deg med. Så mens du har sex dukker det opp masse rare vonde minner fra en annen persons hjerne? Nei takk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Slenger meg på Error her. Å plutselig gjennoplive hennes fars 40 årsdag eller en random busstur fra skolen slår meg ikke som noen turn-on. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Tenk dere mulighetene i spionfilmer da. Sex kunne blitt brukt som et våpen av snaxxxy babes i lakk og lær, utstyrt ene og alene for å skaffe intelligence via dåsa si:3 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 En liten gutt løper til moren sin og sier:«Mamma, mamma, min søster har mensen!» Moren ser forskrekket på gutten og svarer: «Hvordan i all verden vet du det gutten min?» Gutten sier raskt: «Fordi det smaker blod av tissen til pappa!» Best so far! Keep it coming! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Tenk dere mulighetene i spionfilmer da. Sex kunne blitt brukt som et våpen av snaxxxy babes i lakk og lær, utstyrt ene og alene for å skaffe intelligence via dåsa si:3 The spy who shagged me liksom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Incest-jokes? Funny. Har fått lønn for både jobb og svartjobb, men har bare 2000kr på konto. Regninger og Mastercard suger. Buuu. God natt Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Da er jeg endelig ferdig med Power Point om Golfkrigen. Nå må jeg bare øve masse til i morgen, og satse på å få klemt inn litt øving til Naturfagsprøven i morgen. Morsomt at jeg skal legge meg nå, men får vel lese på senga elns. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ohhh come on? Vi er jo bare på side 2884! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Føler det er på sin plass å fortelle om denne t-skjorta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det hadde vært fett om sex hadde gitt deg memory-flashes av Prototype-typen som tilhørte personen du hadde deg med. Så mens du har sex dukker det opp masse rare vonde minner fra en annen persons hjerne? Nei takk. Åh. Hunden hennes som dør i armene hennes. Eller faren som dør i en bilulykke foran øynene hennes. Jeg hadde kommet så hardt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hehe det er jo so 2004 da altf4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hva er forskjellen på en pizza og en jøde? Pizzaen skriker ikke når du putter den i ovnen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Noen ganger savner jeg folk på min alder her inne. Eller i hvert fall fler over 20. Endret 21. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Noen ganger savner jeg folk på min alder her inne. Eller i hvert fall fler over 20. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå