teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 De sitatene dine har noe over seg Teetubbie.. Hva da mener du? Tubbie skal ta meg med en spade... ... Hva var det de skulle si? Enda en: Hva er toppen av nytelse? Å smøre snoppen inn i nugatti og gå naken gjennom en barnehage. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg kan ikke lage mat jeg heller. Tror jeg er mindre nyttig enn deg, TøseGuri. hihihihi Jeg kan lage mat... Det er jo en høyt verdsatt egenskap her inne... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Enda en:Hva er toppen av nytelse? Å smøre snoppen inn i nugatti og gå naken gjennom en barnehage. Ble litt satt ut av den første, men den siste er en klassiker jeg har hørt før. Var bare veldig vanskelig å svare på det første sitatet. Endret 21. september 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ja, det er derfor jeg selger deg. ^__^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Bare jeg som har hørt den vidunderlige stemmen til iharal3? Har hørt den stemmen flere ganger enn jeg kan telle. Jeg har til og med hørt moren hans. Hun er trønder hun også. Jeg har hørt meg selv litt for mye.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Enda en:Hva er toppen av nytelse? Å smøre snoppen inn i nugatti og gå naken gjennom en barnehage. Ble litt satt ut av den første, men den siste er en klassiker jeg har hørt før. Var bare veldig vanskelig å svare på det første sitatet. Hahha... en liten pike varmer bedre enn to store ovner:3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg liker stemmen til Vaenas jeg. Savner den litt. Siden stemmer ble nevnt.. Endret 21. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Enda en:Hva er toppen av nytelse? Å smøre snoppen inn i nugatti og gå naken gjennom en barnehage. Ble litt satt ut av den første, men den siste er en klassiker jeg har hørt før. Var bare veldig vanskelig å svare på det første sitatet. Hahha... en liten pike varmer bedre enn to store ovner:3 Hehe, herlig! La det strømme på! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg liker stemmen til Vaenas jeg. Savner den litt. Siden stemmer ble nevnt.. Hah, jeg hørte den senest i dag. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ja, det er derfor jeg selger deg. ^__^ lol, der trodde jeg det sto "svelger deg" x3 Hehe, herlig! La det strømme på! En liten gutt løper til moren sin og sier: «Mamma, mamma, min søster har mensen!» Moren ser forskrekket på gutten og svarer: «Hvordan i all verden vet du det gutten min?» Gutten sier raskt: «Fordi det smaker blod av tissen til pappa!» Endret 21. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Du er en veldig syk person... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ja, det er derfor jeg selger deg. ^__^ lol, der trodde jeg det sto "svelger deg" x3 Hehe, herlig! La det strømme på! En liten gutt løper til moren sin og sier: «Mamma, mamma, min søster har mensen!» Moren ser forskrekket på gutten og svarer: «Hvordan i all verden vet du det gutten min?» Gutten sier raskt: «Fordi det smaker blod av tissen til pappa!» Fantastisk! Med mindre dette gir HCG litt vel mange fantasier så fortsett! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 De vitsene Teletubbiekid drar frem ble fremført på revyen vår i fjor. Good times. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Du er en veldig syk person... Kanskje jeg egentlig er minst like ille? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Du er en veldig syk person... du er da minst like ille? :3 Roser er røde, Fioler er blå, Nå kommer jeg med en spade og voldtar deg. tror jeg begynner å gå tom nå Paisley:P Endret 21. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Spader skal også testes... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 O, o jeg har en tubbie : D ! ... FURRIES! : D...? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Imponerende tegnsetting fra Gormers! Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det var over 900 000 soldater (good guys) i Gulfkrigen, men likevel er det ikke ET eneste bilde der det står mer enn fem stykker samlet. Meh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå