Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har forsåvidt også en søster, hun byttes mot gametid på WoW eller annet jeg egentlig ikke trenger. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har forsåvidt også en søster, hun byttes mot gametid på WoW eller annet jeg egentlig ikke trenger. pix plx Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Som sagt. Gudfaren er en bra film. Den har som du sier god historie, gode karakterer, gode skuespillere og god musikk. Men helhetsinntrykket var bra, ikke fantastisk. Det er andre filmer jeg fikk en bedre filmopplevelse av å se. Så får det heller være at Gudfaren er en absolutt kritikersuksess og nr. en på imdb. ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg er mildt sagt irritert på min RB gitar. En headset-port samt et fint adapter for å få Xbox-headsettet til å fungere med den fulgte med, men det fungerer ikke. Tenkte jeg skulle være smart nok til å bruke håndkontrollen for headsettet, men da fikk jeg beskjed om at jeg enten (a) måtte synge, fordi det var en håndkontroll som var koblet til, eller (b ) logge inn med gitaren og bruke den for mikrofonen. A fungerte ikke av ukjente grunner. B fungerte ikke fordi jeg kunne ikke spille med gitaren mens håndkontrollen var logget inn med Live-profilen min. Arg. Endret 21. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Nå er faktisk Shawshank Redemption nummer en på IMDB. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ok, beklager min feil. Da er vel Gudfaren nummer 2 eller what not. Poenget mitt står fortsatt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det gjør det, men diskusjonen startet med at han hadde sett Shawshank redemption, og blah blah. Men når jeg tenker meg om har det egentlig ingenting å si Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Og der melder jeg meg ut av so for øyeblikket... Det skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Alt over 12 er lovelig i nord-norge Alt under tolv tar vi med vold. Det er bedre med en på 12 som blør enn en på 9 som dør:V Og der melder jeg meg ut av so for øyeblikket... PYSE! PYSE! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Dere bør be shampoo om en Gudafren-parodi. Jeg ler meg halvt i hjel når jeg tenker på det nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 LPB var ganske morro, men jeg ble litt skuffet egentlig. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg kan bytte bort Tøseguri for spilletid. Han er flink med mye forskjellig og han pusser gjerne hardware med tannbørste eller tunga. Stueren, så klart, men krever en del småturer og litt forbruk av cola. Han er også flink til å tilfredsstille servere. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ingen som bytter bort Animeboobs her? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Dere bør be shampoo om en Gudafren-parodi. Jeg ler meg halvt i hjel når jeg tenker på det nå. Er dette noe jeg burde huske? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg vil 100 yottabyte harddisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 LPB var ganske morro, men jeg ble litt skuffet egentlig. Aner ikke hvorfor. Kontrollene er crap. Det var det som fikk meg til å misslike det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Dere bør be shampoo om en Gudafren-parodi. Jeg ler meg halvt i hjel når jeg tenker på det nå. Video? Upload? Gief? LPB var ganske morro, men jeg ble litt skuffet egentlig. Aner ikke hvorfor. Da må du spille det med venner=V Jeg kan bytte bort Tøseguri for spilletid. Han er flink med mye forskjellig og han pusser gjerne hardware med tannbørste eller tunga. Stueren, så klart, men krever en del småturer og litt forbruk av cola. Han er også flink til å tilfredsstille servere. Er Tøseguri din eiendom? o.o Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Dere bør be shampoo om en Gudafren-parodi. Jeg ler meg halvt i hjel når jeg tenker på det nå. Er dette noe jeg burde huske? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Gief (roccat) kone og nytt kabinett takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 LPB var ganske morro, men jeg ble litt skuffet egentlig. Aner ikke hvorfor. Da må du spille det med venner=V Jeg spilte det med søstra mi som sutra om at jeg fikk mer poeng osv osv.. Tror det kan ha hemmet det en liten smule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå