Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg såg nettopp Shawshank Redemption. Ein fantastisk film, den neste beste eg nokonsinne har sett.

Da tvinger du oss nesten til å si den beste. La meg gjette: Gudfaren?

På min liste ligger Gudfaren et godt stykke ned på listen over topp filmer. Synes selv at Gudfaren ble for langdryg. Filmen er jo bra, for all del. Men rent personlig synes jeg ikke den var mer en sånn ok spennende. De to andre i serien har jeg ikke sett. Scarface derimot er en av de mer spennende og engasjerende mafia-filmene jeg har sett. Når det gjelder topp film noensinne vet jeg ikke helt. Er så mange filmer som raver høyt der oppe.

Lenke til kommentar
Eg såg nettopp Shawshank Redemption. Ein fantastisk film, den neste beste eg nokonsinne har sett.

Sjølvsagt.

På min liste ligger Gudfaren et godt stykke ned på listen over topp filmer. Synes selv at Gudfaren ble for langdryg. Filmen er jo bra, for all del. Men rent personlig synes jeg ikke den var mer en sånn ok spennende. De to andre i serien har jeg ikke sett. Scarface derimot er en av de mer spennende og engasjerende mafia-filmene jeg har sett. Når det gjelder topp film noensinne vet jeg ikke helt. Er så mange filmer som raver høyt der oppe.

Å? Eg kan ikkje skjønne korleis det er mogeleg. Gudfaren har alt, god historie, fantastiske karakterar, Marlon Brando, Al Pacino, mafia, mord, politikk, god musikk osb. Og ikkje minst er alt lagt saman heilt fantastisk.

Eg har tenkt til å sjå Scarface imorgon, eller i alle fall denne veka.

Lenke til kommentar
bare undrer noen ganger men har du en moral noen gang teletubbie?

Jeg har en moral, men den er svært svak og hvis den kommer fram så tenker jeg bare "meeeh, whatever" så forsvinner den igjen.

Ja, hva var det du sa en gang, tubbie? "Jo nærmere null, jo trangere hull."

Det sitatet har skremt vettet av flere av minne venner.

Var det jeg som sa det? Det er jo en velkjent pedoregle^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...