Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ohh en veldig søt meg? Det er også mulig. Her har vi mange kombinasjoner. Vi kan også for eksempel få Nøttesaus, noe som er av det litt mer groteske slaget. Edit: Laland, snart blir du Fat Man. Endret 21. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Error ville et kort utdrag fra et kapittel være ok? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jo mer, jo bedre. Men, bare du kommer med noe er det greit for meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Edit: Laland, snart blir du Fat Man. Noodles er til for å nytes. Jeg orker ikke lage noe annet! Har evt. en Grandiosa Pepperoni i fryseren.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Bare jeg som har hørt den vidunderlige stemmen til iharal3? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Pepperoni er ekkelt. Nuff said. Av den eldre sorten er det ingenting som slår Kjøttdeig og Løk, og av de nyere er det vel Lørdagspizza og tacopizza som er best. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jo mer, jo bedre. Men, bare du kommer med noe er det greit for meg Thy will be done. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Har vært noen her og lagt om internettlinja vår. Lurer på om vi har fått ekstra fart! Endret 21. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Eller treigere... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er jeg som er treig Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 No doubt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Har vært noen her og lagt om internettlinja vår. Lurer på om vi har fått ekstra fart! Noen får seg nok snart en kjip overraskelse Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Er det bare meg, eller har denne PC'en litt treg prosessor? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent Den er jo født ubrukelig til noe annet en skole ting siden den er en laptop. Men ja, den har en sykt treg CPU og er generelt sett dårlig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hehehe ville ikke brukt den til skole arbeid en gang... ville ikke brukt den om dem kasta den etter meg... Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Den nye taktikken de bruker nå er litt morsom. Siden alle plutselig har skjønt at hvis man har mye RAM er pc'en på vei til å bli god, pøser de på med RAM og så er de andre delene totalt elendige, men det vet ikke mannen i gata om. Endret 21. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 De vet hvordan de skal tjene penger, det er sikkert. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hehe fail på hcg? http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...mp;#entry206436 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hva mener du, Nøtte? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hehe du hadde uncharted som overskrift i første post Men du endret det for ca 4 min! Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) GAAAHHH, jeg er så JÆVLIG lei av krig nå! De fire siste månedene før sommerferien var om første verdenskrig, andre verdenskrig osv. I tillegg hadde vi hatt masse om Imperialismen og kriging før det. Siden sommerferien ble ferdig har vi bare hatt om kald krig, og nå har vi om krig i engelsken. Hva er det som er så ekstremt viktig med det temaet? Det værste er at vi skal ha alt opp igjen på videregående.. http://open.spotify.com/track/3O9ubwAvJgybdwfoAEMMaS Endret 21. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå