Rider of Reason Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Hva er dine major skils da? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Ohhh major skills består i matlaging og prating! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Hva har du studert forfatterskap og språk i 20 år? Jepp, var sånn fra character creation av. Neida, var min feil, mente 2. Edit: Men nå må jeg advare dere. Jeg kan plutselig komme til å slenge fra meg diverse filosofiske spørmål. Skjer alltid når jeg når et visst tretthetsnivå. Hva slags lukt har innsiden av nesen din? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Og hva smaker tungen din? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Det er et godt spørsmål du. For øyeblikket tror jeg den er overveldet av en blandingslukt bestående av godt brukte bøker, tørket blekk og en tanke for varm plastikk. Men persolig er jeg mer opptatt av hva baksiden av nesen lukter og ikke minst hva tungen smaker som. Edit: Duuude! Freaky! :unsure: :o Hvordan gjorde du det Nøtte? Endret 20. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 For de som måtte påstå at trøndere ikke er nevenyttige Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 For de som måtte påstå at trøndere ikke er nevenyttige Det der kunne vært meg om jeg hadde bodd der oppe enda... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 For de som måtte påstå at trøndere ikke er nevenyttige Hahaha. I det minste var det ikke spurver. Vet ikke om jeg liker at du leser tankene mine Nøtte. :unsure: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er kokk det første jeg tenke rpå er jo selvsagt hva tungen min smaker... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Da har du vel kanskje svaret også? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hmmm Jeg vet faktisk ikke hva den smaker nei... But here's another one: Om du kjører med en bil i lysets hastighet. så setter du på langlysene. Vil du da se dem eller ikke? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Den er for lett Nøtte. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 For lett? Har du kjør i lysetshastighet med langlysene på? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hmmm... De vil vel ha samme hastighet som deg pluss lyshastigheten så ja? Hvis det er vanskelig du ønsker så prøv deg på denne. La oss si at du skaper en robot hvis primeroppgave er å bevare menneskeliv. En dag ser den roboten en mann prøve å drepe en annen. Den eneste måten roboten rekker å stoppe mannen på er å drepe ham. Hva gjør roboten? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Roboten gjør det eneste riktige i situasjonen og gjør ingenting. Fordi den ser at et menneske liv vil gå tapt på en eller annen måte. Og i og med at roboten ikke ser rett eller galt så blir et liv er et liv for roboten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Men da har den jo, ved å la et menneskeliv gå tapt, gått mot sitt eget primærdirektiv. :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Er det bare meg, eller har denne PC'en litt treg prosessor? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Så da kræsjer programvaren og den klikker helt! Tar livet av seg selv Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Det ble faktisk besvart i et Nemi-blad på den mest teoretiske og "riktige" måten som kan oppnåes med menneskelig tankegang. Med korte ord ble det vel sagt at hastigheten på hva lysene sitter på er irrelevant, i og med at lysene da fortsatt vil kjøre i din hastighet. Edit: Den var selvfølgelig rettet mot Nøtte. Endret 21. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Lys vil fortsatt bevege seg i en konstant hastighet uansett hva det befinner seg på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå