Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Får ikke lastet ned noe?

Bare å koble til internett det, er innebygd Wi-Fi!

Trodde halve kloden hadde fått meg seg at vi har mobilt bredbånd jeg.. Hmm..

Det som er litt pussig, er at i dag har jeg tenkt på når du sa:

Ser ingen behov for en PS3.

Ja okey, hvorfor er det pussig at jeg sa det? Jeg hadde aldri giddet å bruke flere tusen kr på en spillkonsoll når jeg allerede har en som jeg elsker (to hvis pc teller), og det var ikke jeg som kjøpte den, visste ikke om det engang. Så pussig er det ikke.

Lenke til kommentar
Skjønt, han hadde et komma for mye i innlegget sitt. Skal jo ikke være komma etter siste adjektivet før et subjekt. Men helt perfekte skal man jo ikke være. Vi er da mennesker alle sammen.

Jeg er veldig glad jeg ikke ser annet enn orddelings- og skrivefeil.

Å vite slike ting hadde bare vært like irriterende som å ha absolutt gehør.

Lenke til kommentar
Synes faktisk Nicholson gjorde en ganske bra rolle som jokeren i Tim Burtons Batman. Men synes det blir litt dumt å sammenligne skuespillerprestasjonene i de to filmene med hverandre. Tim Burtons Batman var en ganske anerledes film enn The Dark Knight. Både Nicholson og Ledger gjorde en god joker i hver sin film. De passet til sine filmer. Tror for eksempel ikke at Heat Ledger hadde apsset som jokern i Tim Burtons Batman, og Nicholson hadde kanskje ikke passet som joker i The Dark Knight.

Min nye hobby er å rette på dem som retter på andre. Dere må gjerne ta igjen på meg også. Hvis jeg skal være veldig pirkete burde det vel stå "Jeg" foran "Synes" i innlegget til Snorre, ufullstendige setninger er ikke så morsomt.

Lenke til kommentar

*Humrer* Vel, jeg skulle gjerne likt å ha absolutt gehør jeg. Nå er jeg relativt musikalsk og kan herme etter enkeltnoter spilt på piano. Men gehøret mitt strekker seg dit og ikke lenger. Jeg ville nok hatt større problemer med å høre hvilke akkorder som spilles etc. Absolutt gehør kan forøvrig være morsomt om man er to stykker som har det. Da kan man angi en note i noteskalaen til hver bokstav i alfabetet, og på den måten kunne spille hemmelige beskjeder til hverandre. Det beste er at ingen vil forstå noe som helst. ^^

Du må gjerne rette på innleggene mine. Det er bare koselig. Men jeg går altså ikke inn for å skrive fullstendig grammatisk og rettskriftlig korrekt i innleggene mine. Hvertfall ikke her på forumet. Har selvsagt lavere terskel for å tolerere feil i mer seriøse innlegg. Og i oppgaver på universitetet streber jeg selvsagt etter å skrive så korrekt som mulig. Men du vil nok finne en haug med feil i innleggene mine her på forumet. Så det der vil nok bli en kjedelig hobby. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

@ drugiS:

Jeg pleier altså ikke å rette på skrivefeil. Dette var et spesialtilfelle som man sier. Jeg roste Laland for hans grundige forståelse av gramatikk og rettskrivning i anledning hans innlegg om å oversette "epic" med storslagent istedenfor "episk". Men så kunne jeg jo ikke fremstå som en ukritisk fanboy og syntes således at det var på plass med litt kritikk også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...