Error Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Shoop da woop! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) En trollete post er fortsatt en trollete post selv om man har noe som viser at man har høy kvalitet innen for innlegg i utgangspunktet. Selvfølgelig. Postcounten beskriver ikke posters innlegg i forhold til kvalitet, men de som skriver gode innlegg slutter plutselig ikke og troller. Endret 20. september 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Postcounten skal ikke bort før jeg har 3333 innlegg. Det blir awesome. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Kom med den forbannade videoen fra forumtreffet laland! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Nei, ikke nå. Jeg har vondt i håndleddet etter å ha spilt så mye Rock Band de siste dagene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg er glad i stefaren min. Her kommer jeg hjem til mamma og går opp for å se på tv. Gjett hva som står der? En PS3 slim! Yay! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Gratulere med den Atsjonas Syk jeg ikke morsomt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Nei, ikke nå. Jeg har vondt i håndleddet etter å ha spilt så mye Rock Band de siste dagene. Det er også en måte å unskylde seg på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Håndleddet på venstrehånden, og jeg er høyrehendt. Greit nå? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Det blir awesome. Nei, det blir det ikke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Gratulerer, Jonas M. Som ''velkomstgave'' skal jeg gi deg Uncharted 2 Beta imorgen. Sjekk ut denne siden: http://no.playstation.com/psn/ Hvilke spill fikk du med? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Håndleddet på venstrehånden, og jeg er høyrehendt. Greit nå? Nja, fremdeles ikke ulogisk nok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Gratulere med den Atsjonas Syk jeg ikke morsomt Takker Gratulerer, Jonas M.Som ''velkomstgave'' skal jeg gi deg Uncharted 2 Beta imorgen. Sjekk ut denne siden: http://no.playstation.com/psn/ Hvilke spill fikk du med? Takk til deg og! Fant Bioshock og LPB i skuffen, er veldig spent påsistnevnte. Skullr gjerne spilt unchratted 2 men fpr ikke lastet ned noe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Det blir awesome. Nei, det blir det ikke. Du mener det ikke blir awesome; jeg tar ikke hensyn til deg i mitt utsagn. Det blir awesome enten du liker det eller ikke. Nja, fremdeles ikke ulogisk nok. Var nå en venn her som spilte trommer samtidig som jeg pådro meg smerte, og det var ikke noen særlig awkwarde øyeblokk. Jeg opplevde det ihvertfall ikke slik.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Får ikke lastet ned noe? Bare å koble til internett det, er innebygd Wi-Fi! Jeg, personlig, elsket LBP. Tviler på at du blir skuffet. Det som er litt pussig, er at i dag har jeg tenkt på når du sa: Ser ingen behov for en PS3. Oh wait, nå er du mer episk enn Laland innen spill. Nå har jo du alle konsollene! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 En trollete post er fortsatt en trollete post selv om man har noe som viser at man har høy kvalitet innen for innlegg i utgangspunktet. Selvfølgelig. Postcounten beskriver ikke posters innlegg i forhold til kvalitet, men de som skriver gode innlegg slutter plutselig ikke og troller. Nei, men samme hva slags angiver for hvor gode poster man har så er en trollete post en trollete post. Bare fordi man har tilsynelatende flotte tilbakemedlinger er en ræva post en ræva post. Om man har 2567 innlegg eller 47 innlegg så er fortsatt kvaliteten på innlegget du leser der og da det viktigste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Du mener det ikke blir awesome; jeg tar ikke hensyn til deg i mitt utsagn. Det blir awesome enten du liker det Jeg ser frem til dagen du klarer å komme med et godt argument på hvorfor det er awesome å ha høy postcount. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Oh wait, nå er du mer episk enn Laland innen spill. Nå har jo du alle konsollene! Episk er feil ord å bruke. Storslagen er den norske, idiomatiske, oversettelsen av epic. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Laland bærer tydelig preg av å være mer befaren innen norsk gramatikk og rettskrivning enn enkelte andre personer her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Kanke skjønne hva du mener med d lzm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå