Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En trollete post er fortsatt en trollete post selv om man har noe som viser at man har høy kvalitet innen for innlegg i utgangspunktet.

Selvfølgelig. Postcounten beskriver ikke posters innlegg i forhold til kvalitet, men de som skriver gode innlegg slutter plutselig ikke og troller.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Gratulere med den Atsjonas :) Syk jeg ikke morsomt

Takker :)

Gratulerer, Jonas M.

Som ''velkomstgave'' skal jeg gi deg Uncharted 2 Beta imorgen. :D

Sjekk ut denne siden:

http://no.playstation.com/psn/

Hvilke spill fikk du med?

Takk til deg og! Fant Bioshock og LPB i skuffen, er veldig spent påsistnevnte. Skullr gjerne spilt unchratted 2 men fpr ikke lastet ned noe

Lenke til kommentar
Det blir awesome.

Nei, det blir det ikke.

Du mener det ikke blir awesome; jeg tar ikke hensyn til deg i mitt utsagn. Det blir awesome enten du liker det eller ikke.

Nja, fremdeles ikke ulogisk nok.

Var nå en venn her som spilte trommer samtidig som jeg pådro meg smerte, og det var ikke noen særlig awkwarde øyeblokk. Jeg opplevde det ihvertfall ikke slik.. :huh:

Lenke til kommentar
En trollete post er fortsatt en trollete post selv om man har noe som viser at man har høy kvalitet innen for innlegg i utgangspunktet.

Selvfølgelig. Postcounten beskriver ikke posters innlegg i forhold til kvalitet, men de som skriver gode innlegg slutter plutselig ikke og troller.

Nei, men samme hva slags angiver for hvor gode poster man har så er en trollete post en trollete post. Bare fordi man har tilsynelatende flotte tilbakemedlinger er en ræva post en ræva post. Om man har 2567 innlegg eller 47 innlegg så er fortsatt kvaliteten på innlegget du leser der og da det viktigste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...