psyched Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror du har rett Håkon, men jeg stemmer for og bruke nick`s Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 jeg liker best etternavn jag da:-) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 The guild episodene var litt morsome. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sånn appropo rødhåringer Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hvorfor denne besettelsen med å kalle folk deres ekte navn fremfor nick, HCG?Because it's fun. Btw, sjekk ut nettsiden min som er under oppbygging. Den er helt annerledes om en times tid. http://www.tazdog.co.cc Endret 20. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ser ikke helt moroa i det. Jeg kaller til og med kjæresten min ved nick på internett. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Imponerende nettside HCG /fjas Hadde ikke du en side til, gamerblog eller noe sånt? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 I morgen drar jeg til Polen med klassen. Vi skal til Auschwitz/Birkenau og greier, så det blir nok en tur med mange inntrykk. Kommer hjem på torsdag.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gled deg! Det blir en minneverdig tur, forhåpentligvis på godt og vondt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ser ikke helt moroa i det. Jeg kaller til og med kjæresten min ved nick på internett. Men det er bare nerd. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Imponerende nettside HCG /fjas Hadde ikke du en side til, gamerblog eller noe sånt? CurrentlyAwesomeBlog.tk? Eller HCGamer.tk?HCGamer sluttet jeg med pga. begrensning i sider og underdomene... Btw, takk angående nettside. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er dere borte i bare 4 dager? Vi var borte i 7 eller noe vi.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 I morgen drar jeg til Polen med klassen. Vi skal til Auschwitz/Birkenau og greier, så det blir nok en tur med mange inntrykk. Kommer hjem på torsdag.. Oi, så spennende! Er dette med tysk klassen? Irriterende at kun Fransk klassen hos oss er de eneste som får reise. De skal til Frankrike, men så er de kun 7 i klassen så blir litt billigere enn 20 stk. Men skulle gjerne ha dratt på en slik tur. Ta en haug med bilder! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Skal fly da, tar ikke buss. EDIT: Neida, er med den "vanlige" klassen. Alle de andre klassene på trinnet har/skal gjøre det også. Skal prøve å få tatt litt bilder, ja. Endret 20. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 To innlegg til 1000, Fredrik. Jepp, nå er det vel 1 innlegg til, men jeg stresser ikke med det for å si det sånn Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ca 0 innlegg igjen.. Gratulerer, hvis man kan gratulere for sånt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ser ikke helt moroa i det. Jeg kaller til og med kjæresten min ved nick på internett. Men det er bare nerd. Hvorfor det? Snakker jo om ham på dette forumet, og da hadde det bare blitt sært om jeg skulle kalt ham Are i stedet for Zealuu. Jeg blir smått forvirret når Snorre eller Zealuu kaller meg Rebecca på forum. "Hm? Meg de snakker til? O.o" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Woho! Fikk akkurat vite at en firetimers franskprøve på torsdag blir utsatt grunnet ikt-undervisning! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg får jo nesten to ukers fri da, i og med at det er høstferie om en uke. Da skal jeg opp på hytta og møte Paisley. Har fått gjennomslag for internett på hytta også, så om vi får det innstallert nå om en uke kan vi streame det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei, dere. Bil-folk. Automatgir. Hva i alle dager er S-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå