Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare koselig med operasjoner, gitt at de er så omfattende at man må få narkose. Å våkne opp i god narkoserus er jo bare toppen av lykke. ^^ Ok, egentlig ikke. En ganske blandet følelse da man både er dopet ned og har vondt etter operasjonen. Men det er en opplevelse vedt å få med seg i løpet av livet.

Det er jeg slett ikke enig i. Kanskje er det bare jeg som har dårlige erfaringer, men tror ingen går glipp av noe ved å unngå opperasjoner og sånnt. Er lite hyggelig. :(

 

 

Nei nå må jeg se til å få sove. Natta gjengen.

Lenke til kommentar

Hva er bedre enn en dobbel grillet shish kebab før man går å legger seg etter et par pils på byen? Jo nemlig sex... Men om man ikke får det så er det mye trøst i god mat ja!

 

 

Edit: Til i går egentlig men da var jeg ikke her! :Lets party like its 1999! (19/09-09)

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Å våkne opp i god narkoserus er jo bare toppen av lykke. ^^ Ok, egentlig ikke. En ganske blandet følelse da man både er dopet ned og har vondt etter operasjonen. Men det er en opplevelse vedt å få med seg i løpet av livet.

 

Jeg ble lagt i full narkose en gang, når de skulle ta prøver av nyrene mine for endel år tilbake.

(Hadde problemer med nyrene før, mye morro)

 

Det eneste jeg husker av det var at jeg våknet opp naken etter narkosen.

Det første jeg tenkte når jeg kom litt til meg selv var: "Hva søren er jeg naken for?"

Lenke til kommentar
Det første jeg tenkte når jeg kom litt til meg selv var: "Hva søren er jeg naken for?"

merkelig. Det var akkurat det jeg tenkte når jeg våknet idag tidlig.

 

noen andre spørsmål som fór gjennom hodet mitt:

"Hvem sitt kamera er det som ligger på bordet mitt?"

"Hvorfor ligger det et lommelerke under musematta mi?"

"Hvordan kom jeg meg hjem inatt?"

"Hvor er det blitt av spritflaska til Hege?"

"Hvem var det som tilba meg den ølbongen igår?"

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...