Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja? Vel, jeg skal si deg én ting jeg, AltF4, hvis det da er ditt virkelige navn: Zero Wing SUGER!!!! Og Cats er en så oppskrytt karakter at det er helt på trynet! Hva har du å si til det? Hæ? Hæ?

 

Sier han som sa at Transformers er FAKE!!!!

 

Du, ro deg ned. Vi trenger ikke gå til personangrep. Det der var et feilgrep av meg.

 

Men ellers... MORA DI ER FAKE!!!!!!

 

(Dette er intern forumtreff-humor, for de som ikke visste det)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Er jo ingen hemmelighet at vittige dialoger og hissig action uten videre dybde er det Tarantino kan, tror ikke du skal legge for mye i at han digger Battle Royale. :)

 

Pass deg, Tarantino har lagd en masse gode filmer. Jeg skal ikke si at han er best, men jeg kan jo si: Kill Bill, Reservoir Dogs, Pulp Fiction.

Du glemte Sin City :p

 

Dagens TV kveld: number 23 på TV2 og et helvetes traumatiserende bilda som dukket opp på "tabu" på national "geografisk" channel. Det var fra en "ugga bugga" stamme i gokke-land hvor de oppdro griser som ble støtt ut fra mora som barn... Jaja tenkte jeg, mat blir det jo av de. Så dukker det opp en jævla scene hvor en 190 år gammel "ugga bugga" dame ammer en gris! Jeg så ALT, ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLT!!!!!! Øynene mine BLØØØØØØØØØØØØØØØØR!!!!! Satans hjerteløse sadistiske jævler som vil sørge for at jeg blir og knekke sammen i krampegråt hver gang jeg ser en gris... :cry::cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Inni helvete. Spotify påstår at jeg er på reise (at jeg ikke er landet som er registrert på profilen min), og lar meg ikke logge inn! Har kanskje noe å gjøre med at jeg registrerte meg på Spotify ved hjelp av proxy... Noen som har en invite? :(

Det kan jo fikses da. Ikke at jeg husker hva jeg gjorde her og nå, men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...