AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hehe det er det merkeligste jeg har sett på en stund. Great minds think alike! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Preach, brother. Har alltid vært aktiv, enten med kampsport eller fotball. Så det er vel mer flaks enn noe annet at jeg ikke har brukket noe ja. Skal nevnes at jeg elsker melk, og litt ekstra kalsium kommer man langt med. Endret 19. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Artig. Kanskje vi er tvillinger :o Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Må jeg begynne å bli syk nå Vil ikke Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Alt: Kanskje de lyver, og at du egentlig er født i 1985 som meg. :o Test: Hva syns du om Lisseslips, mokasiner og skinnvest? Endret 19. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) :o Merkelig at jeg ikke føler en trang til skinnvester, slitte Asconaer, RBK og DDE! Men det kan jo være vi ble skilt fra fødselen. Det skjedde igjen! Vi har tenkt de samme tankene enda en gang. Endret 19. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/19/nyheter...n/jakt/8201178/ Jens Stoltenberg har tydeligvis ikke forstått poenget, og burde i så måte lære av vår kjære russiske nabo Putin. Skal man framstå som en sportslig mann som vet hvordan man jakter hjelper det ikke å sitte på et kontor med armene i geværstilling. Ånei. Da må man dra med seg pressen ut i skauen og la dem ta bilder av en i bar overkropp, med kamuflasjebukse på og gevær i hånda. Fortellingen om jakten kan være så spennende den bare vil. Men uten et bilde som beskrevet over blir det bare en historie. Kanskje Stoltenberg burde forhøre seg litt med Sponheim, tidligere Venstre-lederen har jo tidligere erfaring med toppløs-bilde i avisen. ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Get out of my mind, man!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bare en ting jeg har operert og det er tennene (regulering!). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Næh, jeg trives her. Det er så tomt! ^_^ Stons Jeltenberg:- Dette har vært utrolig spennende! Vi har ligget innpå reinsdyrflokker i flere timer, og det er helt utrolig å studere livet i en reinsdyrflokk på nært hold, sier Stoltenberg. Jepp, det er nyttig å vite like før du skyter alle som èn i fillebiter Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Alt: Du skal få igjen for den. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har hatt mye styr med tennene mine. Måtte trekke et par tenne fordi jeg ikke hadde plass til alle, måtte ha regulering og opererte ut to visdomstenner. Glad jeg ikke har den dritten på tenna lenger. Måtte ha strikker også. Det var lite kult. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Gleder meg. Jeg lo som pokker forrige gang du tok igjen. Jeg har hatt regulering selv, faktisk. 3 år og greier. 9 mm overbitt! trakk to tenner. Nå ser bare fortenna nede ut som en togulykke. Endret 19. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 opererte ut to visdomstenner. Aha, det forklarer alt sammen.. Ser at det var en ekstremt dårlig spøk, så jeg går og legger meg med det, godnatt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Var fornøyd med den selv. Overrasket meg selv at jeg husket det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er jo ingen hemmelighet at vittige dialoger og hissig action uten videre dybde er det Tarantino kan, tror ikke du skal legge for mye i at han digger Battle Royale. Pass deg, Tarantino har lagd en masse gode filmer. Jeg skal ikke si at han er best, men jeg kan jo si: Kill Bill, Reservoir Dogs, Pulp Fiction. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Holy fuck. Jeg leste nettopp innlegg av Lakus når han var 17. Jeg har da ikke en ekte bule, siden jeg bare er 17, menmen... *BESVIME* Lenke til kommentar
Safir Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 opererte ut to visdomstenner. Aha, det forklarer alt sammen.. Ser at det var en ekstremt dårlig spøk, så jeg går og legger meg med det, godnatt Hæææææ jg tok dn ikke lixzm. ahehehehehe...heh. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 opererte ut to visdomstenner. Aha, det forklarer alt sammen.. Ser at det var en ekstremt dårlig spøk, så jeg går og legger meg med det, godnatt Jeg ler som bare det. Sikkert overtrøtt. God natt! @Lisseslips: Jepp, jeg skal innrømme at jeg ikke trodde du ville huske det. Så jeg tekte meg ikke mer om når jeg klikket på linkene. Shampis: Jo da, bra de, men at de inneholder stort mer enn " vittige dialoger og hissig action uten videre dybde" er å dra det litt langt. Dessuten var filmene hans bedre når han ikke trodde han satt på formelen for hva en kul film er. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Åja? Vel, jeg skal si deg én ting jeg, AltF4, hvis det da er ditt virkelige navn: Zero Wing SUGER!!!! Og Cats er en så oppskrytt karakter at det er helt på trynet! Hva har du å si til det? Hæ? Hæ? Endret 19. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå