Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2009/09/19/nyheter...n/jakt/8201178/

 

Jens Stoltenberg har tydeligvis ikke forstått poenget, og burde i så måte lære av vår kjære russiske nabo Putin. Skal man framstå som en sportslig mann som vet hvordan man jakter hjelper det ikke å sitte på et kontor med armene i geværstilling. Ånei. Da må man dra med seg pressen ut i skauen og la dem ta bilder av en i bar overkropp, med kamuflasjebukse på og gevær i hånda. Fortellingen om jakten kan være så spennende den bare vil. Men uten et bilde som beskrevet over blir det bare en historie. Kanskje Stoltenberg burde forhøre seg litt med Sponheim, tidligere Venstre-lederen har jo tidligere erfaring med toppløs-bilde i avisen. ^^

Lenke til kommentar

Næh, jeg trives her. Det er så tomt! ^_^

 

Stons Jeltenberg:

- Dette har vært utrolig spennende! Vi har ligget innpå reinsdyrflokker i flere timer, og det er helt utrolig å studere livet i en reinsdyrflokk på nært hold, sier Stoltenberg.

 

Jepp, det er nyttig å vite like før du skyter alle som èn i fillebiter :lol:

Lenke til kommentar
opererte ut to visdomstenner.

Aha, det forklarer alt sammen..

 

Ser at det var en ekstremt dårlig spøk, så jeg går og legger meg med det, godnatt :)

 

Jeg ler som bare det. Sikkert overtrøtt. God natt!

 

@Lisseslips: Jepp, jeg skal innrømme at jeg ikke trodde du ville huske det. Så jeg tekte meg ikke mer om når jeg klikket på linkene.

 

Shampis: Jo da, bra de, men at de inneholder stort mer enn " vittige dialoger og hissig action uten videre dybde" er å dra det litt langt. Dessuten var filmene hans bedre når han ikke trodde han satt på formelen for hva en kul film er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...