iharal3 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal opereres om 1 time :| Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal opereres om 1 time :| :o For hva? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Så sent på en lørdagskveld? Så utrolig kjedelg.. :-/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal opereres om 1 time :| :o For hva? Armbrudd. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Han brakk hånden eller noe. Lykke til, btw. Btw, begynnelsen av episode 3 i TBBT er awesome. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Good luck med det iharal3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Au da. Lykke til. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) En av Tarantinos favorittfilmer er visstnok Battle Royale. Jeg trodde den filmen bare var en voldsorgie uten noe særlig kvalitet, har jeg tatt feil her? Ikke at Tarantino har fasiten på hva en god film er, men når en så stor filmskaper setter så stor pris på en film, må den jo ha noen kvaliteter. Det er ikke bare èn av hans favorittfilmer, det er hans favorittfilm nummer 1. Har prøvd å finne en lenk til en liste jeg så han satte opp her om dagen, men finner den ikke. BR var nummer 1, de 9 andre var random satt opp. Etter det jeg har lest er det "bare" hans favorittfilm siden han selv begynte som regissør, altså siden de siste 17 årene. Tror hans nummer én er The Good, The Bad And The Ugly. Endret 19. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Både gctoffen og Wartom har geburtsdag i dag, gratulerer til dem Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Lykke til med operasjonen, iharal3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja du har kanksje rett, det var de siste 10 årene eller noe slikt han listet opp. Så det kan godt være The Good, the Bad and the Ugly som er favoritten hans. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Armbrudd er jo ikke videre kompliserte saker (som regel) så det går sikkert fint. Selv har jeg vel undergått operasjoner to ganger. En gang ved blindtarmbetennelse og den andre for en annen ting. Bare koselig med operasjoner, gitt at de er så omfattende at man må få narkose. Å våkne opp i god narkoserus er jo bare toppen av lykke. ^^ Ok, egentlig ikke. En ganske blandet følelse da man både er dopet ned og har vondt etter operasjonen. Men det er en opplevelse vedt å få med seg i løpet av livet. Edit: Hvis dere liker The Good, The Bad, The Ugly bør dere se The Good, The Bad, The Weird. Filmen er en slags "parodi" på TGTBTU. Ville egentlig ikke klassifisert det som en direkte parodi. Kanskje mer som en film sterkt inspirert av TGTBTU. The Good, The Bad, The Weird er en Sør-Koreansk film satt til en western-setting. Skal ikke si så mye om plottet. Men en ting er sikkert. Filmen har et ordentlig western-preg og rent filmteknisk og produksjonsmessig er filmen svært god. Dette er en høybudsjetts film, så her mangler det ikke på gode filmeffekter, gode skuespillere, god regissør etc. Anbefaler alle å se filmen. Endret 19. september 2009 av Snorre Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Har bare operert én gang, jeg. Og jeg husker ingen narkoserus Endret 19. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har aldri operert noe jeg. Ei heller brukket noe, svimt av eller blødd neseblod. Unbreakable much? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Har aldri operert. Ei heller vært skadet på noe som helst vis. Er jeg supermann, mon tro? wow. twin post ^ Endret 19. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Fint forsøk på å stjele my punchline Lisseslips, but it ain't doing you no good. Hehe sprøtt, de er jo skrevet nesten likt! Endret 19. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg lover, Shampoo's post var den siste når jeg startet å skrive. Jeg vil selvfølgelig være like kul som deg, men jeg har da vett til å være litt mer diskré. det var nesten litt freaky. Endret 19. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tja. Tror heller bare at du har hatt flaks. Jeg har hatt hjernehinnebetennelse, blindtarmbetennelse, er nærsynt, har øresus, og har hatt noe nedsatt balanse hele livet. Enkelte er vel dømt til å slite mer med fysikken enn andre virker det som. Men intelligens ville jeg påstå at jeg har fått min rettferdige andel av. Skjønt, intelligens bestemmes vel så mye av miljø som gener/fysikk eller hva? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er jo ingen hemmelighet at vittige dialoger og hissig action uten videre dybde er det Tarantino kan, tror ikke du skal legge for mye i at han digger Battle Royale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå