Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av Tarantinos favorittfilmer er visstnok Battle Royale. Jeg trodde den filmen bare var en voldsorgie uten noe særlig kvalitet, har jeg tatt feil her? Ikke at Tarantino har fasiten på hva en god film er, men når en så stor filmskaper setter så stor pris på en film, må den jo ha noen kvaliteter.

 

Det er ikke bare èn av hans favorittfilmer, det er hans favorittfilm nummer 1. Har prøvd å finne en lenk til en liste jeg så han satte opp her om dagen, men finner den ikke. BR var nummer 1, de 9 andre var random satt opp.

 

Etter det jeg har lest er det "bare" hans favorittfilm siden han selv begynte som regissør, altså siden de siste 17 årene. Tror hans nummer én er The Good, The Bad And The Ugly.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Armbrudd er jo ikke videre kompliserte saker (som regel) så det går sikkert fint. :) Selv har jeg vel undergått operasjoner to ganger. En gang ved blindtarmbetennelse og den andre for en annen ting. Bare koselig med operasjoner, gitt at de er så omfattende at man må få narkose. Å våkne opp i god narkoserus er jo bare toppen av lykke. ^^ Ok, egentlig ikke. En ganske blandet følelse da man både er dopet ned og har vondt etter operasjonen. Men det er en opplevelse vedt å få med seg i løpet av livet.

 

Edit:

 

Hvis dere liker The Good, The Bad, The Ugly bør dere se The Good, The Bad, The Weird. Filmen er en slags "parodi" på TGTBTU. Ville egentlig ikke klassifisert det som en direkte parodi. Kanskje mer som en film sterkt inspirert av TGTBTU. The Good, The Bad, The Weird er en Sør-Koreansk film satt til en western-setting. Skal ikke si så mye om plottet. Men en ting er sikkert. Filmen har et ordentlig western-preg og rent filmteknisk og produksjonsmessig er filmen svært god. Dette er en høybudsjetts film, så her mangler det ikke på gode filmeffekter, gode skuespillere, god regissør etc. Anbefaler alle å se filmen. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Tja. Tror heller bare at du har hatt flaks. Jeg har hatt hjernehinnebetennelse, blindtarmbetennelse, er nærsynt, har øresus, og har hatt noe nedsatt balanse hele livet. Enkelte er vel dømt til å slite mer med fysikken enn andre virker det som. Men intelligens ville jeg påstå at jeg har fått min rettferdige andel av. Skjønt, intelligens bestemmes vel så mye av miljø som gener/fysikk eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...