Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gamer cards er jo laget som et alternativ til bankkort-subscription. Så det ville være rart om det fungerer særlig annerledes. Slik det fungerer på World of Warcraft (og sikkert alle andre MMO's) bruker du Gamer Card-et til å fylle på med abonnementstid på kontoen/accounten din. Så hvis du for eksempel kjøper et 60 dagers gamercard kan du fylle de 60 dagene på kontoen din. Om du så for eksempel har 14 dager igjen av abonnementstiden kan du kjøpe et nytt gamercard og fylle 60 dager til på kontoen. Da har du naturlig nok 74 dager med abonnement på spillet. 14 fra før og 60 til. Du trenger ikke å opprette ny account for hver gang, det ville vært ulogisk og ikke minst utpraktisk for kundene. Så det fungerer omtrent som om du hadde brukt et bankkort til å betale for spilletiden, bare at her må du legge inn abonnementstid manuelt for hver gang.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En av Tarantinos favorittfilmer er visstnok Battle Royale. Jeg trodde den filmen bare var en voldsorgie uten noe særlig kvalitet, har jeg tatt feil her? Ikke at Tarantino har fasiten på hva en god film er, men når en så stor filmskaper setter så stor pris på en film, må den jo ha noen kvaliteter.

 

Det er ikke bare èn av hans favorittfilmer, det er hans favorittfilm nummer 1. Har prøvd å finne en lenk til en liste jeg så han satte opp her om dagen, men finner den ikke. BR var nummer 1, de 9 andre var random satt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...