Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ææææsj

 

Så nettopp ferdig Se7en. Det er én ting i den filmen som kommer til å haunte meg lenge; en strap-on med en påmontert dolk. ÆSJÆSJÆSJÆSJ

Det var en nokså ukoselig scene da. Slutten sugde siden han faila totalt.

Slutten var ganske god syns nå jeg, selv om "What's in the box" var helt sykt obvious. Med en gang jeg så den esken så skjønte jeg hva det var xP

Det faila at han ikke fikk til sin syvende døds synd ofc!

Lenke til kommentar
En av Tarantinos favorittfilmer er visstnok Battle Royale. Jeg trodde den filmen bare var en voldsorgie uten noe særlig kvalitet, har jeg tatt feil her? Ikke at Tarantino har fasiten på hva en god film er, men når en så stor filmskaper setter så stor pris på en film, må den jo ha noen kvaliteter.

Jeg likte den veldig godt, vertfall. Ganske genial.

Lenke til kommentar

For mange vestlige vil nok Battle Royale fremstå som en ren voldsorgie. Dette har med kulturelle forskjeller å gjøre, og ikke minst det faktum at vi i vesten ikke har så stor kjenskap til Japan og dets kultur/politikk/samfunnsproblemer etc. Jeg tror nok eventuelle "dypere" budskap i filmen vil fly rett over (eller under) hodene på de fleste vestlige seerne. Jeg så filmen for en syv til åtte år siden, og jeg kan trygt si at jeg ikke fikk med meg noe særlig med budskap. For meg ble filmen en ren voldsorgie. Men alderen min på den tiden tatt i betraktning var det kanskje det jeg så etter i filmer.

 

Men filmen er bra. Om man ikke får med seg underliggende budskap er filmen i det minste underholdende om ikke opplysende og oppfordrende til debatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det en måte å betale en månedlig sum til cryptic uten å gå igjennom et bankkort? Det er snakk om Champions Online sin månedlig betaling..

helt mulig og sette inn x antall kr på de sin konto hver måned vist du bare snakker med banken, men burde kansje snakke med cryptic også, slik at de vet at du betaler :p?

Da må jeg nok gå igjennom mor. Håpte å unngå det. ;/

Lenke til kommentar

Synes du burde respektere moren din og ikke spille spill du ikke får lov til. Min erfaring er at man ved å følge reglene foreldre setter skaper tillit og dermed stoler de mer på deg senere. Om du følger reglene deres nå vil de kanskje la deg få lov til mer senere enn de ville om du stadig motsetter deg reglene. Men det er bare min mening da.

 

Og kan du ikke bare kjøpe et prepaid gamercard? For 220 + frakt (vet ikke hvor mye fakten kommer på, men under hundrelappen) får du 60 dager med spilletid. Link: http://cdon.no/spill/champions_online_60-d...me_card-7164526

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Synes du burde respektere moren din og ikke spille spill du ikke får lov til. Min erfaring er at man ved å følge reglene foreldre setter skaper tillit og dermed stoler de mer på deg senere. Om du følger reglene deres nå vil de kanskje la deg få lov til mer senere enn de ville om du stadig motsetter deg reglene. Men det er bare min mening da.

 

Og kan du ikke bare kjøpe et prepaid gamercard? For 220 + frakt (vet ikke hvor mye fakten kommer på, men under hundrelappen) får du 60 dager med spilletid. Link: http://cdon.no/spill/champions_online_60-d...me_card-7164526

Det er ikke det at jeg ikke får lov, jeg får lov til å spille omtrent hva jeg vil, men mamma er litt skeptisk med MMO spill pga erfaring med WoW. Så jeg tror hun kan være ganske så skeptisk.

Lenke til kommentar

Oversatt: Moren din vil ikke at du skal spille MMO-er, og derfor må du altså finne en måte å betale for Champions Online på, uten at hun oppdager det. Har jeg analysert situasjonen riktig? ;)

 

Gamer Card er vel den eneste løsningen her såvidt jeg kan se. Dette kan du bestille fra nettbutikker, og detkommer således ikke opp hva du har bestilt fra nettbutikken på oversikten din over transaksjoner på nettbankens nettsider. På en annen side tror jeg ikke man får bestilt ting fra nettet med Visa Electron. Antar at det er dette du har siden du er under 18. Da må du eventuelt få noen til å bestille gamer card for deg på nettet, eller håpe de har gamer card til CO på spillbutikker i nærheten av deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Oversatt: Moren din vil ikke at du skal spille MMO-er, og derfor må du altså finne en måte å betale for Champions Online på, uten at hun oppdager det. Har jeg analysert situasjonen riktig? ;)

Det kan nok stemme.. Jeg klarer nok å overtale henne, nevner jeg prøvetid så skal det nok gå.

Lenke til kommentar
Oversatt: Moren din vil ikke at du skal spille MMO-er, og derfor må du altså finne en måte å betale for Champions Online på, uten at hun oppdager det. Har jeg analysert situasjonen riktig? ;)

Det kan nok stemme.. Jeg klarer nok å overtale henne, nevner jeg prøvetid så skal det nok gå.

Moren min sa at jeg kunne få lov og spille wow i en uke som "prøvetid". Men nederst på wikipedia sto det noe om avhengihet og da ble det ikke noe wow på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...