Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 På en skala fra 1 til 10, hvor bra er Rome? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Rome som i serien, eller Rome som i Rome: Total War? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 På en skala fra 1 til 10, hvor bra er Rome? Av det jeg har sett: 4-6 (serien altså) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Rome som i serien, eller Rome som i Rome: Total War? Serien Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Brakk armen i en gymtime og måtte opereres. Nå sliter jeg med å pisse, gå, åpne dører og skrive. Det suger å være handicappet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Daså, serien ligger vel og vipper mellom 6 og 7 etter min mening. Edit: Huff det hørtes kjipt ut iharal3. Kondolerer. Endret 19. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hmm.. Skal jeg se sesong 1 av det, eller bytte den inn mot noe annet? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hm jeg skal i dag: Sove, done Spise, done rydde, fly helikopteret spise en runde eller to mirrors edge prøve force unleased kansje se tv spise jobbe med hjemmeside i skoleoppgave spise sove i got a loooong day ahead of me Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Rome som i serien, eller Rome som i Rome: Total War? Serien Ikkje spesielt god. Eg vil gje den 4. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Så bytte den mot noe annet altså? Mkay then. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ææææsj Så nettopp ferdig Se7en. Det er én ting i den filmen som kommer til å haunte meg lenge; en strap-on med en påmontert dolk. ÆSJÆSJÆSJÆSJ Det var en nokså ukoselig scene da. Slutten sugde siden han faila totalt. Slutten var ganske god syns nå jeg, selv om "What's in the box" var helt sykt obvious. Med en gang jeg så den esken så skjønte jeg hva det var xP Anyways, hvem faila? Rollen til Brad Pitt? Jeg likte måten han reagerte jeg, kan ikke forestille meg at noen kunne taklet den situasjonen på noen annen måte (bortsett fra å skyte seg selv i stedet). FFFFFFFFFFFFFUUUu Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Se7en, fight club, Zodiac og The Game er elsk, The Curious Case of Benjamin Button er bra. David Fincher er et geni i min bok. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En av Tarantinos favorittfilmer er visstnok Battle Royale. Jeg trodde den filmen bare var en voldsorgie uten noe særlig kvalitet, har jeg tatt feil her? Ikke at Tarantino har fasiten på hva en god film er, men når en så stor filmskaper setter så stor pris på en film, må den jo ha noen kvaliteter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Husker ikke så mye av den, men det var litt kjipt for han som fikk et lokk til våpen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) En klasse med japanske 14-åringer som blir plassert på en øy, får utdelt random våpen og blir bedt om å drepe hverandre til det bare er én overlevende igjen. De har et par dager på seg, hvis de ikke er ferdig innen tidsfristen detoneres deres eksplosive halsbånd. Ganske awesome film faktisk, hvis du klarer å se forbi det typisk overdramatiske japanske skuespillet^^ Endret 19. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Wow den skal jeg ihvertfall se! Edit: Den høres jo ut som The Condemned på en prikk. Endret 19. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Joda, jeg har hørt plottet. Basert på en tegneserie som er basert på en roman, forresten. Trodde bare at det ikke var noe særlig kvalitet over filmen. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Mine planer for helgen er å reise hjem, prøve nfs shift og dirt 2. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Joda, jeg har hørt plottet. Basert på en tegneserie som er basert på en roman, forresten. Trodde bare at det ikke var noe særlig kvalitet over filmen. Den er overdramatisk til 1000, full av gulinger og veldig... japansk. Den er dog vanvittig underholdende, en smule sjokkerende (den handler tross alt om 9. klassinger som knærter hverandre) og måten folk dør på er DEILIG. Når de blir skutt så er det ikke slik at det kommer en dært med blod og så detter de sammen som en potetsekk. Nei, når folk blir skutt i denne filmen så står de og vrir seg i alle retninger mens de blir fylt med et tosifret antall kuler, blodspruten står ut av kroppene deres som små fontener mens de skriker og hyler som bare japanere kan, før de til slutt daler ned i bakken, klynkende... også blir de skutt litt til. Den har forresten 8/10 på imdb, basert på over 45k stemmer. http://www.imdb.com/title/tt0266308/ Endret 19. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå