Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ææææsj

 

Så nettopp ferdig Se7en. Det er én ting i den filmen som kommer til å haunte meg lenge; en strap-on med en påmontert dolk. ÆSJÆSJÆSJÆSJ

Det var en nokså ukoselig scene da. Slutten sugde siden han faila totalt.

Slutten var ganske god syns nå jeg, selv om "What's in the box" var helt sykt obvious. Med en gang jeg så den esken så skjønte jeg hva det var xP

 

Anyways, hvem faila? Rollen til Brad Pitt? Jeg likte måten han reagerte jeg, kan ikke forestille meg at noen kunne taklet den situasjonen på noen annen måte (bortsett fra å skyte seg selv i stedet).

 

FFFFFFFFFFFFFUUUu

Lenke til kommentar

En klasse med japanske 14-åringer som blir plassert på en øy, får utdelt random våpen og blir bedt om å drepe hverandre til det bare er én overlevende igjen. De har et par dager på seg, hvis de ikke er ferdig innen tidsfristen detoneres deres eksplosive halsbånd. Ganske awesome film faktisk, hvis du klarer å se forbi det typisk overdramatiske japanske skuespillet^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Joda, jeg har hørt plottet. Basert på en tegneserie som er basert på en roman, forresten. Trodde bare at det ikke var noe særlig kvalitet over filmen.

Den er overdramatisk til 1000, full av gulinger og veldig... japansk. Den er dog vanvittig underholdende, en smule sjokkerende (den handler tross alt om 9. klassinger som knærter hverandre) og måten folk dør på er DEILIG. Når de blir skutt så er det ikke slik at det kommer en dært med blod og så detter de sammen som en potetsekk. Nei, når folk blir skutt i denne filmen så står de og vrir seg i alle retninger mens de blir fylt med et tosifret antall kuler, blodspruten står ut av kroppene deres som små fontener mens de skriker og hyler som bare japanere kan, før de til slutt daler ned i bakken, klynkende... også blir de skutt litt til.

 

Den har forresten 8/10 på imdb, basert på over 45k stemmer.

http://www.imdb.com/title/tt0266308/

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...