Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Asså... å blande sex og nasty shit er ikke gøy en gang, det burde faenmeg vært ulovlig. Slikt som dette husker jeg! Og jeg får bilder i hodet mitt... forestiller meg åssen det ville vært... å knulle ei dame med en fuckings scimitar montert på kuken, det er bare helt... uaøh. Men jeg klarer ikke stoppe å tenke på det heller. Fuck>_<

Tenk på furries isteden. : ) : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hvem syntes dere var best av Jack Nicholson og Heath Ledger sin tolkning av The Joker? Jeg synes at knappen min ligger litt på Ledger, men Nicholson er ikke så langt bak. Nicholson sin tolkning var mye morsommere.

Lenke til kommentar

Synes faktisk Nicholson gjorde en ganske bra rolle som jokeren i Tim Burtons Batman. Men synes det blir litt dumt å sammenligne skuespillerprestasjonene i de to filmene med hverandre. Tim Burtons Batman var en ganske anerledes film enn The Dark Knight. Både Nicholson og Ledger gjorde en god joker i hver sin film. De passet til sine filmer. Tror for eksempel ikke at Heat Ledger hadde apsset som jokern i Tim Burtons Batman, og Nicholson hadde kanskje ikke passet som joker i The Dark Knight.

Lenke til kommentar
Hvem syntes dere var best av Jack Nicholson og Heath Ledger sin tolkning av The Joker? Jeg synes at knappen min ligger litt på Ledger, men Nicholson er ikke så langt bak. Nicholson sin tolkning var mye morsommere.

 

Vel, filmene er veldig forskjellige også, så det er litt vanskelig å sammenligne. Jokeren til Nicholson kan gjøre litt ablegøyer, Jokeren til Ledger er en tyrann.

 

For meg vinner Ledger fordi hans Joker er en mye bedre skurk og fordi The Dark Knight er så forbanna bra.

Lenke til kommentar
Synes faktisk Nicholson gjorde en ganske bra rolle som jokeren i Tim Burtons Batman. Men synes det blir litt dumt å sammenligne skuespillerprestasjonene i de to filmene med hverandre. Tim Burtons Batman var en ganske anerledes film enn The Dark Knight. Både Nicholson og Ledger gjorde en god joker i hver sin film. De passet til sine filmer. Tror for eksempel ikke at Heat Ledger hadde apsset som jokern i Tim Burtons Batman, og Nicholson hadde kanskje ikke passet som joker i The Dark Knight.

 

+1. Dog det burde nevnes at jeg koste meg mer når jeg så Ledger sin versjon, så han vinner med en neselengde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...