Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens mest random bilde:

 

 

 

Det skal forøvrig bemerkes at jeg har ett akkurat makent leketrekkspill liggende hjemme. Mulig at mitt var burgunderrøtt istedenfor blått. Men samme trekkspill iallefall. :w00t:

 

Er dette fra den liksomdokumentaren jeg ikke husker hva heter i farta? Men en gutt som eter spaghetti i badekaret blandt annet. Gumbo tror jeg kanskje den het.

Lenke til kommentar

Siden det er mer aktivitet her så prøver jeg å få svar på spørsmålet mitt her:

 

Merkelig...

Er det noen som har hatt problemer med at lysene på Xbox 360èn ikke lyser?

Ikke får jeg slått på/av Xboxen ved hjelp av kontrollerne, og når jeg slår av boksen slår ikke kontrollerne av slik at jeg må ta av batteri-pakken bak på.

Husker det var slik en periode da jeg bodde til eksen, men når jeg kom en annen plass funket de igjen, men nå har det altså blitt slik igjen.

 

Noen som vet/kan tenke seg hva det er?

Har prøvd kontaktene men det er tydeligvis ikke det som er problemet..

.
Lenke til kommentar

Eg kom på kva det var eg gløymde å dele med dykk idag :) Det var siste bit før det skal vere eit møte der folka som har arbeida med Aspergers rundt meg skulle settje diagnosen, og eg skulle møte ein lege. Denne legen var fantastisk (han var også interessert i historie, sonen hans var førsteammuniensis* ved historie ved Universitetet i Bergen)! Han sa at eg trengte ikkje vere glad i small talk, eller noko sånt, eg måtte berre fake at eg var god i det. Eg måtte fake, og få folk til å tru at eg er sosialt kompetent. Han sa også at eg ikkje trengte å trene for helsa og kroppen si skuld (sjølvom han presiserte at det også var eit pluss), men eg måtte trene opp musklane sånn at eg kunne fake folk til å tru at eg var frisk. Eg siterar han: "Du må altså fake deg til ein feit stilling der du kan jobbe med det du ynskjer" 8D

 

Eg fekk lyst til å gå på small talk kurs, og eg fekk lyst til å trene musklar. Det siste har fysioterapautar og legar prøvd å få meg til å ville i 10 år, og han fekk det til på 10 min ved å seie at eg måtte trene for å fake :p

 

 

* = Sikkert skrive feil, gidd ikkje sjekke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er ikke den ganske syk? Har hørt noe sånt om den.

 

 

Nja, tror ikke den er så ille. Masse merkelige scener, men den er ikke drøy så vidt jeg vet.

 

Elsker annoying red devil! Fy søren så genialt det er! :D

Lenke til kommentar
Jeg synes det er så morro når han kaster ei bøtte føll av gjørme over biler som kjører ut av "vaskemaskinen". Elsker det :D

 

Ja dette må virkelig tiltale grieferen i deg! Du lille yndige skapningen kan være så slem så slem.

 

Nå er det natta på meg.

 

295162.zoom.gif

 

295163.zoom.gif

 

Den siste der var faen meg genial.

 

God natt! Koz og klemz lzm.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...