Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Naijda. Stefaren til Jonas; det er bare kødd! Endret 9. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva snakket dere om, sa dere? Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Laland, gjorde du det jeg spurte så pent om? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Laland, gjorde du det jeg spurte så pent om? Det gjorde jeg! Han tok det med et smil. Whaaa.. Magic! It's not magic. It's.. Laland. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Family Guy epsioden, Family Gay var genial. Btw, har du lov til å moderate uten å snakke med andre moderatorer? Tror moderatorene måtte bli enige på diskusjon.no Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Misbruk av moderator stilling Laland da Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Resultatene fra Operasjon WHATEVER er ankommet! (Side 1 til 6 fra venstre) Måtte bare quote :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er bare for moro her i SO. Vet ikke om jeg kan si så mye internt, men hver gang jeg er i tvil om noe, så kontakter jeg de med erfaringen på sin side. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kan du ta screenshot av hvordan det ser ur når du skal moderere? Edit: Jonas skal ha visning, hade så lenge Endret 9. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Usj.. Nå må jeg ta og slette all den driten og. God morg3n. It doesn't matter, because we got the evidence on our side Har gått igjennom det nå, og det ser ut til at dere bare oppsummerte de forrige helgene. Helt greit i min bok. (forøvrig, Jonas, suger med STD! ) Laland approves, and the evidence is on our side. You will never win Der var de borte. Tror Lakus har lagret noen screens litt baki her.. Der vil de for alltid være. Resultatene fra Operasjon WHATEVER er ankommet! (Side 1 til 6 fra venstre mot høyre) Var litt dårlig gjort. Dårlig gjort nei? I 30 minutter var du den desidert mest populære brukeren på hele forumet. Er da ikke slemt det? :rolleyes: Å, så trøtt jeg er.. Ble vel en fire timers søvn eller noe. <_< Men det var verdt det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Å, så trøtt jeg er.. Ble vel en fire timers søvn eller noe. <_< Men det var verdt det Jepp, det var det. Har lagret bildene og sendt dem til meg selv på mail, for så å lagre dem i en egen mappe på mailen. De skal bli for alltid! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan du ta screenshot av hvordan det ser ur når du skal moderere? Edit: Jonas skal ha visning, hade så lenge Njaa.. er vel en standard for alle IP-board tenker jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er hemmelig, Atsjonas. Kun moderatorer får tilgang på Hello Kitty-skinet på forumet. Derfor kan ikke Laland poste hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er hemmelig, Atsjonas. Kun moderatorer får tilgang på Hello Kitty-skinet på forumet. Derfor kan ikke Laland poste hvordan det ser ut. Dude! Du fikk vite fordi du lovte å ikke si det videre! <_< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hello kitty? Det har jo jeg hat siden tidenes morgen. Ganske dritt nąr det er visning, og bilen funker ikke. Fordømt til å stå ute. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det er utrolig merkelig at ikke alle har hello kitty :o Endret 9. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Woho! Jeg skal få is Hva står på med forumfolket? Jeg tjuvlytter/spionerer på de som har kommet på visning. Må skryte av leiligheten vår, så linker til bildene senere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg skal spille litt Halo Wars, for å hindre 360voice telleren i å nullstille seg.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke like aktivt som igår? :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå