Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh herreGUD altså, alt jeg må lide meg gjennom :p

Nå har jeg vært i bykle på kurs i folkemusikk i en uke, og naturligvis blir det mye drikking av det. Jeg er medlem i et mannskor, og har fått beskjed om at vi skal ha "ost og vinkveld" i kveld (ikke sååå mye kor opplegg egentlig, mer som et norsk frathouse. Så det betyr drikking til langt på natt i natt igjen!

:S

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Da er det bekreftet; Visa Electron-kort fra Norea kan man handle på nettet med, i motsetning til samme kort fra de fleste andre banker. Har nå bestilt to billige spill fra Cdon for å bytte mot Uncharted 2 på Gamestop. :D

Det funker ikke overalt, bare enkelte nettsteder.

Hva slags nettsider funker det ikke på da? Har kjøpt fra "hele verden" med denna her card_sv_visa_electron_large.jpg

Kjøpte fra usa osv før jeg var 18 også.

 

Jeg tror det var noe sånn at jeg hørte det av en kompis som hadde fått det til, så leste jeg litt om det og det sto på et ellerannet sted at enkelte sider gikk det ann på. Det er satans lenge siden, så husker egentlig ikke så mye av det.

Lenke til kommentar

Hehe det kan høres ut som guttungen har problemer men det er tidenes blideste fyr - han er bare den eneste som ikke sover midt på dagen på avdelingen jeg jobber, så i 1-2 timer kan vi gjøre hva pokker vi vil. Og det gjør vi.

 

Du er et lys i min hverdag og :love:

 

Ditto :love:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...