Essem Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Denon er bra de, selv ønsker jeg meg Ultimate Ears eller Shure. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg googla litt og fant ut at de øreproppene jeg bestilte vant en pris hos macworld.co.uk >:o!!!! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Åh herreGUD altså, alt jeg må lide meg gjennom Nå har jeg vært i bykle på kurs i folkemusikk i en uke, og naturligvis blir det mye drikking av det. Jeg er medlem i et mannskor, og har fått beskjed om at vi skal ha "ost og vinkveld" i kveld (ikke sååå mye kor opplegg egentlig, mer som et norsk frathouse. Så det betyr drikking til langt på natt i natt igjen! :S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da er det bekreftet; Visa Electron-kort fra Norea kan man handle på nettet med, i motsetning til samme kort fra de fleste andre banker. Har nå bestilt to billige spill fra Cdon for å bytte mot Uncharted 2 på Gamestop. Det funker ikke overalt, bare enkelte nettsteder. Hva slags nettsider funker det ikke på da? Har kjøpt fra "hele verden" med denna her Kjøpte fra usa osv før jeg var 18 også. Jeg tror det var noe sånn at jeg hørte det av en kompis som hadde fått det til, så leste jeg litt om det og det sto på et ellerannet sted at enkelte sider gikk det ann på. Det er satans lenge siden, så husker egentlig ikke så mye av det. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jeg har fortsatt electron kortet mitt med meg for med vanlig visa må jeg bruke den kodegreia enkelte steder.. trenger ikke det med electron ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Og der var forelderene tilbake fra USA. Jeg er et gigantisk "sørstatsflagg", indianernips og et lite "Erik" skilt fra Missouri rikere. Og min niese har begynt å kalle meg Titi Og nuh er det straks Nytt på Nytt håper jeg? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er innom for å legge til en god bit. Fikk tårer når jeg så filmen enda en gang Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uncharted 2 betaen er awesome. Oh and - The Game. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvordan har du kommed med i betaen, Laland? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Han fikk kode via IGN. Noen som vil spille nuh? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Oh and - The Game. Det verste med det spillet er at man ikke kan lage en regel mot å avsløre det for andre. Endret 18. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er jo hele moroa da Shampis Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uncharted 2 betaen er awesome. Oh and - *ZZZZZZZZZ*. Det verste med det spillet er at man ikke kan lage en regel mot å avsløre det for andre. Hvilke av dem? ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fatter ikke at jeg gjorde en slik feil. Rettet på nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I dag fortalte en mor i barnehagen meg at jeg var "et lyspunkt i sønnens hverdag". Noe av det hyggeligste jeg har fått høre på år og dag! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I dag fortalte en mor i barnehagen meg at jeg var "et lyspunkt i sønnens hverdag". Noe av det hyggeligste jeg har fått høre på år og dag! Det du må gjøre er å slutte på jobben din! Gutten vil ta livet sitt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke på den måten, vel? @AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du er et lys i min hverdag og Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hehe det kan høres ut som guttungen har problemer men det er tidenes blideste fyr - han er bare den eneste som ikke sover midt på dagen på avdelingen jeg jobber, så i 1-2 timer kan vi gjøre hva pokker vi vil. Og det gjør vi. Du er et lys i min hverdag og Ditto Endret 18. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå