Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpe dyre ørepropper.. og kjøpe et nytt spill - usikker på hvilket spill jeg bør kjøpe.

Hvilke ørepropper? Jeg liker ørepropper.

 

http://www.ultimateears.com/_ultimateears/...riplefi10vi.php

Disse?

No idea :p Skal se hva eplehuset og hifi-klubben har å tilby :p Sannsynligvis Denon om det blir noe fra Hifi-klubben. Eller vet noen andre som er fra Stavanger om butikker som selger gooooooode ørepropper? Tenker på Shure og AKG. Vet at Soundgarden har noe, men gidder søren meg ikke å ta bussen til Kvadrat. (fra Hundvåg)

 

Test Argon hos hifiklubben, de er jeg meget fornøyd med.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Takk, Mokko :) Har lagt den til bokmerker no.
Takker du Mokko? :o

 

Det var jo jeg som ga den til deg, lol.

Ånei, takker han ikke deg? Nei stakkars..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Da er det bekreftet; Visa Electron-kort fra Norea kan man handle på nettet med, i motsetning til samme kort fra de fleste andre banker. Har nå bestilt to billige spill fra Cdon for å bytte mot Uncharted 2 på Gamestop. :D

 

Ja, men jeg gjorde det også, skjønner du. Før han også. :p

 

Eh.. nei? Du ga han to linker, jeg ga ham en helt annen link.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Da er det bekreftet; Visa Electron-kort fra Norea kan man handle på nettet med, i motsetning til samme kort fra de fleste andre banker. Har nå bestilt to billige spill fra Cdon for å bytte mot Uncharted 2 på Gamestop. :D

Det funker ikke overalt, bare enkelte nettsteder.

Lenke til kommentar
Da er det bekreftet; Visa Electron-kort fra Norea kan man handle på nettet med, i motsetning til samme kort fra de fleste andre banker. Har nå bestilt to billige spill fra Cdon for å bytte mot Uncharted 2 på Gamestop. :D

Det funker ikke overalt, bare enkelte nettsteder.

Hva slags nettsider funker det ikke på da? Har kjøpt fra "hele verden" med denna her card_sv_visa_electron_large.jpg

Kjøpte fra usa osv før jeg var 18 også.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Husker jeg var i Danmark for litt siden. Ungdommer yngre enn meg drakk øl i København sentrum døgnet rundt. Kanskje ikke så lurt med 14-årsgrense på alkohol?
14-årsgrense? Hallo? Danmark har seksten år på kjøp av øl og vin + sprit under 22% (tror jeg), og atten for å dra på nattklubber/drikke ute, og kjøpe sprit. L2law.

Det er 14 år på og nyte alkohol til maten i resturanger osv. Man kan ikke kjøpe i butikk om du er under 14.

 

Da får piratbukta gjøre sitt med batman sitt asylum mens jeg sover :p34r: God natt :)

Hva skjer med att alle raporterer innlegg piratebay er nevnt i? Han oppfordret ikke til piratkopiering, og han si ikke hvordan han gjorde det.

Forbudt å innrømme at man driver med piratkopiering.

Kan man ikke innrømme at man driver med piratkopiering? Da er det mange her som skulle hat warn.........

Lenke til kommentar
Kjøpe dyre ørepropper.. og kjøpe et nytt spill - usikker på hvilket spill jeg bør kjøpe.

Hvilke ørepropper? Jeg liker ørepropper.

 

http://www.ultimateears.com/_ultimateears/...riplefi10vi.php

Disse?

No idea :p Skal se hva eplehuset og hifi-klubben har å tilby :p Sannsynligvis Denon om det blir noe fra Hifi-klubben. Eller vet noen andre som er fra Stavanger om butikker som selger gooooooode ørepropper? Tenker på Shure og AKG. Vet at Soundgarden har noe, men gidder søren meg ikke å ta bussen til Kvadrat. (fra Hundvåg)

 

Test Argon hos hifiklubben, de er jeg meget fornøyd med.

Jeg så for meg en prisklasse mellom 1 000 - 1 500kr. Den dyreste fra Argon hos Hi-Fi klubben ligger på 500kr (øreplugger) så jeg bestilte denne her -> Denon AH-C710

Så jeg går altså fra Denon AHC-351 (Link her) som ligger på 300kr til et headset som ligger på 1 300kr - med andre ord... jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...