Licht Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er vel ikke lov å selge kontoer på forumet? *STENGES* Sånt som det der er så kvalmt. Ugh. Slutt med det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har noen sett Etegildet (tror det skrives sånn), eller Blowout som jeg tror den heter på engelsk? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er vel ikke lov å selge kontoer på forumet? *STENGES* Sånt som det der er så kvalmt. Ugh. Slutt med det. Enig med deg. Blir for moderator-wannabe. Heller rapporter tråden til de som sitter med myndigheten. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Kom på tredjeplass i biip-testen med en klasse som er full av treningsavhengige. *litt stolt*, siden jeg ikke trener. Har likevel sår hals og litt hodepine enda da :7 Endret 18. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Gratulerer, Bubbles. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Laland, ser du innleggene over? ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg smører Laland med en tusenlapp hver måned, så han kan ikke røre meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hobbymoderering liker vi ikke - bruk rapportér-funksjonen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøpe dyre ørepropper.. og kjøpe et nytt spill - usikker på hvilket spill jeg bør kjøpe. Hvilke ørepropper? Jeg liker ørepropper. http://www.ultimateears.com/_ultimateears/...riplefi10vi.php Disse? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hobbymoderering liker vi ikke - bruk rapportér-funksjonen.Okey. Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uhh.. nei? Nå er det jo hobbymod/spam. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 her sitter jeg med buffy, og var superklar til å se det med suroundsound og hele pakka. Men så viser det seg at fjernkontrollen er borte, og knappene på tven funker ikke så veldig bra. Det er så typisk :/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uhh.. nei? Nå er det jo hobbymod/spam.Glemte å rapportere den. *FACEPALM TO SELF* Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nokon som veit om ei side der eg kan sjå filmar på nettet? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ulovlig eller lovlig? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøpe dyre ørepropper.. og kjøpe et nytt spill - usikker på hvilket spill jeg bør kjøpe. Hvilke ørepropper? Jeg liker ørepropper. http://www.ultimateears.com/_ultimateears/...riplefi10vi.php Disse? No idea Skal se hva eplehuset og hifi-klubben har å tilby Sannsynligvis Denon om det blir noe fra Hifi-klubben. Eller vet noen andre som er fra Stavanger om butikker som selger gooooooode ørepropper? Tenker på Shure og AKG. Vet at Soundgarden har noe, men gidder søren meg ikke å ta bussen til Kvadrat. (fra Hundvåg) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Samme det, så lenge det streames og eg slepp å laste ned noko. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) http://webtv.online.no/ http://www.cinemanow.com/ Noen jeg kom på. Endret 18. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Den første ser det ikkje ut til at søkefunksjonen fungerer (siden den ikkje fant nokon av filmane eg søkte på), og den andre må eg betale, som sjølvsagt er heilt uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå