Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Du tjener ikke nok til smør på brødet en gang om du skal være paparazzi i Norge.

Men det kan vel kanskje virke som en deltidsjobb, eller er det helt høl i hue?

 

Så... Hva er folkets planer denne helgen?

Buffy! Jeg så at jeg hadde fått lønning just nuh, så nå er det påvei til butiklen for å kjøpe to sesonger. :D (Gym i siste time, og er forskjøla som bare det hvis du lurte hvorfor jeg er på vei hjem tidlig)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt om det egentlig er så mye penger i å jage rundt på Pia Tjelta, Aksel Hennie og den gjengen der. Men jeg er ingen ekspert, jeg bare vet at man ikke kan tjene til livets opphold på det alene. Ellers trenger du faktisk ingen utdannelse i det hele tatt for å være paparazzi, du må bare være brukbar med kameraet.

Lenke til kommentar
Finn ein feil!

 

Jeg kan da ikke noe for at han hørte på Nu-metal og 70-80talls rock? :p

Forøvrig er det kos å kunne høre på all slags type Rock og Heavy Metal, mye gromt om man ser bort i fra sjanger inndelingene.

Ja, for all del. Høyrer på mykje forskjellig, men Korn er ikkje blant favorittane :p 70- og 80-tals rock/metal derimot, der er det mykje sweet. (Og ja da, mykje dårlig også ^_^)

 

 

Så... Hva er folkets planer denne helgen?

London! Kvinnfolka skal shoppe, resten av oss skal drikke øl og sjå fotballkamp :D

Lenke til kommentar
Jeg skal skrive julegaveliste. Når folk begynner å spørre meg hva jeg ønsker meg til jul får jeg et helt ekstremt stressnivå når det gjelder å få klart hva jeg skal kjøpe til andre. :p

Så, hva ønsker du deg til jul da?

En viktoriansk kjole, en blondeparasoll, thinkgeek-ting, xbox-spill (ikke glem byttelapp!), bøker (egentlig, aller helst gavekort på bøker...), sokker, strømpebukser, penger, gavekort hos Let's Buzz, hårspray (den dyre med superhold som frisører har), KMS Curl up Shampoo og balsam, kule t-skjorter og gensere, og ellers kule klær, når jeg tenker meg om. Filmer er alltid kjærkomment det òg. Ja.
Lenke til kommentar

Das ungdomskort is in tha house! :D

 

Mine dag:

 

Stå opp.

Forumet/internett.

Spise.

Forumet/internett.

Skole.

Forumet/internett.

Spille.

Forumet/internett.

Spise.

Spille.

Forumet/internett.

Spille.

Spise.

Forumet/internett.

Sove.

 

Tipper den blir sånn ca sånn..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...