Eplefe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Man får ikke drikke på puber, nattklubber eller lignende utesteder ellers før man er atten. Ingen som forventer at du skal sitte på drikken din i to år. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Første oppe idag igjen. Skjul Sånn fyi, mitt jomfrufyll var våren i 9. klasse. Det var awesome. Har enda til gode å ha den jeg. 20 åring, Nordlending, og har aldri drukket seg full? Viljestyrke har du iallefall. Da får piratbukta gjøre sitt med batman sitt asylum mens jeg sover :p34r: God natt Lolz, rapportert og alt.Hvem bryr seg om aldersgrenser?Spesielt på spill. Da får piratbukta gjøre sitt med batman sitt asylum mens jeg sover :p34r: God natt Hva skjer med att alle raporterer innlegg piratebay er nevnt i? Han oppfordret ikke til piratkopiering, og han si ikke hvordan han gjorde det. Forbudt å innrømme at man driver med piratkopiering. Sant. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du er første som postar i tråden i dag, liten forskjell der. Ganske sikker på at mange er oppe før deg, er vel berre prioriteringane som er litt annleis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mamma vekket meg med feil baby i dag. Nå tenker dere sikkert "Men Eplefe! De er nevøene dine, og du skal elske dem uforbeholdent og like mye!". Vel, når den ene er morgengretten og kun vil være med personen som vekket dem frem til etter frokost mens den andre elsker å komme til meg uansett tid på døgnet, så sier det seg selv hvem jeg vil bli vekket med. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tema er Love, undertema er lærere. Hvor kan jeg finne slike bilder? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg la meg kvart over ti i går og våknet opp kvart på åtte helt utvilt. Det er nesten så jeg vurderer og overveie om jeg skal se på mulighetene for at jeg kanskje kan teste det ut igjen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Husker jeg var i Danmark for litt siden. Ungdommer yngre enn meg drakk øl i København sentrum døgnet rundt. Kanskje ikke så lurt med 14-årsgrense på alkohol?14-årsgrense? Hallo? Danmark har seksten år på kjøp av øl og vin + sprit under 22% (tror jeg), og atten for å dra på nattklubber/drikke ute, og kjøpe sprit. L2law. Der tar du feil. 14 år på øl. Bullshit. 16 er korrekt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Tema er Love, undertema er lærere. Hvor kan jeg finne slike bilder? Ho-ho-ho, jeg vet ihvertfall hva jeg tenker^^ Gå på tube8 , søk på "teacher", spill av en passende video og trykk printscreen. Endret 18. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er trøtt.. Vekk meg hvis jeg sovner Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 *rister kraftig i deg* VÅKNE!!! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fritimer på skolen er så utrolig kjedelig når man er nesten den eneste. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg plages med sår hals. Lurer på om jeg begynner å bli syk jeg også. Forhåpentligvis ikke. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 God morgen. Bergen i dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva slags utdannelse trenger man for å være paparazzi? Trenher man å skrive noe, eller er det bare å selge bilder man tar til aviser? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du tjener ikke nok til smør på brødet en gang om du skal være paparazzi i Norge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Finn ein feil! Jeg kan da ikke noe for at han hørte på Nu-metal og 70-80talls rock? Forøvrig er det kos å kunne høre på all slags type Rock og Heavy Metal, mye gromt om man ser bort i fra sjanger inndelingene. Edit: SKUFFA! Håpet å finne noe mer av "A" som lignet på singelen deres Nothing, men så langt høres det desverre ut som om jeg kun vil like akkurat den sangen. Endret 18. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.turkishweekly.net/news/88990/si...in-norway-.html Haha, noen har visst blingset. Nyheter om Norge i utenlandske medier blir ofte komiske. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så... Hva er folkets planer denne helgen? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøpe dyre ørepropper.. og kjøpe et nytt spill - usikker på hvilket spill jeg bør kjøpe. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ohhh jeg skal jobbe fredag lørdag også aner jeg ikke hva jeg skal på søndag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå