Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første oppe idag igjen. :D

Skjul
Sånn fyi, mitt jomfrufyll var våren i 9. klasse. Det var awesome.

Har enda til gode å ha den jeg. ;)

 

20 åring, Nordlending, og har aldri drukket seg full?

Viljestyrke har du iallefall.

:lol:
Da får piratbukta gjøre sitt med batman sitt asylum mens jeg sover :p34r: God natt :)
Lolz, rapportert og alt.
Hvem bryr seg om aldersgrenser?
Spesielt på spill. :p
Da får piratbukta gjøre sitt med batman sitt asylum mens jeg sover :p34r: God natt :)

Hva skjer med att alle raporterer innlegg piratebay er nevnt i? Han oppfordret ikke til piratkopiering, og han si ikke hvordan han gjorde det.

Forbudt å innrømme at man driver med piratkopiering.

Sant. :p

Lenke til kommentar

Mamma vekket meg med feil baby i dag. Nå tenker dere sikkert "Men Eplefe! De er nevøene dine, og du skal elske dem uforbeholdent og like mye!". Vel, når den ene er morgengretten og kun vil være med personen som vekket dem frem til etter frokost mens den andre elsker å komme til meg uansett tid på døgnet, så sier det seg selv hvem jeg vil bli vekket med.

Lenke til kommentar
Husker jeg var i Danmark for litt siden. Ungdommer yngre enn meg drakk øl i København sentrum døgnet rundt. Kanskje ikke så lurt med 14-årsgrense på alkohol?
14-årsgrense? Hallo? Danmark har seksten år på kjøp av øl og vin + sprit under 22% (tror jeg), og atten for å dra på nattklubber/drikke ute, og kjøpe sprit. L2law.

Der tar du feil. 14 år på øl.

 

 

Bullshit. 16 er korrekt.

Lenke til kommentar
Finn ein feil!

 

Jeg kan da ikke noe for at han hørte på Nu-metal og 70-80talls rock? :p

Forøvrig er det kos å kunne høre på all slags type Rock og Heavy Metal, mye gromt om man ser bort i fra sjanger inndelingene.

 

 

Edit:

 

SKUFFA!

Håpet å finne noe mer av "A" som lignet på singelen deres Nothing, men så langt høres det desverre ut som om jeg kun vil like akkurat den sangen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...