Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nei, det går da an å nyte alkohol, uansett hvor gammel man er. Trenger ikke være sånn "ÆHÆHÆH jeg drakk sånn 2 sixpack med smirnoff på lørdag, og ble SÅÅÅ DRITA LIZM!!"

Hvis du ikke merker 12 rusbrus tror jeg du enten har en enormt stor kropp eller selvbeherskelse utenom det vanlige. Kudos til deg i så fall.

 

Edit: Regner med at du snakket om Smirnoff Ice siden du sa sixpack.

Jeg sa ikke at jeg ikke merket det, men det er veldig typisk for 14-åringer, å helle nedpå med Smirnoffen og tro de er sååå kule. Jeg mener at det går an å nyte alkohol uten å oppføre seg som en stereotypisk tard, selv om man er 14 år gammal.

 

Og ja, jeg snakka om Smirnoff Ice. Når jeg tenker meg om så kommer de i 4packs, og ikke sixpacks... glassflaskene asså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjul
Nei, det går da an å nyte alkohol, uansett hvor gammel man er. Trenger ikke være sånn "ÆHÆHÆH jeg drakk sånn 2 sixpack med smirnoff på lørdag, og ble SÅÅÅ DRITA LIZM!!"

Hvis du ikke merker 12 rusbrus tror jeg du enten har en enormt stor kropp eller selvbeherskelse utenom det vanlige. Kudos til deg i så fall.

Edit: Regner med at du snakket om Smirnoff Ice siden du sa sixpack.

Jeg sa ikke at jeg ikke merket det, men det er veldig typisk for 14-åringer, å helle nedpå med Smirnoffen og tro de er sååå kule. Jeg mener at det går an å nyte alkohol uten å oppføre seg som en stereotypisk tard, selv om man er 14 år gammal.

Og ja, jeg snakka om Smirnoff Ice. Når jeg tenker meg om så kommer de i 4packs, og ikke sixpacks... glassflaskene asså.


med gaffa teip så kommer dem i 6 packs og ;)
Lenke til kommentar

Haha, huff. Prøvde meg på litt runescape sånn just for the lulz nå:

 

Jeg: Hei

Han: Hei

Han: Hvor gammell er du?

J: 16, du da?

H: Sier jeg ike

J: Ikke*

H: ?

J: Det skrives "ikke", ikke "ike"

H: Kjeften din

H: Gå å drep deg

J: Skrivefeil igjen

J: Det skrives: "Begå selvmord!"

H: Hvordan vet du det?

J: Fordi jeg er eldre enn deg

H: Jeg er 40

J: Da er du den dummeste 40-åringen jeg har møtt

H: Gå å heng deg du

J: Gå og heng deg, du*

H: Kjeft

 

Hehehehe... Runescape har så bra community! Siste gang jeg spiller det.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Kan ikke huske å ha sett noe sånnt nei Laland. Men en ting er sikkert og det er at helgefylla er svært økende blandt studenter. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sett minst 8-9 studenter komme halvt i svime til forelesning på mandagene.

Har ikke det samme inntrykket her i byen, men det varierer helt sikkert fra plass til plass. Rimelig sikker på at jeg så noe slikt.. får lete litt!

 

Edit: http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Norsk-u...re--905779.html

http://www.aftenposten.no/nettprat/article3211621.ece

 

Der har vi noen kilder på min påstand. :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Angående drikking er det noe jeg ikke gjør. Ble invitert på en fest en gang, men aldri senere. Hadde vel kanskje noe med at jeg sa nei til mer eller mindre obskure drinker som de dukket opp med.

 

Uansett så tror nok jeg at jeg får mer glede av å dra på LAN en gang i måneden eller skjeldnere, enn å drikke meg dritings hver helg.

 

Og det med at ungdom drikker mindre gjelder ikke i min klasse, det skal være sikkert.. Ikke bare røyiking, snusing og drikking amass, men litt hasj og diverse i tillegg.

Lenke til kommentar
Det *kan* faktisk være andre ting enn fyllesjuke

Joda det "kan" det, men i de fleste tilfeller er det ikke annet en det. Og jeg ville ikke lagt spesiellt merke til det hadde det ikke vært for at de samme studentene snakket høylytt om hvor mye de skulle feste i helga.

 

Har ikke det samme inntrykket her i byen, men det varierer helt sikkert fra plass til plass.

Men så er dette en studentby, i tillegg til å være Nord-Norsk. :) Og så er studenter for det meste ikke synnonymt med ungdom.

 

Edit: Også er Norge blandt de værste i Europa når det kommer til å drikke seg full.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg drakk så mye da jeg var 14, så den delen av ungdomsfylla sto jeg glatt over.

Jeg må poengtere at jeg absolutt ikke var den værste fyllefanten når var 14, men jeg syntes det var gøy å drikke da og jeg gjorde det ikke for å være "kul".

 

Det er vel ikke noe kjempeproblem at enkelte umyndige drikker litt uansett. Tror ikke jeg har tatt noen skade av å drikke før jeg er 18. Ser på det som en del av oppdragelsen, så kan man jo heller lære av sine feil. :)

Jeg vil påstå at det er bedre å begynne å drekke når man er blitt 14-15 år gammal, og heller gjøre noen tabber og lære av det da, framfor å være fullstendig uforberedt til russetia og ikke ane hva alkohol gjør med deg.

Lenke til kommentar
Jeg må poengtere at jeg absolutt ikke var den værste fyllefanten når var 14, men jeg syntes det var gøy å drikke da og jeg gjorde det ikke for å være "kul".
Bortsett fra den aller første gangen, når jeg var for ung dum og kåt til å tenke meg om to ganger, så er jeg helt enig med deg.

 

Jeg vil påstå at det er bedre å begynne å drekke når man er blitt 14-15 år gammal, og heller gjøre noen tabber og lære av det da, framfor å være fullstendig uforberedt til russetia og ikke ane hva alkohol gjør med deg.
Veldig enig. Se på det som erfaring! Men selvfølgelig, alt med måte.

 

Det er ikke slik at alle som ikke er avholds blir drita hver eneste helg. Virker som om veldig mange sitter med det inntrykket; men det er helt feil. Å drikke er som (for min del) alle andre fellesaktiviteter, alt med måte. Ikke i en like stor eller hyppig grad, såklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...