REALRAW Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Blir aldri invtitert til fester, jeg ._. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvorfor være a eller b? Å eksperimentere er en del av å være ung, og alkohol/personer av det andre kjønn er en naturlig del av det. Dem som velger å ta alkohol med måte har jeg all respekt for, men de får ikke "heve seg over" dem som velger å prøve litt tidligere. Det får da være måte på. En må ikke være a eller b. Man må ikke enten drikke eller drikke seg helt drita. Det er lov å eksperimentere bare i en mindre grad. Trenger fler tips til hvordan jeg kan sprite opp en i utgangspunktet en kjedelig konf leir! Strip poker :-) Det spilte alltid vi Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Blir aldri invtitert til fester, jeg ._. Stakkar. Vent til forumtreff i Drammen med meg, da blir det garantert noe på deg uten å nevne hvilken møydom... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Blir aldri invtitert til fester, jeg ._. Du går ikke glipp av så mye at det gjør noe. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Blir aldri invtitert til fester, jeg ._. Ble heller ikke i starten invitert i noen særlige fester på ungdomskolen, men så ble jeg invitert til en og da begynte hjulene å rulle, og jeg er nå å se på hver eneste fest som holdes Blir aldri invtitert til fester, jeg ._. Du går ikke glipp av så mye at det gjør noe. Fasiten! Hvorfor være a eller b? Å eksperimentere er en del av å være ung, og alkohol/personer av det andre kjønn er en naturlig del av det. Dem som velger å ta alkohol med måte har jeg all respekt for, men de får ikke "heve seg over" dem som velger å prøve litt tidligere. Det får da være måte på. En må ikke være a eller b. Man må ikke enten drikke eller drikke seg helt drita. Det er lov å eksperimentere bare i en mindre grad. Trenger fler tips til hvordan jeg kan sprite opp en i utgangspunktet en kjedelig konf leir! Strip poker :-) Det spilte alltid vi Det gjorde vi jo for et par år siden i ganske stor grad, så det er vel de fleste litt lei faktisk! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Sånn fyi, mitt jomfrufyll var våren i 9. klasse. Det var awesome. Har enda til gode å ha den jeg. 20 åring, Nordlending, og har aldri drukket seg full? Viljestyrke har du iallefall. Takk for det! Jeg er vel kanskje en person litt utenom det vanlige kan man si. ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ta inn årene Perran.Alkohol er vel og bra det, og selvfølgelig er det godt og greit med en dært i stunder og tider, men det er ikke til å skyve under en stol at norske drikke-vaner (f.eks blandt ungdommen) er horrible, for ikke å snakke om den idiotiske "regelen" om at alt er lov i fylla bare man sier at man var full dagen derpå. Hvorfor er de norske drikkevanene horrible? Tenker du få "fylla har skylda" uttrykket? De aller fleste som er noe oppegående forstår at det er bullshit. Jeg håper det ihvertfall :_: Joda, men i en ung alder som 14 har man ikke smakt så mye at man kan nyte og like noe bedre enn annet. Da er det kun for å skryte. De som først drikker mye i ung alder, de gjør det for å skryte Jeg tror heller at de gjør det fordi det er artig å drekke. Det gjorde ihvertfall jeg=) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Blir aldri invtitert til fester, jeg ._. Second :S Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ta inn årene Perran.Alkohol er vel og bra det, og selvfølgelig er det godt og greit med en dært i stunder og tider, men det er ikke til å skyve under en stol at norske drikke-vaner (f.eks blandt ungdommen) er horrible, for ikke å snakke om den idiotiske "regelen" om at alt er lov i fylla bare man sier at man var full dagen derpå. Hvorfor er de norske drikkevanene horrible? Tenker du få "fylla har skylda" uttrykket? De aller fleste som er noe oppegående forstår at det er bullshit. Jeg håper det ihvertfall :_: Joda, men i en ung alder som 14 har man ikke smakt så mye at man kan nyte og like noe bedre enn annet. Da er det kun for å skryte. De som først drikker mye i ung alder, de gjør det for å skryte Jeg tror heller at de gjør det fordi det er artig å drekke. Det gjorde ihvertfall jeg=) Artig? Kanskje mer det at folk kommer til deg når du drikker (de gale vennene) og da blir det artig? Men uansett, må legge meg nå. Utrolig at hver gang jeg kommer inn i denne tråden ender samtalen med en alkoholdiskusjon! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg vil bare si det er forbanna imponerende at du har holdt deg så lenge jeg! Men alkohol tar man når man føler det naturlig å prøve det. Det er ikke noe man skal oppsøke før ens tid :-) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Natta, Paisleypewz. Hva prater vi om? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Alkohol og stippepoker! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Artig? Kanskje mer det at folk kommer til deg når du drikker (de gale vennene) og da blir det artig? Nei, artig som i at jeg likte og liker effekten alkohol har på deg og andre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Alkohol og stippepoker! Ooooh.. heftig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Liker best sist nevnte nå som jeg har blitt eldre Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg vil bare si det er forbanna imponerende at du har holdt deg så lenge jeg! Men alkohol tar man når man føler det naturlig å prøve det. Det er ikke noe man skal oppsøke før ens tid :-) Regner med at den var rettet til meg. Så takk for det, jeg er helt enig. Edit: Hvem liker ikke det Nøtte! Beklageligvis er det langt mellom de villige deltakerene nå til dags. Endret 17. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Nei, det går da an å nyte alkohol, uansett hvor gammel man er. Trenger ikke være sånn "ÆHÆHÆH jeg drakk sånn 2 sixpack med smirnoff på lørdag, og ble SÅÅÅ DRITA LIZM!!" Hvis du ikke merker 12 rusbrus tror jeg du enten har en enormt stor kropp eller selvbeherskelse utenom det vanlige. Kudos til deg i så fall. Edit: Regner med at du snakket om Smirnoff Ice siden du sa sixpack. Endret 17. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Joda men dem dukker opp når man minst venter det Det første var rettet spesifikt til deg... Mens det om å ta alkohol når tiden er inne er mer generelt sett! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Sist jeg var ute drakk jeg strawberry daiquiri, høh. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Disregard this post, seriously :| Endret 17. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå