Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor være a eller b? Å eksperimentere er en del av å være ung, og alkohol/personer av det andre kjønn er en naturlig del av det. Dem som velger å ta alkohol med måte har jeg all respekt for, men de får ikke "heve seg over" dem som velger å prøve litt tidligere. Det får da være måte på.

 

En må ikke være a eller b. Man må ikke enten drikke eller drikke seg helt drita. Det er lov å eksperimentere bare i en mindre grad.

 

 

Trenger fler tips til hvordan jeg kan sprite opp en i utgangspunktet en kjedelig konf leir!

Strip poker :-) Det spilte alltid vi :)

Lenke til kommentar
Blir aldri invtitert til fester, jeg ._.

 

Ble heller ikke i starten invitert i noen særlige fester på ungdomskolen, men så ble jeg invitert til en og da begynte hjulene å rulle, og jeg er nå å se på hver eneste fest som holdes :)

 

Blir aldri invtitert til fester, jeg ._.

 

 

Du går ikke glipp av så mye at det gjør noe.

 

Fasiten!

 

Hvorfor være a eller b? Å eksperimentere er en del av å være ung, og alkohol/personer av det andre kjønn er en naturlig del av det. Dem som velger å ta alkohol med måte har jeg all respekt for, men de får ikke "heve seg over" dem som velger å prøve litt tidligere. Det får da være måte på.

 

En må ikke være a eller b. Man må ikke enten drikke eller drikke seg helt drita. Det er lov å eksperimentere bare i en mindre grad.

 

 

Trenger fler tips til hvordan jeg kan sprite opp en i utgangspunktet en kjedelig konf leir!

Strip poker :-) Det spilte alltid vi :)

 

 

Det gjorde vi jo for et par år siden i ganske stor grad, så det er vel de fleste litt lei faktisk!

Lenke til kommentar
Ta inn årene Perran.

Alkohol er vel og bra det, og selvfølgelig er det godt og greit med en dært i stunder og tider, men det er ikke til å skyve under en stol at norske drikke-vaner (f.eks blandt ungdommen) er horrible, for ikke å snakke om den idiotiske "regelen" om at alt er lov i fylla bare man sier at man var full dagen derpå.

Hvorfor er de norske drikkevanene horrible?

Tenker du få "fylla har skylda" uttrykket? De aller fleste som er noe oppegående forstår at det er bullshit. Jeg håper det ihvertfall :_:

 

Joda, men i en ung alder som 14 har man ikke smakt så mye at man kan nyte og like noe bedre enn annet. Da er det kun for å skryte. De som først drikker mye i ung alder, de gjør det for å skryte

Jeg tror heller at de gjør det fordi det er artig å drekke. Det gjorde ihvertfall jeg=)

Lenke til kommentar
Ta inn årene Perran.

Alkohol er vel og bra det, og selvfølgelig er det godt og greit med en dært i stunder og tider, men det er ikke til å skyve under en stol at norske drikke-vaner (f.eks blandt ungdommen) er horrible, for ikke å snakke om den idiotiske "regelen" om at alt er lov i fylla bare man sier at man var full dagen derpå.

Hvorfor er de norske drikkevanene horrible?

Tenker du få "fylla har skylda" uttrykket? De aller fleste som er noe oppegående forstår at det er bullshit. Jeg håper det ihvertfall :_:

 

Joda, men i en ung alder som 14 har man ikke smakt så mye at man kan nyte og like noe bedre enn annet. Da er det kun for å skryte. De som først drikker mye i ung alder, de gjør det for å skryte

Jeg tror heller at de gjør det fordi det er artig å drekke. Det gjorde ihvertfall jeg=)

 

 

Artig? Kanskje mer det at folk kommer til deg når du drikker (de gale vennene) og da blir det artig?

 

Men uansett, må legge meg nå. Utrolig at hver gang jeg kommer inn i denne tråden ender samtalen med en alkoholdiskusjon!

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si det er forbanna imponerende at du har holdt deg så lenge jeg! Men alkohol tar man når man føler det naturlig å prøve det. Det er ikke noe man skal oppsøke før ens tid :-)

Regner med at den var rettet til meg. Så takk for det, jeg er helt enig. :)

 

Edit: Hvem liker ikke det Nøtte! Beklageligvis er det langt mellom de villige deltakerene nå til dags. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Nei, det går da an å nyte alkohol, uansett hvor gammel man er. Trenger ikke være sånn "ÆHÆHÆH jeg drakk sånn 2 sixpack med smirnoff på lørdag, og ble SÅÅÅ DRITA LIZM!!"

Hvis du ikke merker 12 rusbrus tror jeg du enten har en enormt stor kropp eller selvbeherskelse utenom det vanlige. Kudos til deg i så fall.

 

Edit: Regner med at du snakket om Smirnoff Ice siden du sa sixpack.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...