teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Home suger balle ja. Men åssen tenkte du å game LBP? Spille andres maps eller lage shit sjæl? Siden å lage shit kan bli vanskelig hvis vi må kommunisere med text... jeg har iaffal ikke mic til PS3'en. Har du bærbar pc? Aner ikke hva jeg har tenkt :-) det starter et program jeg vil se om en halvtime :-) Har en panzerPC i nærheten av sofaen, så kan lett sitte på skype eller vent med den hvis det var det du tenkte. Men hvis du skal se på TV om en halvtime er det egentlig ikkeno vits da. Kan heller ta det en annen gang ;3 Endret 17. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skype vent msn steam alt som har voice chat f.eks:-) usikker på om jeg kan bruke mitt headsett på ps3en men det kan jeg sikkert :-) Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nå skal jeg kose meg litt med Tales of Monkey Island. <3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skype vent msn steam alt som har voice chat f.eks:-)usikker på om jeg kan bruke mitt headsett på ps3en men det kan jeg sikkert :-) Tror man må bruke det svinedyre Bluetooth headsettet på PS3. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tror man må bruke det svinedyre Bluetooth headsettet på PS3. Dette "svinedyre" headsettet? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ups. Trodde det kosta sånn 700kr jeg:/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er vel blåtann hodesettet i xbox som koster så mye tror jeg. Noen som kan hjelpe meg litt med et dikt? Jeg skal skrive om aldersgrenser. Alt jeg har kommet frem til er : Aldersgrenser som er der i veien, Som tar alkoholen vekk fra Tobias Teien. Ikke veldig kreativ idag kan man si.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Se hva jeg gjenoppdaget på internett: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dikt om aldersgrenser ja... Hmmm jeg vil jeg vil Men får jeg det til? Nei min alder er for lav, til at jeg kan stille krav. Anyways det er det jeg får til... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hahaha @ttb sin video, that is Endret 17. september 2009 av Einride Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dikt om aldersgrenser ja... Hmmm jeg vil jeg vil Men får jeg det til? Nei min alder er for lav, til at jeg kan stille krav. Anyways det er det jeg får til... Ooo den likte jeg, greit hvis jeg tar den og muligens modifiserer den? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da ønsker kaptein Stoltenberg velkommen til denne flyturen med Soria Moria Airlines. Vi vil servere økte skatter og avgifter og en kald eldreomsorg i løpet av turen ... He-he-he. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hahaha @ttb sin video, that is Hvordan kan man le av et slikt mesterverk? o-O Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://open.spotify.com/track/11gpDLga5k3evBpZxdFX6m Vil ikke være den eneste som får denne på hjernen.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dikt om aldersgrenser ja... Hmmm jeg vil jeg vil Men får jeg det til? Nei min alder er for lav, til at jeg kan stille krav. Anyways det er det jeg får til... Ooo den likte jeg, greit hvis jeg tar den og muligens modifiserer den? Kjør på! Jeg lånte fritt i fra en kjent frase selv så Så hva gjør folket da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://open.spotify.com/track/75DCHOeBubdynJpphC8NiN Det er sang å ha på hjernen det ^_^ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Imponerande ass control, ingen tvil om det. Ser berre litt ut som eit underlivs-epilepsi-anfall Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dersom livet mitt skulle hatt soundtrack, tror jeg Jesse Hughes skulle fått laget det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Imponerande ass control, ingen tvil om det. Ser berre litt ut som eit underlivs-epilepsi-anfall Den er hypnotiserende skal jeg si deg o_O Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://open.spotify.com/track/75DCHOeBubdynJpphC8NiN Det er sang å ha på hjernen det ^_^ Gwah! I got Lotta rolled... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå