Licht Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tror nok mer på det første, lukrative bundleavtaler med annenrangs softwareprodusenter som ikke har noe marked for søppelet sitt utenom slikt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Men det skal jo sies at den siste er jo den som klart hadde vært kulest! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 ah, så deilig med tidlig fri : ) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nå kan dere gjøre et kupp på Garrysmod til 3,99euro det er en great deal i grunn for at så fantastisk spill! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvilket tema? Jeg kan skrive for deg! Skjul Eller? Kan du seriøst gjøre det? Være litt sosialist lzm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg hengir meg selv til dødens maraton av et andpustent helvete. Cooper-test here I come! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg hengir meg selv til dødens maraton av et andpustent helvete. Cooper-test here I come! :o Springetester er da morsomme! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) @teletubbiekid: Selvsagt. Kanskje. Hva er tema? Endret 17. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg klarte aldri å slå han ene i klassen så kom alltid på andre plass... Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 teletubbie: Må du skrive om skoledebatten du også? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) *deleted cuz teacher might google* Endret 17. september 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Stikker fra jobb nå, ikke søren at jeg gidder å sitter her når det ikke er noe å gjøre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Tøseguri, er du netverksadmin eller noe sånt på skolen til Wildheart og Vaenas? Endret 17. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ville ikke han ha startet litt tidligere på jobb da? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) "Gatene lyste med en annen slags sjarm enn før, og folk hadde det ikke like travelt som før. En perfekt natt for et mord, tenkte han og gikk nedover gaten. Snøen falt fra himmelen og skapte et herlig syn utover Tokyos gågate." - Ikke bruk "før" to ganger. Prøv å veksle litt her. "Han så sakte inn, hun sto over grytene og kokte noe som luktet veldig godt." - Ikke bruk "så". Tenk i nye baner og bruk et litt mer beskrivende ord med samme betydning. Hva med maten? Prøv å beskrive akkurat hva det luktet og om det ga deg assosiasjoner. Skumleste bare, men det jeg ville gjort var å presse inn enda flere beskrivende detaljer. Få disse øyeblikkene til å vare lenger, skap en stemning. Rent ellers, good going. Endret 17. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 @teletubbiekid: Selvsagt. Kanskje. Hva er tema? Meh, nvm. Står her at jeg må intervjue folk og shit. Hadde ikke funka >_< teletubbie: Må du skrive om skoledebatten du også? Nei. Hadde vært mye mer interessant though, da kunne jeg skrevet om Demokratene og Hans buage;p Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Uff, jeg skal ha naturfag etterpå. Læreren er så utrooolig dårlig. Ikke bare det, men også like tørr som sahara og like kjedelig som The barrens. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 what? hvor lange skoledager har du a? Er hjemme nå jeg (partly fordi jeg satt på med ei i klassen som stakk hjem tidligere enn vi egentlig har lov til... men likevel) slutter alltid kl 3 eller før=/ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Samme her. Skoledagen i dag var slitsom etter en natt med Torg3r og Milanjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå