Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har allerede startet en lokal avdeling i Trondheim. Vi har møter på mandager kl. 19. Ta med AltF4-bilder og godt humør. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da skal det tas mange bilder, for det vil jeg gjerne se. Og film, men Laland får ikke lov til å ta med så mye som et kamera engang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen her som har spilt brettspillet Kokkelimonke? Det er det morsomste spillet som finnes, om du spiller med de rette personene. Har spilt det et par ganger, og hver gang sitter jeg og ler konstant i tiiiimer.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Går gjerne fremst i toget, selvfølgelig med TH-skjorta på! Du må gå med en stor fane også, med det samme motivet som t-skjorta. Opp og ned Karl Johan, i ekte militærmarsj. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Og film, men Laland får ikke lov til å ta med så mye som et kamera engang. Jeg skal ta med kamera, filme og komme med feilaktige påstander om når jeg skal laste den opp. Det blir awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Moren din er awesome. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hun lagde ostesmørbrød idag. Hun er awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Går gjerne fremst i toget, selvfølgelig med TH-skjorta på! Du må gå med en stor fane også, med det samme motivet som t-skjorta. Opp og ned Karl Johan, i ekte militærmarsj. drugiS kan bekrefte at jeg nok ikke er kapabel til å bære store faner. Men en god idè! En liten vimpel skal jeg da greie å holde i lufta, og jeg har gått i korps samt vært i militæret så marsering sitter i bena den dag i dag. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sånn btw så jeg Aleksander Rybak på Majorstuen tbanestasjon i dag. Jeg er tøff. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Lagde han ostesmørbrød? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Her hadde jeg tenkt til å laste opp et spesielt bilde av meg selv, men så funket det ikke. Kjipeern.. Aha Endret 16. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det var omtrent slik du så ut på lørdag når du tapte i MK vs DC Universe. Etter nådeløs repeterende buttonmashing av drugiS. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det var jo jeg som vant gang på gang! Enten det var med Green Lantern eller han superraske Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sammfunnsfagsprøve i morgen :S Ikke at selve prøven er et problem men moren min fant ut at jeg har prøve så nå må jeg lese. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Awesome. AltF4 på èn skjerm og Dr. Atsjonas på en annen. Det er like awesome som Alexander Rybak som lager ostesmørbrød på Majorstuen t-bane stasjon. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 I morgon skal me på institutt for seksuell informasjon. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det var jo jeg som vant gang på gang! Enten det var med Green Lantern eller han superraske Jo da, du hadde noen fine runder. The Flash er awsome, synd jeg ikke fikk vist deg hans Heroic Brutalities. Han har nemlig en finfin hvor han rett og slett løper fienden i senk før han tar en lynrask steppedans på ryggen hans. Green Lantern er forøvrig ikke noe å skryte av at man vinner med I morgon skal me på institutt for seksuell informasjon. Gjør som Laland, så får du all seksualundervisningen du trenger: Awesome. AltF4 på èn skjerm og Dr. Atsjonas på en annen. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sånn btw så jeg Aleksander Rybak på Majorstuen tbanestasjon i dag. Jeg er tøff. Uugh, der minna du meg på det, ja. Eg høyrte Fairytale(s?) sikkert fem-seks gongar mens me var i Hellas. Første gang var omtrent rett etter eg var gått av flyet - taxi-sjåføren hadde den som ringetone Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det var jo jeg som vant gang på gang! Enten det var med Green Lantern eller han superraske Jo da, du hadde noen fine runder. The Flash er awsome, synd jeg ikke fikk vist deg hans Heroic Brutalities. Han har nemlig en finfin hvor han rett og slett løper fienden i senk før han tar en lynrask steppedans på ryggen hans. Green Lantern er forøvrig ikke noe å skryte av at man vinner med JEg og Sigurd får kjøpe oss det spillet og ta ukentlig turneringer! I morgon skal me på institutt for seksuell informasjon. Gjør som Laland, så får du all seksualundervisningen du trenger: Awesome. AltF4 på èn skjerm og Dr. Atsjonas på en annen. Correctomundo! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 For det første, ikke overvurder kroppsbygningen til AltF4. Han kan til nød bære et lite flagg på 17. mai. For det andre, Green Lantern er overpowered og jeg er best i Mortal Kombat vs DC Universe. Søtt bilde, Jonas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå