Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skal spille litt WoW nå. Noen som har horde her? Isåfall, hvilken server?

 

Jeg er med! Har du valgt ut en allerede? På RP-servere har jeg bare et par horder som for det meste er i lavt level, men om du tenkte vanlig har jeg en 50 shaman på Talnivarr.

 

Hun endte opp på Moonglade, rollet en char der jeg også, men spørs om jeg orker å fortsette på den.

Lenke til kommentar

Etter tre impulskjøp (Robin Hood Season 2, John Adams og LOTR Conquest) idag, tolv pakker på vei fra PLAY.com og en bitteliten pakke med alle sesongene av 4400 fra CDON.com på vei, hadde jeg bestemt meg for ikke å handle noe sånt på en liten stund. Helt til jeg fant Valkyrie + Sunshine på BD til 170,-...

 

Nei, nå må jeg vel leke student og si nei :(

Lenke til kommentar

Da er jeg den stolte eier av fem virkelig gromme spill!

 

Vi finner blant annet klassikere som "Jumper: Griffin's Story" og "Beowulf: The Game", samt "Lost: The Video Game" og to andre merkverdige spill.

 

Nuvel, det skal sies at jeg straks må gi glipp for disse skjønnhetene for å forhåndsbestille Dragon Age: Origins, Assassin's Creed 2 og Brutal Legend for til sammen tre kroner og det er vel verdt det, eller hva? o_O

 

Jeg sitter og lurer på om jeg faktisk skal gidde å fyre opp disse spillene, men etter å ha sett diverse anmeldelser er lysten litt lunken. Eneste som faktisk er interessant er Fuzion Frenzy 2 siden det sto at man mest sannsynlig ville ha 90% av achivementene etter en time :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...