ShampooMacTavish Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skal spille litt WoW nå. Noen som har horde her? Isåfall, hvilken server? Jeg er med! Har du valgt ut en allerede? På RP-servere har jeg bare et par horder som for det meste er i lavt level, men om du tenkte vanlig har jeg en 50 shaman på Talnivarr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skal spille litt WoW nå. Noen som har horde her? Isåfall, hvilken server? Jeg er med! Har du valgt ut en allerede? På RP-servere har jeg bare et par horder som for det meste er i lavt level, men om du tenkte vanlig har jeg en 50 shaman på Talnivarr. Hun endte opp på Moonglade, rollet en char der jeg også, men spørs om jeg orker å fortsette på den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 HVA?! Jeg har bare to buffy episoder igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 jeg også Så det.. Kommer tilbake på nå.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er dritt lei av de som skifter avataren min! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha HCG. prøv å google HCGDu sa du ikke liker meg og bestemmer deg for å gjøre narr av meg? <_<Human chorionic gonadotrophin Tipper det var det HCG tenkte på når han kom på nicket sitt Hahaha, det var jo dere som ville at jeg skulle hete det. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Uufff.. Jeg håper jeg har fått pengne fra smart club imorgen. Herregud for en teit sesong avsluttning! Den kan jo ikke slutte sånn!!? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Etter tre impulskjøp (Robin Hood Season 2, John Adams og LOTR Conquest) idag, tolv pakker på vei fra PLAY.com og en bitteliten pakke med alle sesongene av 4400 fra CDON.com på vei, hadde jeg bestemt meg for ikke å handle noe sånt på en liten stund. Helt til jeg fant Valkyrie + Sunshine på BD til 170,-... Nei, nå må jeg vel leke student og si nei Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da er jeg den stolte eier av fem virkelig gromme spill! Vi finner blant annet klassikere som "Jumper: Griffin's Story" og "Beowulf: The Game", samt "Lost: The Video Game" og to andre merkverdige spill. Nuvel, det skal sies at jeg straks må gi glipp for disse skjønnhetene for å forhåndsbestille Dragon Age: Origins, Assassin's Creed 2 og Brutal Legend for til sammen tre kroner og det er vel verdt det, eller hva? o_O Jeg sitter og lurer på om jeg faktisk skal gidde å fyre opp disse spillene, men etter å ha sett diverse anmeldelser er lysten litt lunken. Eneste som faktisk er interessant er Fuzion Frenzy 2 siden det sto at man mest sannsynlig ville ha 90% av achivementene etter en time Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 1 kiwikake, 1,2 liter is, 3 typer strøssel, 2 typer saus og ett par timer før jeg må legge meg. Detta blir nammenam! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Nei, nå må jeg vel leke student og si nei Huff ja det er begredelige greier det der. Er ikke lett å si nei så ofte. @AltF4: Beundringsverdig at du klarer å bestemme deg for å legge deg på forhånd. Endret 16. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ah sånn at det blir dobbel negativ, altså positiv. Smart, du er ikke så dum du AltF4. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gud som jeg gleder meg til helgen. Tre filmer, i HD-kvalitet + en del godteri. I R so happeh. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg gleder meg til Mandag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Rock Band tar av! Kjøpte nettopp Green Day-pakken og det er jo rett og slett konge! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Huff ja det er begredelige greier det der. Er ikke lett å si nei så ofte. Det er ikke det. Så kanskje greit at de RødGrønne vant alikevel så tollgrensa slipper å bli hevet til 1000,-, noe som hadde ført til enda mer impulskjøp. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gah, har bestilt nokre billege spel for å bytte inn hos Gamestop. Planen var Brutal Legend og kanskje AC2, men Laland sitt snakk om RB gjer at RB2, band in a box og AC/DC-pakken fristar veeeldig ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå