Licht Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Blir deng hvis dere rollet på Moonglade uten planer om eller interesse for RP i det hele tatt. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Blir deng hvis dere rollet på Moonglade uten planer om eller interesse for RP i det hele tatt. Øhm, jeg valgte faktisk en RP server fordi jeg liker RP. Men valget av RP-server var ganske tilfeldig. Har allerede en haug av characters på AD, men jeg ville ha en ny server. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 RP er sjuke greier xP Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er ikke noen som vil være med på CO snart da? Er med på alt, jeg. Så lenge du er så vennlig og forklarer meg hva i all verden CO er. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jamen daså. Nå har i grunn Moonglade vært litt opp og ned siden den kom i mellom vanilla release og TBC, men den har jevnlig små renessanser. Kan jo være du er heldig med sesongen. Selv har jeg holdt til på RP-PvP siden de kom med det et halvt år for sent, så jeg har ingen seriøse karakterer på Moonglade. Kanskje han mener Champions Online? Litt ugreit med såpass korte forkortelser uten noen skikkelig kontekst, vettu. Endret 16. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hehe det hørtes jo ganske genialt ut pokker så kjipt å surfe på nett tredje dagen med iPhone Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Zealuu: Hadde egentlig ingen planer om å gjøre noe seriøst ut av det jeg heller. Men jeg har jo ingen belfs, og har vært alliance i litt for mange år nå. På tide å prøve noe nytt. Hvis jeg liker det og vil fortsette kan jeg jo bare flytte charsa over eller noe. ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Akademisk pause: [...] fant man et offersted: Et rom møblert med en kultstatue, en "hellig stein", et alter, og et slags traug sannsynligvis ment å skulle samle opp blod fra offerdyr. Den hellige steinen like foran statuen ble forstått som kontaktpunktet til guddommen, hvor man så skulle helle blodsofferet.Videre fant man fire menneskeskjeletter. Et av skjelettene ble funnet sammen med en dekorert bronsedolk, i en unaturlig posisjon som tydet på at vedkommende var bundet, på en måte som – etter bilderepresentasjoner – vanligvis var forbeholdt offerokser. Skjelettet var delvis misfarget på en måte som gjorde at paleoantropologer kunne anslå vedkommendes dødsårsak til å være blodtap. De resterende skjelettene døde sannsynligvis kort etter, under jordskjelvet som i MM II lukket rommet inn. Referanser fjernet for mer funtiems. Gjett hvor i Europa! Endret 16. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg stemmer tyskland. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmmm gleder meg til jeg kommer hjem og kan game på PCen min:) tre dager uten da får man litt abstinenser... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Micheal Scofield i buffy! Awesome Det er ikke noen som vil være med på CO snart da? Er med på alt, jeg. Så lenge du er så vennlig og forklarer meg hva i all verden CO er. Champions Online som Zealuu sa. Skal slutte med forkortelser ingen forstår. Endret 16. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gleder meg til å komme tilbake til hybelen min Bruker den gamle skole-laptopen as we speak Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ingen som føler seg akademiske i dag? DA GÅR JEG OG SPILLER SACRED. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Haha HCG. prøv å google HCG Edit: helvete noen driver å skifter avataren min! Endret 16. september 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Human chorionic gonadotrophin Tipper det var det HCG tenkte på når han kom på nicket sitt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har mopedister lov til å kjøre på fortauet egentlig? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det logiske er nei så jeg går for det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg får ta turen ned til Lensmannskontoret og spørre der, har de ikke lov uansett så kan en jævel vente seg en anmeldelse i posten om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Blitt påkjørt eller? Det er jo et motorisert fartøy som går over 10 km/t, og de har ikke noe på fortauet å gjøre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jupp, skulle gå hjem fra jobben da en lettere bekjent (som i at jeg vet hvem det er) bestemte seg for å kutte svingen og heller kjøre på fortauet for å komme forbi bussen. Der gikk jo selvfølgelig jeg, og jeg måtte hoppe unna for å ikke bli overkjørt men merker at jakka traff noe på mopeden da den ble slengt bakover. Sier jo litt om hva som kunne ha skjedd om jeg ikke flytta meg, stoppe gjorde faen heller ikke idioten, men istedet skjærte han og en kamerat (som også benyttet fortauet) rett inn foran den samme bussen de var så kåte på å komme forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå