- FuzioN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 @iharal3: Du har tydeligvis ikke fått med deg at jeg har begynt og få ukelønn, har du? Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da var man omsider hjemme igjen. \o/ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eg er tilbake frå ein evnetest på Haukeland, som inngår i utredninga om eg har Aspergers syndrom. Det var kjedeleg og tok 2 timar. Men viss det gjer det lettare for psykologane så er det heilt greitt for meg. Jeg har lyst til å ta den aspergers testen på nytt, jeg ble så lei av det att jeg bare kryssa av helt tilfeldig på siste sidene. Det er kanskje noe av det dummeste jeg har gjorti hele mitt liv Nei, nei, dette var ikkje testen. Dette var berre ein slags IQ-test, som psykologen fekk meg skrive opp på. Eg skal ikkje diagnosterast (?) før om to veker. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 man leser alltid bare de siste postene i so1 vettu Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kortet kom fandenmegikke i dag heller.. <_< Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er jeg sær som ble veldig glad for at jeg satt og strøk pusen min over pelsen helt til han sovnet nå? Og litt på gråten i samme slengen. Ja, det er sært. Å være glad i dyret sitt er en ting, men det der... det er høyst uvanlig, vil iaffal jeg påstå ;P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dude, du snakker med jenten som hadde veldig lyst til å stoppe ham ut. Mamma sa nei, da. :< Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er galt med å stoppe den ut? :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hun mente det var morbid å dra katten tilbake i huset etter at den var blitt avlivet. Jeg kremerte ham i stedet, da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Morbid? Pfft... eller tenkte du å stoppe den ut selv? =U Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Endelig ferdig. Lang skoledag <_< Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Heh, husker den filmen om den lilla jenta som flyttet ut på landet med faren etter at moren døde. Han tok overdose og døde han også. Så kom naboen og stoppet ham ut. Oh, well. Skal spille litt WoW nå. Noen som har horde her? Isåfall, hvilken server? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Stoppe ut et menneske? Fuck, jeg hadde fått noia av å ha et slikt i huset mitt >_< Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Stoppe ut et menneske? Fuck, jeg hadde fått noia av å ha et slikt i huset mitt >_< Haha, vil du sitte på fanget til bestefar? *humre* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Heh, husker den filmen om den lilla jenta som flyttet ut på landet med faren etter at moren døde. Han tok overdose og døde han også. Så kom naboen og stoppet ham ut. Oh, well. Skal spille litt WoW nå. Noen som har horde her? Isåfall, hvilken server? Skal du rolle Horde nå? Oh well, har blitt vant til å spille alene jeg nå.. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tøs: Øyh, du sa du skulle bli med! e_e Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha, vil du sitte på fanget til bestefar? *humre* Æsj! Jeg ville ikke rørt den med en pølseklype engang xP Yay... Grunnpakken + litt annet stjæsj: 493,- Russebil: 5000,- per hode Tryvann: 1450,- per hode Stavanger: 2100,- per hode Årsavgift + Omregistrerinsavgift: 610,- per hode (hvis jeg har forstått det riktig) Sum: 9653,- Jeg blir litt deprimert av å tenke på hvor mye russefeiringa koster meg. Og dette er jo før vi har fått kjøpt hverken anlegg eller drekke :_: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tøs: Øyh, du sa du skulle bli med! e_e Jaok, kom med navn på server så skal jeg rerolle jeg også.. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tøs: Øyh, du sa du skulle bli med! e_e Jaok, kom med navn på server så skal jeg rerolle jeg også.. Tok Moonglade. Litt random, men. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er ikke noen som vil være med på CO snart da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå