HerrGhost Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg begynner på skolen om 3 kvarter. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Heldig du! Jeg er forsåvidt tidlig ferdig i dag (til en forandring). Bare en halvannen time igjen, og så reiser jeg til sentrum.^^ Endret 16. september 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Men det er nå bra Slutter 5 over 5 i dag. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 HAHAHA! slutter halv 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 God Morgen! Nå er det å løpe til 4 timer forelesning. 12-16 undervisning passer meg utmerket. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På media er vel alt facebook/forumtid? i hvert fall første året. Det blir ganske mye ja, men prøver å holde meg unna det i timene. Nå har vi gått dra hjem for å ta noen bilder. Det passer syke Jonas perfekt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Touchpaden min fungerer ikke, det er fryktelig irriterende. .____. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Touchpaden min fungerer ikke, det er fryktelig irriterende. .____. Jeg kom forbi denne tråden og bare måtte bryte inn hær. Jeg har hatt samme problemet men fant løsningen. Når du slår på bærbaren kan du gå inn i en spesiell meny. Det står hvordan akkurat når du slår på. Jeg tror du må trykke F2 eller F10 for å komme inn i den. Der må du [enable] touchpad. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har enablet den. Opp til flere ganger, den bare -vil- ikke. :< Er jeg sær som ble veldig glad for at jeg satt og strøk pusen min over pelsen helt til han sovnet nå? Og litt på gråten i samme slengen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er litt groggy nå. Dro hjem klokken halv ti fordi vi fikk jobbe hjemme. Hva skjedde så? Jeg sovnet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dassregnet nettopp her. Nå er det HEEEELT tørt. Er jeg sær som ble veldig glad for at jeg satt og strøk pusen min over pelsen helt til han sovnet nå? Og litt på gråten i samme slengen. Naaww... =3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 HOLY SHITDIP! http://www.computerandvideogames.com/artic...tr=CVG-News-RSS Nå fikk jeg lyst til å kjøpe 20 wii'er så jeg kan få alle de VC spillene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ohmygawd. Episode 216 av buffy drar seg vel opp mot topp 10 av episodene jeg har sett noensinne. Genialt og spennende Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 http://www.gamer.no/article.php?articleId=22645 Står at det er ukjent at den hele tatt kommer til Europa, men om den gjør, får jeg bare bedre tid og spare på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hurra, tror jeg holder på å bli syk igjen.. Og jeg kan ikke bli syk nå, det passer dårlig. Sjefen er syk, og ikke søren at andre lærlingen kan ta hele jobben alene. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Touchpaden min fungerer ikke, det er fryktelig irriterende. .____. Skjedde det samme med min PC en gang. Fant absolutt ikke ut av det, helt til jeg tok en god gammeldags hard reset. Slå av, ta ut batteriet og hold inne påknappen i minst ti sekunder. Håper det funker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skjedde det samme med min PC en gang. Fant absolutt ikke ut av det, helt til jeg tok en god gammeldags hard reset. Slå av, ta ut batteriet og hold inne påknappen i minst ti sekunder. Håper det funker Takk for tipset! Prøver det når Zealuu en gang bestemmer seg for å bli ferdig med laptopen min. ^_^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eg er tilbake frå ein evnetest på Haukeland, som inngår i utredninga om eg har Aspergers syndrom. Det var kjedeleg og tok 2 timar. Men viss det gjer det lettare for psykologane så er det heilt greitt for meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skjedde det samme med min PC en gang. Fant absolutt ikke ut av det, helt til jeg tok en god gammeldags hard reset. Slå av, ta ut batteriet og hold inne påknappen i minst ti sekunder. Håper det funker Takk for tipset! Prøver det når Zealuu en gang bestemmer seg for å bli ferdig med laptopen min. ^_^ Du kan gjerne få skrive oppgaven min, frøken. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eg er tilbake frå ein evnetest på Haukeland, som inngår i utredninga om eg har Aspergers syndrom. Det var kjedeleg og tok 2 timar. Men viss det gjer det lettare for psykologane så er det heilt greitt for meg. Jeg har lyst til å ta den aspergers testen på nytt, jeg ble så lei av det att jeg bare kryssa av helt tilfeldig på siste sidene. Det er kanskje noe av det dummeste jeg har gjorti hele mitt liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå