Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Siden ingen gidder å svare meg så hopper jeg til sengs. God natt kjøttskaller. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Siden ingen gidder å svare meg så hopper jeg til sengs. God natt kjøttskaller. Natta </3 Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Da sier jeg god natt fra min skinnende MacBook. Å hvor deilig den er. k Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Microsoft' cant make it http://open.spotify.com/track/3VuKxlrdzesiKGUoJ9geOS. God natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Heftige diskusjoner som plutselig dukker opp her. Det er derfor jeg elsker denne tråden, man vet aldri hva som dukker opp. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Yay nå fikk jeg nett tilbake ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det var alvor til diskusjoner gitt. Har lært to ting ved å lese de siste sidene: 1. Jeg er sjeleglad for at jeg aldri har hatt psykiske problemer. Eller fysiske for den saks skyld. 2. Jeg er tydeligvis flink til å kjøre bil, for manuell giring i bil er lett som bare det. Skal sies at jeg har kjørt bil i snart 6 år, men jeg husker at jeg ikke hadde problemer med å lære meg å kjøre bil som 18-åring. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Blir det glitch hvis Pinocchio sier "Snart vokser nesen min"? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Mokko: Det er et paradoks jeg har hørt/lest før en plass. Ganske morsomt å tenke på. Neptjune: Ja, jeg syns Just Cause 2 ser fett ut. Etter mange timer med enern, så vet jeg at jeg kommer til å tilbringe ekstremt mye tid med Rico i oppfølgeren. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Min mening: Du skal vere bra psykisk nedbrutt for at det skal veie opp for selvskading. Jeg tror selvskading er noe som burde vere det absolutt siste du gjør når du er helt nede. Selv kjenner jeg en person som driver med det. Hun er "emo" og har ekstrem angst og snakker BARE med 3-4 utvalgte personer. Jeg har ikke den beste forstålse på hvordan dette må vere for de som driver med det til og uttale meg skikkelig, men men. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Blir det glitch hvis Pinocchio sier "Snart vokser nesen min"? Det er da ikke sagt noe om att den bare kan vokse når han lyver? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Min mening: Du skal vere bra psykisk nedbrutt for at det skal veie opp for selvskading. Jeg tror selvskading er noe som burde vere det absolutt siste du gjør når du er helt nede. Skal det? Nå skal ikke jeg legge ut om min personlige erfaring med dette, alt avhenger jo av personlige oppfatninger og "forståelser" for hvorfor man skader seg. Men jeg mener, og har innsett, at det egentlig er en smule mer vanlig blant de som anser seg selv for outsidere (og som nok hører på tyngre musikk ala black metal ect) enn det man kanskje tror. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Blir det glitch hvis Pinocchio sier "Snart vokser nesen min"? Det er da ikke sagt noe om att den bare kan vokse når han lyver? Jo. Det er hele prinsippet ved Pinocchios nese. Tanken bak glitchen er at hvis nesen ikke vokser, så lyver han, som igjen fører til at nesen vokser. Dette fører til at den første løgnen ble sann, som hemmer nesen i å vokse, som igjen fører til at han lyver etc. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hehe, litt av et paradoks det der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg hadde et bedre paradoks en gang, men ikke faen om jeg husker det -.- Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Yay! Første opp om morgenen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 I så fall er jeg sistemann i seng. Gjesp gjesp. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Har du ikke lagt deg? Stakkars deg... Endret 16. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Blir sene kvelder, netter og morgener når man skal tilfredsstille leserne, vet De. Innuendo intended. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå