Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var alvor til diskusjoner gitt. Har lært to ting ved å lese de siste sidene:

 

1. Jeg er sjeleglad for at jeg aldri har hatt psykiske problemer. Eller fysiske for den saks skyld.

2. Jeg er tydeligvis flink til å kjøre bil, for manuell giring i bil er lett som bare det. :) Skal sies at jeg har kjørt bil i snart 6 år, men jeg husker at jeg ikke hadde problemer med å lære meg å kjøre bil som 18-åring.

Lenke til kommentar

Min mening: Du skal vere bra psykisk nedbrutt for at det skal veie opp for selvskading. Jeg tror selvskading er noe som burde vere det absolutt siste du gjør når du er helt nede. Selv kjenner jeg en person som driver med det. Hun er "emo" og har ekstrem angst og snakker BARE med 3-4 utvalgte personer. Jeg har ikke den beste forstålse på hvordan dette må vere for de som driver med det til og uttale meg skikkelig, men men.

Lenke til kommentar
Min mening: Du skal vere bra psykisk nedbrutt for at det skal veie opp for selvskading. Jeg tror selvskading er noe som burde vere det absolutt siste du gjør når du er helt nede.

 

Skal det?

:hmm:

Nå skal ikke jeg legge ut om min personlige erfaring med dette, alt avhenger jo av personlige oppfatninger og "forståelser" for hvorfor man skader seg. Men jeg mener, og har innsett, at det egentlig er en smule mer vanlig blant de som anser seg selv for outsidere (og som nok hører på tyngre musikk ala black metal ect) enn det man kanskje tror.

Lenke til kommentar
Blir det glitch hvis Pinocchio sier "Snart vokser nesen min"? :hmm:

Det er da ikke sagt noe om att den bare kan vokse når han lyver?

 

Jo. Det er hele prinsippet ved Pinocchios nese.

 

Tanken bak glitchen er at hvis nesen ikke vokser, så lyver han, som igjen fører til at nesen vokser. Dette fører til at den første løgnen ble sann, som hemmer nesen i å vokse, som igjen fører til at han lyver etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...